|
O igrama uopšte Uopšteno, dakle sve ono što se ne tiče samo konkretnog igranja i konkretne igre (poređenje raznih igara, o žanrovima, o sociološkom i drugim uticajima igara itd.) |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
18.3.2010, 15:44 | #401 |
Veteran
|
Re: Top 10 svih vremena
Znam da mnogi na dosta mesta pišu kako je glupa igra... pa reko da zaustavim pre nego što počne
|
18.3.2010, 15:46 | #402 |
Veteran
Član od: 12.1.2010.
Lokacija: Hotel California
Poruke: 1.067
Zahvalnice: 925
Zahvaljeno 890 puta na 357 poruka
|
Re: Top 10 svih vremena
Ma Icy Tower je keva, ja sam to igrao kao lud, najace su mi te male igrice koje me zaraze pa ih igram mesecima, kao Egg Sucker, Zuma....
|
18.3.2010, 16:23 | #403 |
Kekule Mekule
|
Re: Top 10 svih vremena
1. Hexen
2. Morrowind 3. Hexen 2 4. Heretic 2 5. Heretic 6. Tomb Raider 2 7. Strife 8. Pandemonium 9. Jazz Jackrabbit 2 10. Blood 2 |
18.3.2010, 21:58 | #404 |
Deo inventara foruma
Član od: 24.2.2006.
Lokacija: Nis
Poruke: 3.038
Zahvalnice: 723
Zahvaljeno 946 puta na 594 poruka
|
Re: Top 10 svih vremena
Meni je taj Heretic 2 postao neigriv, ostao mi je u sećanju kao dobra igra, pa sam uzeo da se podsetim.. Došao sam do zaključka da su stare akcione igre odavno prevaziđene (za razliku od avantura, RPG-ova, poteznih strategija koje su evergreen), i to ne samo što se grafike tiče - nezgrapno kretanje i interfejs, odsustvo bilo kakve mogućnosti za taktičko manevrisanje (danas barem moraš da se kriješ iza kutija )...
|
19.3.2010, 18:09 | #405 |
Veteran
Član od: 10.4.2008.
Lokacija: SSV Belgrade
Poruke: 987
Zahvalnice: 366
Zahvaljeno 379 puta na 203 poruka
|
Re: Top 10 svih vremena
Biće malo neuobičajena lista, jer je krajnje subjektivna. Osim prvog mesta, redosled ne postoji. Dakle,
10. Donkey Kong Country serijal (SNES) - čisto nostalgije radi, kao još nekoliko naslova s liste 9. Dawn Of War 1 (sa ekspanzijama) 8. CoD 4 (multiplayer, u LAN-u, sa ekipom, uz pivo. Naglašavam, neophodno je da svi budu u istoj prostoriji - kako drugačije da gađaš praznom flašom nekog kad te iznenada ubije ) 7. Warcraft III (DoTA mod) - isto kao gore 6. Quake III - isto kao predhodna 2 5. Far Cry 1 - najbolji FPS IMO 4. Star Wars KOTOR serijal (drugi deo je glavni osumnjičeni što sam u to vreme obnovio drugu godinu) 3. Tekken 3 (uvek se setim doba pred i za vreme bombardovanja i razdrkanih džojpeda od silnog igranja) 2. Mass Effect (ja sam space opera freak ) 1. MASS EFFECT 2 - možda se utisci još nisu slegli kako treba, ali nijedna igra do sad na mene nije ostavila toliko jak utisak. |
25.3.2010, 16:33 | #406 |
Član
Član od: 27.2.2009.
Lokacija: Beograd
Poruke: 236
Zahvalnice: 8
Zahvaljeno 30 puta na 21 poruka
|
Re: Top 10 svih vremena
ee sto je super kad naletis na ovakvu temu na poslu, malo nostalgije i prisecanja, i evo dodje kraj radnog vremena dok si rek'o keks
kao prvo, ocu da se unese u zapisnik da sam iznenadjen i uvredjen sto se niko nije setio malo starijih naslova poput Jagged Alliance2, NOLF, Myst, kao ni top flight stimulatora poput falcon4 ili IL2... hmm skresati listu na 10 naslova je teze nego sto izgleda na prvi pogled.. Jagged Allience 2 No one lives forever Deus Ex World of Warcraft Falcon 4.0 IL2: Forgotten Battles Myst Panzer General Operation Flashpoint Mafia |
26.3.2010, 12:49 | #407 |
Član
Član od: 17.11.2005.
Poruke: 131
Zahvalnice: 9
Zahvaljeno 12 puta na 6 poruka
|
Re: Top 10 svih vremena
10. Mortal Kombat 3
9. Super Mario World 8. Arcanum 7. Star Wars: K.O.T.O.R 1&2 6. Warcraft 3 5. Half Life 4. Planescape: Torment 3. Diablo 2 2. System Shock 2 1. World of Warcraft Sad gledam.. ništa novo, pfff... |
26.3.2010, 13:15 | #408 |
Starosedelac
Član od: 29.6.2009.
Lokacija: RS
Poruke: 1.307
Zahvalnice: 429
Zahvaljeno 378 puta na 288 poruka
|
Re: Top 10 svih vremena
Counter Strike
Super Mario Need For Speed (MW, Carbon) CoD MW2 Mortal Kombat 3 Hitman Blood Money Sonic Crash Team Racing Tetris Twisted Metal 2 |
30.3.2010, 8:22 | #409 |
Član
Član od: 22.12.2008.
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 175
Zahvalnice: 24
Zahvaljeno 19 puta na 15 poruka
|
Re: Top 10 svih vremena
Contra Hard Corps
Half Life Half Life 2 Curse of Monkey Island Red Alert 1 Starcraft Metal Slug Doom GTA Need for Speed 2 se Quake 3 team Arena |
30.3.2010, 11:37 | #410 |
Član
Član od: 15.3.2009.
Lokacija: Beograd
Poruke: 280
Zahvalnice: 177
Zahvaljeno 71 puta na 56 poruka
|
Re: Top 10 svih vremena
HOMM 3
AOE (1&2) KOTOR (1&2) Cossacks Red Alert 2 Hitman Blood Money Warcraft 1 Monkey Island 1 Syphon Filter 2 (PS) Pandora's Box |
9.4.2010, 22:55 | #411 |
Član
Član od: 9.1.2009.
Lokacija: Macvanska Mitrovica
Poruke: 130
Zahvalnice: 3
Zahvaljeno 7 puta na 6 poruka
|
Re: Top 10 svih vremena
Posto sam dobio novi komp...pravim novi top 10
1.Mafia 2.Far Cry2 3.Prince of Persia 4 4.NInja Blade 5.Prototype 6.Crysis 7.Assassins Creed 8.Street Fighter IV 9.CoD6MW2 10.Fallout3 |
9.4.2010, 23:23 | #412 |
Banned
Član od: 12.12.2008.
Lokacija: BG-KV-Zurich
Poruke: 461
Zahvalnice: 23
Zahvaljeno 62 puta na 56 poruka
|
Re: Top 10 svih vremena
Evo ja necu da pravim top 10 ali cu da nabrojim moje favorite po datumu izlaska od najstarijih do novijih.
1. RTCW (Wolfenstein) 2.Serious sam SE 3.WC3 i nastavak 4.Unreal2 5.Vietkong 6.CS:S i CS1.6 7.Far Cry1 (ne onaj dosadni drugi deo, necu ni da ga pominjem) 8.Oblivion( igrao sam Morowind samo da bi lepse presao oblivion i usao u pricu malo vise) 9.DMOM(dark mesiah of might and magic) 10.PES(bilo koji sem PES3) Na toj listi bi se nasao i POP1 i par igrica pre 2000god (ili recimo Crysis koji ukljucim samo kad ocu da vidim kako radi neka nova grafika)ali mislim da je to ok Da dodam da sam igrao Arx fatalis i da igrica odkida sa atmosferom ali je nisam presao |
10.4.2010, 10:25 | #413 |
Član
Član od: 11.11.2009.
Poruke: 55
Zahvalnice: 24
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
Re: Top 10 svih vremena
1. Gran Turismo (serijal)
2. Tomb Raider (Serijal) 3. Command & Conquer Generals 4.Command & Conquerero Zero Hour 5. NBA Street (Serijal) 6.Collin McRae (Serijal) 7.Metal Gear Solid 8.Matrix (Serijal) 9.Syberia 10.Dog sheep and wolf |
17.4.2010, 12:31 | #414 |
Novi član
Član od: 5.4.2010.
Lokacija: Omoljica
Poruke: 24
Zahvalnice: 6
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
Re: Top 10 svih vremena
1.Call of Duty(serijal)
2.Civilization 3 3.Gta San Andreas 4.Mortal Kombat(serijal) 5.Pes 6 6.NBA Live 2001 7.Football Manager(serijal) 8.Fifa 2003 9.Colin McRae 2005 10.Rome total war |
22.4.2010, 18:30 | #415 |
Član
Član od: 23.6.2008.
Poruke: 364
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 54 puta na 40 poruka
|
Re: Top 10 svih vremena
1 the longest jurney
2 fallout2 3 baldurs gate2 4 mass effect 5 wow 6 homm3 7 warcraft2 8 machinarium 9 stalker 10 starcraft |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku drow na korisnoj poruci: | ||
shrafko (23.4.2010) |
23.4.2010, 21:58 | #416 |
Član
Član od: 18.4.2010.
Lokacija: Banja Luka
Poruke: 117
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 14 puta na 11 poruka
|
Re: Top 10 svih vremena
1. World of Warcraft
2. Devil May Cry (serijal) 3. God of War (serijal) 4. Need for Speed (serijal) 5. Lord of The Rings Battle for Middle Earth 6. Red Alert 3 7. Assasin Creed (serijal) 8. Football Menager (serijal) 9. Call of Duty 2 mp 10. Prince of Persia (serijal) |
23.4.2010, 22:08 | #417 |
Član
|
Re: Top 10 svih vremena
1.Football Manager (od 2005 pa do sad)
2.Counter Strike 3.GTA Serijali 4.Need For Speed 5..Call of Duty (serijal) 6.Medal of Honor (serijal) 7.NBA 2K10 8.PES 9.Fifa 2003 10.Hitman |
7.5.2010, 10:22 | #418 |
Član
Član od: 5.5.2010.
Poruke: 371
Zahvalnice: 168
Zahvaljeno 191 puta na 123 poruka
|
Re: Top 10 svih vremena
Top 10 svih vremena
1.The Witcher 2.Warcraft III + Frozen Throne 3.Far Cry 4.Mass Effect 2 5.Fahrenheit 6.GTA Vice City 7.Diablo 2 8.Stronghold Crusader 9.GTA San Andreas 10.Hitman 2 |
21.7.2010, 23:50 | #419 | |
Veteran
Član od: 10.4.2008.
Lokacija: SSV Belgrade
Poruke: 987
Zahvalnice: 366
Zahvaljeno 379 puta na 203 poruka
|
Re: Top 10 svih vremena
Citat:
|
|
24.8.2010, 1:44 | #420 |
Starosedelac
Član od: 5.1.2006.
Poruke: 2.394
Zahvalnice: 1.365
Zahvaljeno 2.322 puta na 924 poruka
|
Re: Top 10 svih vremena
Evo i od mene TOP10. Krajnje subjektivno i bezobrazno (jer ne igram puno RTS-a i RPG-ova, vec sportove i pucacine), mnogi se nece sloziti. Gothic, Batman, Tomb Raider, Fahrenheit, Fallout, Call of Duty, Max Payne, Syberia - umalo da udju na listu- ali kljucna rec je UMALO :P
Krecemo: 10. Borderlands (2009) - Krajnje iznenadjujuce, ova igra me je odusevila sharmom, grafikom, gameplayom i naravno muzikom. Pravo iznenadjenje pravo niotkuda. Ipak na fragilnom 10-om mestu, sve su sanse da je nesto zameni sa ove liste. 9. Braid (2009) - Kao sto procitah na nekom sajtu - "Igra koja me je naterala da pocnem da razmisljam na nacine na koje nisam nikad probao." Igra zbog koje sam zvao ljude telefonom i davio ih o nekom nivou, ili ih molio da skinu da je probaju i eventualno i oni da je predju (jadni ljudi znam...) Da, ovu igru preporucjem bilo da ste okoreli FPS-ovac ili strateg ili RPG-ovac, Braid je nesto sto ce vas drzati od pocetka do kraja. 8. Alien vs Predator (2002) - Ledi krv... Za tadasnje vreme, nesto najlepse sto sam video na kompjuteru sa atmosferom koja vas "radi" kao da ste tamo. Igranje sa marincem je ravno filmovima iz obe fransize. Klasik. Nisam igrao novi AvP, ali se nadam da je bar upola dobar kao ovaj. 7. Need For Speed 5 - Porsche Unleashed (2000) - Sta reci. Kakav Carbon, kakvi bakrachi. NFS5 je razlog sto sam se zaljubio u porseove modele i sto i dan danas kad vidim Boxstera (nazalost retko) negde na ulici, setim se Autobahna, Monte Carla i Zone Industriale. Shto sa kompjuterom, shto sa drugarom preko dial-up-a, NFS5 je bio bolji od svojih prethodnika a za mladju bracu (osim mozda undergrounda) ne treba ni trosti reci. 6. Pro Evolution Soccer 6 (2006) ... PES je PES... I kad ti nesto pruzi TOLIKU kolicinu zabave, kao sto je meni i mojim drugarima 6-ica, mora da ga bude u TOP 10... Svi kasniji pes-ovi su mozda korak napred (a mozda i ne) ali za mene je: PES 6 + drustvo + pivo + kikiriki = garant za dobro zezanje i ogromne kolicine smeha. 5) Mafia (2002) - jel ovo moram da objasnjavam? znam da ne moram... jednostavno - Tommy Angelo and Co. znaju znanje i posle ovoliko godina. Sad mi opet dodje da je instaliram i obrnem jos jedan put. Al posto izlazi Mafia 2 to ce mi biti glavni razlog za kupovinu novog kompa. 4) NBA 2K10 (2009) - ne postoji nista bolje u svim sportskim simulacijama od ove igre. Prikaz igre, atmosfera, grafika, zvuk, fantasticni multiplayer i naravno MY PLAYER mode koji je kralj medju sporstkim RPG-ovima (da da, inace uspeo sam da napravim kvadripl-dabl u mojoj prvoj sezoni - kakav achievment :P). NBA 2K11 dovodi Kempa i Jordana nazad i My player mode pobosljanja - jedva cekam jer mi je 2k10 pruzio stvarno ogromne kolicine zabave sto solo sto sa drustvom. 3) The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay (2004) - STA RECI ZA OVU BRUKU OD IGRE. Pa kad je dosao Far Cry, pa Half-Life 2, pa Doom 3... Pa kad ih je Ridik SVE PREGAZIO na svakom polju - ALI NA SVAKOM. Da se zna ko je glavni. I dalje nisam igrao bolji cisti FPS. 2) Deus Ex (2000) - ovo nije igra - ovo je remek delo. Svako ko nije odigrao ovu igru - propustio je jednu od najboljih i najbolje uradjenih prica ikada na PC-u. Nek je odigra sad - ovo vreme ne moze da pregazi. Oni koji su igrali ovo - nema sta da objasnjavam. i naravno na kraju - kao sto sam i rekao krajnje subjektivno i bezobrazno, ali po meni totalno zasluzeno: 1) Grand Theft Auto IV (2009) - NIKO BELIC - NUFF SAID!!! Voleo sam svaki GTA, ali svakom je falilo ono malo. A to malo moze da bude puno kad igras neku igru i bas te briga za likove koji ti daju kvestove, njihove price i njihove sudbine. GTA IV je doneo Nika, Romana, Kate, Jacoba (my breda) i sve sve ostale - pixele cije sudbine su mi bile vrlo bitne dok sam prelazio ovu fantasticnu pricu. Posto se oni nece pominjati u buducim nastavcima, mogu samo da se nadam da ce da naprave neki film po ugledu na scenario iz GTA IV. I eto to je to... Mogao bih da napravim i top 10 igara iz 20-og veka, ali neki drugi put u nekoj drugoj temi. Steta je ipak da se negde ne pomenu Half-Life, Quake, Tomb Raider, Bermuda Syndrome, NFS: Hot Pursuit i ostala kompanija. edit: imajte na umu da nisam igrao sve igre koje su izasle tako da sam nazalost propustio KOTOR, Witcher, Mass Effect i neke druge klasike... al dobro, mozda bude vremena i za njih nekad. Poslednja ispravka: Rainman (24.8.2010 u 1:54) |
Sledećih 4 korisnika se zahvaljuje korisniku Rainman na korisnoj poruci: | ||
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
igrica, omiljenih, top, vasih |
|
|
Slične teme | ||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Najbolja Platforma Svih Vremena... | The Dark Gamer | Platformske igre | 58 | 27.4.2013 22:57 |
Najbolji half life svih vremena | Bozidar | Akcione igre | 59 | 14.4.2009 16:58 |
Najpopularniji quad svih vremena odlazi u penziju | Radovan Brčin | Vesti | 2 | 22.2.2009 15:43 |
Koja je sasvim potpuno najbolja strateska video igra svih vremena ? | Indio | Strateške igre | 352 | 31.8.2008 23:41 |
Najbolji Fps Svih Vremena... | The Dark Gamer | Akcione igre | 205 | 27.5.2008 21:24 |