Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Internet > Internet tehnologije

Internet tehnologije Komunikatori, pretraživači, servisi i protokoli...

Odgovor

Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 22.4.2009, 20:02   #21
Beagle
Drug Član

Član od: 12.7.2006.
Zahvalnice: 772
Zahvaljeno 2.267 puta na 1.686 poruka
Određen forumom Re: Last.FM diskriminacija

Ljudi neshto mi nije jasno

Ja i dalje slusham last.fm besplatno Ispostavilo se da je to do Linux aplikacije, koja je starijeg datuma, cim sam se ulogovao u Windows i instalirao najnoviju verziju last.fm playera popio sam "your free trial has expired..."
Beagle je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 22.4.2009, 20:16   #22
A M G
Deo inventara foruma

Član od: 9.7.2006.
Zahvalnice: 3.542
Zahvaljeno 1.792 puta na 756 poruka

Ne samo sto je Linux free, vec omogucava da i ostale aplikacije koje se pokrecu sa njega budu free!
A M G je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 23.4.2009, 12:40   #23
Beagle
Drug Član

Član od: 12.7.2006.
Zahvalnice: 772
Zahvaljeno 2.267 puta na 1.686 poruka

Citat:
A M G kaže: Pregled poruke
Ne samo sto je Linux free, vec omogucava da i ostale aplikacije koje se pokrecu sa njega budu free!
E cvrc, vrljavi windows mi upropastio moj premium nalog (sa kojim sam preslusao barem 300 pesama posle uvodjenja naplate) Aaaargh, al ce da padne formatiranje
Beagle je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 26.12.2011, 22:14   #24
strajo
Starosedelac

Član od: 17.1.2008.
Zahvalnice: 152
Zahvaljeno 250 puta na 160 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku strajo

Ja se izvinjavam na dizanju teme iz blata, ali postoji li bilo kakav način da se plaća last.fm bez paypala? Neke scratch kartice ili tako nešto?
strajo je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 27.12.2011, 4:52   #25
Ivan452
Veteran

Član od: 25.7.2008.
Zahvalnice: 33
Zahvaljeno 189 puta na 152 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku Ivan452

Citat:
strajo kaže: Pregled poruke
Ja se izvinjavam na dizanju teme iz blata, ali postoji li bilo kakav način da se plaća last.fm bez paypala? Neke scratch kartice ili tako nešto?
Ne postoje te scratch kartice i sl.
Ali paypal je skoro uveo nesto da mozes da platis preko njih ali bez otvaranja racuna. Tako da ako imas neku internet karticu mogao bi da kupis.

"1. PayPal's Account Optional service is provided by PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A. which is authorised and regulated by the Commission de Surveillance du Secteur Financier in Luxemburg.

2. When you use your credit or debit card to purchase goods or services from an on-line merchant via PayPal Account Optional, a sum of electronic money equivalent to the amount of the purchase you are making is issued by PayPal and credited to the merchant’s PayPal account as payment for the goods or services you are purchasing from him. Your credit or debit card is therefore being used for the purchase of an amount of e-money which is in turn being used as payment for the goods or services from the merchant. Your credit or debit card statement will therefore show PayPal as the merchant and not the merchant from whom you are purchasing the goods or services.

3. PayPal will not open a PayPal account for you when you use your credit or debit card with PayPal Account Optional. Your use of the PayPal system via PayPal Account Optional is a one-off transaction only. However, PayPal will retain the information you provide us in relation to your use of PayPal Account Optional in accordance with our Privacy Policy in order to (1) enable you to use PayPal Account Optional for further one-off transactions subject to paragraph 4, (2) to enable us to monitor the use of PayPal Account Optional for risk management purposes and (3) to make it easier for you to open a PayPal account in the future.

4. You will only be able to use PayPal via PayPal Account Optional for up to [10] transactions before we will require you to open a PayPal account with PPEL to enable further use of the PayPal system. At that point you will be required to enter into our standard user agreement to govern the ongoing relationship with PayPal.

5. You should note that your use of PayPal Account Optional does not entitle you to the usual benefits of having a PayPal account. You will not be eligible to take advantage of our Buyer Complaint Policy or any other policies incorporated into the user agreement which we offer to give you protection. You may have additional rights through your agreement with your credit or debit card issuer."
Ivan452 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 28.12.2011, 13:29   #26
strajo
Starosedelac

Član od: 17.1.2008.
Zahvalnice: 152
Zahvaljeno 250 puta na 160 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku strajo

Probaću kad mi istekne ovih 50 pesama, hvala na informaciji... inače, postoje li neki slični servisi, bilo besplatni ili ovi drugi? Znam za blip, ali njihov sistem mi se baš i ne sviđa, i znam za pandoru ali ona je samo za US koliko sam skontao...
strajo je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Odgovor

Bookmarks sajtovi

Alatke vezane za temu
Vrste prikaza

Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno

Slične teme
tema temu započeo forum Odgovora Poslednja poruka
Како слушати Last.fm радио стрим у Winamp-у? urke Audio softver 9 24.6.2010 2:34
Diskriminacija u online igrama Leeroy Jenkins Mrežne igre 70 27.10.2007 16:20

Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 17:12.