|
Video/TV softver Video programi, formati, kodeci, konvertori, DVD/TV softver, satelitski/DVB programi, DivX i sl. |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
2.12.2006, 1:12 | #1 |
Novi član
Član od: 27.10.2006.
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
Problem sa zvukom u Premieru 6.0
Problem je sledeci: naime, kad importujem divx film u .avi formatu i pokrenem ga iz Project window on radi savrseno; takodje kada ga prebacim na timeline i pokrenem ga odatle sve radi savrseno. Medjutim, nakon sto isecem deo koji mi je potreban i exportujem ga, taj novi fajl uopste nema zvuk, bilo da ga pokrecem iz premiera ili iz wm playera...Na stranim forumima sam dosao do toga da je problem u tome sto su neki filmovi sa CBR (konstantan bit rate) a neki sa VBR (promenljiv bit rate) i da premier ima poteskoce sa VBR te da se audio mora prebaciti u CBR format...sve ovo mi zvuci dosta komplikovano, jer sam pocetnik u montazi...Da li neko moze da pomogne? (Inace, project settings sam u potpunosti uskladio sa export settings.)
Hvala! |
2.12.2006, 5:16 | #2 |
Član
Član od: 19.12.2005.
Zahvalnice: 11
Zahvaljeno 4 puta na 4 poruka
|
Re: Problem sa zvukom u Premieru 6.0
nije toliko koplikovano napraviti cbr od vbr.
za to je najbolje (po meni) da koristis virtualdub: otvoris film u vdub-u, iskocice prozor sa greskom u vezi vbr-a. nema veze audio/full processing mode audio/compression: no compression (prva opcija) file/save wav (snimi wav fajl) audio/wav audio: (ucitaj wav fajl) video/direct stream copy F7 i snimi novi avi (taj novi avi ima istu staru sliku sa novim audiom) otvori u premire-u, radi i exportuj tu je problem sa tonom resen. |
9.12.2006, 22:11 | #3 |
Član
Član od: 22.1.2006.
Zahvalnice: 14
Zahvaljeno 7 puta na 6 poruka
|
Re: Problem sa zvukom u Premieru 6.0
U, pa ti si jos i dobar, meni je divx obarao Premier 6.0, a u najboljem slucaju tona nije bilo uopste. DUB svakako resava problem, ili bilo koji program za obradu tona. Prekompresujes u Wav i resen problem.
|