Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Drive > Šta da kupim? > ŠDK - Prenosni računari

ŠDK - Prenosni računari Saveti u vezi sa kupovinom PDA, notebook, laptop i ostalih prenosnih računara

Odgovor
 
Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 29.8.2010, 0:18   #1
Pr3LuD
Novi član
 
Član od: 29.8.2010.
Poruke: 1
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
Unhappy Hitno!!! Pomoc oko kupovine lap topa! :(

zdravo ljudi,prvi put sam ovde,tako da se unapred izvinajvam ako nesto ne pisem tamo gde treba.... :/

naime,dosao sam do nekog novca,i u ponedeljak bi trebao da pazarim lap top u iznosu od 50000 mozda,koja hiljada vise... do 55 max ,ne mogu vise da izdvojim.... vase misljenje,pouzdan proizvodjac....? meni je toshiba gotiva,koliko sam slusao o tome...

i da dodam,da bih ,ako je ikako moguce,zeleo da za taj novac nabacim lap top sa nekim boljim procesorom i grafikom koja bi mogla da tera nesto od igara.... poprilicno sam laik u svetu laptopova,i zaista mi je do ponedeljka potrebna vasa pomoc :///
Pr3LuD je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 1.9.2010, 18:30   #2
Dimo
Starośeđelac
 
Avatar korisnika Dimo
 
Član od: 28.10.2005.
Lokacija: Nikšić
Poruke: 5.592
Zahvalnice: 410
Zahvaljeno 923 puta na 695 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku Dimo Slanje poruke preko Skypea korisniku Dimo
Određen forumom Re: Hitno!!! Pomoc oko kupovine lap topa! :(

Ako do sad nisi nabacio laptop, pogledaj ovaj model. Istina, gura tvoj budžet do krajnje granice, ali je vrlo dobar izbor (ako ne i najbolji) u tom cjenovnom rangu i prema tvojim potrebama. Raspolaže grafičkom kartom nVidia GT320M koja pripada srednjoj kategoriji i kadra je pokrenuti većinu igara na razumnim podešavanjima (što varira od igre do igre).

Asusova K serija je inače poznata po modelima solidne izrade i snažnije konfiguracije u poređenju sa konkurencijom, uz pristupačnu cijenu. Stoga nije ni čudo da su laptopovi ove serije najprodavaniji u zemljama u razvoju.