KORAK PO KORAK<>
031998<><>

Broken Sword 2

Početak igre zatiče Džordža vezanog na stolici. Pogledaj policu sa knjigama, izvuci drveni podupirač ispod jedne od nogu i polica će pasti. Iskoristi metalnu kuku na zidu da bi presekao konopac kojim si vezan. Priđi pisaćem stolu i pogledaj fotografiju koja visi na zidu. Otvori fioku stola, uzmi porcelansku posudu i zaviri u nju. Naći ćeš ključ. Otvori vrata od stola, pokupi bocu tekile i popij sadržaj. Džordž će ispljunuti crva. Pokupi ga sa poda. Na podu ćeš naći još i Nikolinu tašnu i strelicu. Pregledaj tašnu i dobićeš ruž za usne, gaćice i poruku koju treba da pročitaš. Pokušaj da otvoriš ormarčić u blizini mesta zahvaćenog vatrom. Koristeći strelicu obij bravu na ormarčiću i otvori vrata. Unutra ćeš naći patrone za soda-vodu koje su, zbog prisustva plamena, suviše tople da bi ih uzeo. Zato iskoristi gaćice, pomoću njih pokupi jednu patronu i stavi je u sifon bocu koja stoji na ormarčiću. Tako si dobio priručni aparat za gašenje požara. Ugasi vatru, otvori vrata i siđi u prizemlje kuće.

Sa stočića uzmi novinske isečke i pročitaj ih. Pokupi i pogledaj poruku profesora Ubijea. Telefonom pozovi Lobinoa, Nikolinog mladića, i zakaži sastanak. Otključaj ulazna vrata od kuće i uputi se do kafea „Monfason”. Popričaj sa čovekom (penzionisani žandarm) koji sedi za stolom. Pozovi konobara dva puta (prvi put konobar će te ignorisati) i poruči kafu. Kada konobar donese kafu popričaj sa njim o svim relevantnim temama. Pošto se razgovor okonča doći će Lobino. Ispričaj se sa njim i saznaćeš osnovne informacije o slučaju na kome je radila Nikol. Kada Lobino ode popij kafu, ponovo pozovi konobara i pričaj sa njim. Pokušaj da pokupiš bočicu sa susednog stola, a zatim upitaj konobara šta zna o tome. Razgovaraj sa penzionisanim žandarom. Kada on zapadne u depresiju i na trenutak pogleda nadole, brzo pokupi bočicu (liker od pelena). Ponovo razgovaraj sa čovekom, pri čemu je posebno značajno da saznaš sve o Kerol, ženi profesora Ubijea. Napusti kafe i idi do galerije.

Razgovaraj sa devojčicama i pregledaj sve izložene eksponate u staklenim ormarima. Popričaj sa likovnim kritičarem (debeljuškasti čovek) i upitaj ga šta misli o profesoru Ubijeu (dva puta) i o porculanskoj posudi koju nosiš sa sobom. Insistiraj na razgovoru o posudama, kritičar će uzeti da pogleda tvoju i namerno će je razbiti. Idi levo i pokušaj da pregledaš sanduke. Vlasnik galerije će te sprečiti u tome. Razgovaraj sa njim o svemu. Sada pogledaj likovnog kritičara. U trenutku kada ne bude obraćao pažnju, sipaj malo likera u čašu iz koje pije. Čoveku će se svideti ukus novog pića i zato ponovo sipaj liker u njegovu čašu. Kada kritičaru pozli, vlasnik galerije će pritrčati da vidi šta se dešava. Za to vreme priđi sanducima u levom delu galerije i na jednom ćeš pronaći nalepnicu koju treba da pokupiš.

Nalaziš se na dokovima Marseja. Pokušaj da preskočiš ogradu, ali računaj da će pas reagovati lavežom. Pogledaj kroz prozor čuvareve kućice. Pokušaj da uzmeš klinove. Siđi stepenicama pored kućice, pokupi kuku i pomoću nje izvadi bocu iz vode. Vrati se do prozora i pričaj sa čuvarom sve dok ne iscrpiš sve mogućnosti. Pogledaj dimnjak i dva puta iskoristi bocu na njemu. Kućica će se napuniti dimom i čuvar će pobeći. Ponovo siđi niz stepenice i videćeš da su vrata na podu kućice otvorena. Uđi unutra i pokupi hranu za pse i komad uglja iz kofe. Izađi iz kućice kroz vrata na podu. Čuvar će se ubrzo vratiti i zato ponovo popričaj sa njim. Još jednom siđi niz stepenice i kukom spusti malu platformu ispred kućice. Daj psu jedan biskvit. Koristeći kuku podigni platformu u prvobitni položaj i na nju spusti još nekoliko biskvita. Kada pas stane na platformu ponovo iskoristi kuku da bi je spustio. Pošto si se otarasio psa, slobodno možeš preskočiti ogradu.

Ispred skladišta pregledaj sve natpise. Idi levo i popni se uz merdevine. Pogledaj kroz prozor koji se nalazi pored ventilatora. U skladištu ćeš videti dvojicu Indijanaca koji su kidnapovali Nikol. Kukom blokiraj obrtanje rotora ventilatora. Siđi niz merdevine i priđi vratima od skladišta. Kucaj nekoliko puta sve dok ne vidiš da će Indijanac otvoriti vrata. Tada se brzo popni uz merdevine i dva puta gurni bure koje visi na sajli. Bure će udariti Indijanca i on će pasti u vodu. Sada možeš ući u skladište. Otvori fioku u pisaćem stolu i naći ćeš ključ. Pogledaj ormarčić sa dokumentima (zaključan je) i obaveštenja na tabli. Zaviri iza kutija i videćeš drugog Indijanca (Titipoko) kome su ruke vezane lisicama. Pokušaj da pričaš sa njim. Pokaži mu ključ koji si uzeo iz fioke. Oslobodićeš Titpoka, ali on će pobeći. Pozovi lift pritiskom na taster.

Pomeri najpre mali sanduk, a zatim veliki prenesi desno da bi blokirao fotoćeliju lifta. Pritisni prekidač pored lifta. Pažljivo pregledaj ogrebotine i otkrićaš tajna vrata. Otvori ih i u prostoriji ćeš zateći vezanu Nikol. Pokupi statuu i razgovaraj sa Nikol. Odveži konopac kojim je vezana i ponovo pričaj sa njom. Na njeno pitanje da li se sećaš inspektora Moua odgovori potvrdno. Pre nego što izađeš iz prostorije pokupi lepljivu traku. Nju iskoristi na fotoćeliji lifta. Sada možeš pomeriti i veliki i mali sanduk. Veliki sanduk pomeri levo. Veži konopac za veliku statuu. Koristeći viljuškar podigni veliku statuu i konopac koji je vezan oko njenog vrata prebaci preko koturače. Probaj da gurneš statuu. Pošto nisi dovoljno snažan, zamoli Nikol da ti pomogne. Kada se nađeš napolju, iskoristi lisice na sajli.

Slobodan MACEDONIĆ

 
Broken Sword 2
Šta mislite o ovom tekstu?
Zork: Grand Inquisitor (2)
The Curse of Monkey Island (2)
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera