![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||
Naći ćeš se u prostoriji koja je ispresecana sa nekoliko malih hodnika. Uskoči u jednu od rupa i ubij pantera koji će te napasti. Uđi u vodu i zaroni. Osetićeš kako te struja vuče ka velikoj podvodnoj kapiji koja je zatvorena. Izađi iz vode, popni se u gornju prostoriju i pronađi hodnik u kome se nalaze dve poluge. Povuci obe (redosled je nebitan) i podvodna kapija će se na kratko otvoriti. Što brže skoči na donji nivo, uđi u vodu, zaplivaj ka kapiji i prođi je pre nego što se ona zatvori. Čim se nađeš sa druge strane kapije, plivaj na gore (ka pravougaonom otvoru u tavanici) i izađi na suvo. Našao si se u maloj prostoriji u kojoj treba da uzmeš novi kitnjasti ključ (prvi od pet komada) i dva mala paketa prve pomoći (nalaze se na „policama” u uglovima sobe). Odatle lako možeš ustreliti i dva krokodila koji se nalaze u vodi. Ponovo uđi u podvodnu pećinu i plivaj sve dok se ne nađeš u bazenu koji je istovremeno i dno kvadratnog amfiteatra. Još četiri kitnjasta ključa nalaze se u okolini: jedan na samom rubu bazena, drugi negde pri sredini amfiteatra, a treći i četvrti leže u blizini rešetke na njegovom vrhu. U blizini svakog ključa šeta se po jedan crni panter i zato treba biti oprezan. Gurni pokretni kameni blok koji se nalazi na drugom spratu amfiteatra i pokupi municiju za magnume. Koristeći ključeve koje si sakupio, otključaj pet brava na poslednjem spratu amfiteatra i obližnja vrata će se otvoriti. Obrati pažnju na to da se u amfiteatru nalaze još jedna zaključana vrata. Uđi u prostoriju koja ima otvor u podu. Siđi dole. Sa pregradnog zida skoči u obe niše i pokupi municiju za sačmaricu i paket prve pomoći. Iz niše u kojoj si pokupio paketić skoči levo i uhvati se za ivicu zida. Držeći se za zid idi levo sve dok ne pređeš deo poda koji je prekriven šiljcima. Spusti se niz strminu i idi desno. Negde na polovini hodnika pogledaj gore desno i videćeš udubljenje u steni. Popni se do njega i povuci polugu. Vrata u gornjoj prostoriji će se otvoriti. Siđi dole, nastavi desno i ponovo naskoči na pregradni zid. Odatle se uzveri u gornju sobu. S obzirom da su zlatna vrata sada otvorena, možeš nastaviti dalje. Otvor u podu sledeće prostorije predstavlja ulaz u sistem hodnika potpuno ispunjenih vodom. Na kraju podvodnog lavirinta nalazi se poluga koja otvara sledeća zlatna vrata, ali je njeno dejstvo vremenski ograničeno (vrata se zatvaraju po isteku određenog vremenskog perioda). Takođe, kroz lavirint se kreće krokodil koga je nemoguće ubiti zato što se on nikada ne pojavljuje ispod otvora u podu. Najbezbedniji način za prelazak ove scene je sledeći: najpre skoči u vodu, iz dve veće sobe uzmi pakovanja municije za „uzi” automate, a zatim se vrati do otvora kako bi udahnuo još vazduha. Ponovo zaroni i plivaj hodnikom tako da sve vreme skrećeš desno. Ne obraćaj pažnju na krokodila (najverovatnije će te „potkačiti” par puta) i na vreme ćeš stići do poluge. Povuci je, brzo plivaj nazad, izađi na suvo kroz otvor u podu i odmah se uputi ka vratima jer će se ona vrlo brzo sama zatvoriti. Sledeća prostorija je predvorje velike sale. Čim se približiš dvokrilnim vratima ona će se otvoriti i napašće te dve mumije. Ubij ih. U sali se nalaze dve poluge koje treba da povučeš. Prva oslobađa kamen koji blokira prolaz levo, a druga otvara vrata u amfiteatru. U sobi koju je prethodno blokirao kamen ubij krokodila i pokupi municiju za sačmaricu i magnume, kao i paket prve pomoći. Na kraju dugačkog hodnika skoči dole i ponovo ćeš se naći u bazenu na dnu amfiteatra. Vrata koja smo pomenuli na kraju prethodnog pasusa sada će biti otvorena. Uputi se tamo. U holu ćeš zateći čak osam nepokretnih mumija. Slobodno pokupi svu municiju i mali paket prve pomoći, a zatim se uputi do prostorije u dnu hola koja je ispunjena peskom. Desno se nalazi poluga. Kada je povučeš, zlatna vrata u holu će se otvoriti, ali će se u istom trenutku i uspavane mumije probuditi. Broj mumija koje će te napasti zavisi od igranja do igranja (najčešće njih pet). Snađi se kako znaš i umeš i ubij ih sve. U blizini poluge naći ćeš još jedan paket prve pomoći i nešto municije za „uzi” automate. Vrati se do ulaza u hol, idi desno i uđi u sobu u kojoj na postolju stoji stolica. Pošto su sledeća zlatna vrata takođe zatvorena, idi desno i popni se do kraja velikog stepeništa. Okreni se čim se nađeš na vrhu zato što će jedna mumija pokušati da te napadne s leđa. Pošto je ubiješ uputi se do same ivice ambisa i pogledaj dole. Videćeš da se sa leve i desne strane nalazi po jedan stub. Naskoči na gornju površinu bilo kog stuba, a zatim se zatrči i skoči na središnji ispust sa druge strane provalije (na njemu leži paket municije za „uzi” automate). Okreni se postrance (na levo), zakači se rukama za ispust i otpusti se tako da padneš na dno poda bez šiljaka. Prođi iza zida i našao si treću tajnu lokaciju (Secret No. 3). Tu pokupi municiju za „uzije” i veliki paket prve pomoći. Uđi u hodnik koji se penje i čim začuješ tutnjavu vrati se u tajnu prostoriju. Kada kamena kugla prođe, ponovo uđi u hodnik i kreni gore. Čim sa leve strane naiđeš na udubljenje u zidu, skreni i uđi u njega, jer će te u protivnom pokositi drugi kamen. Sačekaj da on prođe, nastavi dalje, u uskom prolazu ubij pantera i popni se stepenicama do vrha. U nišama pokupi paket prve pomoći i municiju za sačmaru, a zatim se kroz otvor na kraju prostorije provuci napolje. Naći ćeš se ponovo na početku velikog stepeništa. Na već opisani način još jednom dođi do ispusta sa druge strane provalije. Ovoga puta nemoj skakati dole, već se uhvati za ivicu procepa u zidu, idi levo i izvuci se gore kada ti prostor bude dozvolio. Popni se na terasu na kojoj se nalazi statua mačke, uđi u sobu iza nje i povuci polugu. Zlatna vrata u sobi sa stolicom će se otvoriti. Pređi preko pozlaćenog mosta, siđi niz veliko stepenište i prođi kroz velika vrata koja si upravo otvorio. Ubij crnog pantera, idi desno, prođi kroz hodnik i ustreli krokodila. Pokupi mali paket prve pomoći iz jednog od dva budžaka, pređi u prednji deo prostorije, tamo se otarasi još jednog krokodila i uzmi novi paket prve pomoći. Pre nego što skočiš u bazen ubij krokodila koji pliva u njemu. Zaroni u vodu i povuci polugu. Izađi iz bazena i kroz hodnik se vrati u prethodnu prostoriju. Videćeš da su vrata na tavanici otvorena. Skoči i popni se u gornju sobu. Stani na kameni blok koji se nalazi u njenom centru i vrata u podu će se otvoriti. Skoči dole i pokupi municiju za sačmaricu i mali paket prve pomoći. Priđi vratima i ona će se sama otvoriti. Naći ćeš se u velikom holu. Na desnom zidu nalaze se troja vrata sa po tri para klizećih prekidača, dok su na dnu hola postavljena jedna vrata. Spusti klizače koji se nalaze oko srednjih vrata. Umesto da ulaziš u novu prostoriju okreni se levo i videćeš da su vrata na kraju hola otvorena. Trči do tamo (vrata se sama zatvaraju posle određenog vremena) i uđi u sobicu čiji su zidovi ispisani hijeroglifima. Gurni prvi pokretni blok jednom i u zidu će se ukazati poluga koja otvara vrata. Drugi blok koji se nalazi desno povuci jednom ka sebi, a zatim stani sa strane i gurni ga ka vratima. Uđi u sledeću sobu i treći pokretni blok gurni jednom napred (tako da dođe u ugao sobe). Stani zatim sa njegove desne strane i povuci ga jednom, a potom pređi na levu stranu i gurni ga u ugao sobe. U prolazu koji će se ukazati videćeš četvrti blok. Povuci ga ka sebi dva puta, stani sa njegove desne strane i gurni ga dva puta levo tako da zatvori prolaz između prve i druge sobe. Ulaz u treću sobu biće oslobođen. Peti po redu blok povuci jednom desno, a zatim ga vuci unazad tri puta, odnosno sve dok ga ne uvedeš u prethodnu (drugu) sobu. Stani sa leve strane bloka i gurni ga napred tako da se nađe u uglu sobe. Vrati se u treću sobu i poslednji (šesti) blok povuci dva puta ka sebi. Zaobiđi blok i uđi u četvrtu sobu (Secret No. 4). Tu pokupi obilne zalihe municije i prve pomoći. Da bi izašao iz ovog lavirinta, sve blokove (sem trećeg) treba da vratiš u prvobitan položaj. Kada stigneš do poluge u zidu povuci je i vrata će se otvoriti. Uđi u hol. Otvori po izboru krajnja leva ili desna vrata i uđi u veliku salu. Našao si se u podnožju ogromne zgrade nalik na glavu pantera. To je centralni deo hrama koji si sve vreme tražio. U podnožju se kreću tri mumije koje najpre moraš ustreliti. Ulaz u zgradu nalazi se sa njene zadnje strane. Popni se uz stepenice, gurni kameni blok i pokupi mali paket prve pomoći. Na vrhu stepeništa okreni se za 180° i uzveri se na mali ispust. Zatrči se i napravi dva skoka. Naći ćeš se na terasi koja okružuje zgradu. Skoči levo i idi duž terase sve dok ne dođeš do ulaza u novu prostoriju (uz put će te napasti dve mumije). Popni se uz stepenice i pređi u sledeću sobu. Skoči dole i pokupi municiju za „uzi” automate. Uzveri se na levi zid i izađi napolje. Naskoči na stub, a sa njega na most. Na kraju mosta uskoči u nišu u desnom zidu, a zatim još jedan skok okončaj na stubu na kome se nalazi mali paket prve pomoći. Pređi na sledeći most. Na njegovom kraju se zatrči, skoči i uhvati se za ivicu najvišeg stuba. Izvuci se gore, a potom se na isti način popni kroz otvor koji je postavljen tačno iznad stuba. Ubij mumiju i idi levo sve dok ne dođeš do sledećeg stuba na koji možeš da se popneš. Sa njegovog vrha u celosti se vidi glava pantera koja je sastavni deo zgrade. Zatrči se, napravi veliki skok i dočekaj se na zaravni tačno ispod panterovog oka. Skoči napred, ubij mumiju, siđi stepenicama i povuci polugu. Ovo će razviti panterov jezik (most). Popni se stepenicama do vrha glave, okreni se i unazad skoči na panterovu njušku. Otklizi dole. Da bi amortizovao pad, najpre se uhvati za ivicu njuške, pa se tek posle toga otpusti. Pašćeš na razvijeni jezik. Ubij crnog pantera, a zatim uđi u usta zgrade. Preskoči rupu i povuci polugu. Okreni se, ponovo preskoči rupu, pređi preko mosta i izađi na dvorište kroz otvorena vrata. Uputi se ka statui mačke i to je kraj ovog nivoa, a time i epizode „Shadow of the Cat”. Atlantean Stronghold Početak nivoa zatiče te na mestu gde se završio originalni Tomb Raider. Spusti se niz kosinu. Preskoči rupu i priđi jezercetu lave. Zatrči se i preskoči ga. Skreni desno i našao si prvu tajnu lokaciju na nivou (Secret No. 1). Pokupi četiri kutije municije za sačmaricu. Vrati se nazad (ponovo preskoči lavu) i ovoga puta skoči u rupu. Posle kraćeg klizanja uđi u hodnik, napravi nekoliko koraka i sačekaj da užarena lopta padne u rupu sa lavom. Preskoči rupu, izađi iz hodnika i naći ćeš se u velikoj pećini. Prozirna vrata levo ne možeš otvoriti i zato priđi maloj rupi sa lavom, preskoči je i iz niše u steni uzmi mali paket prve pomoći. U drugom delu pećine ubij demona i pokupi municiju za sačmaricu. Centralnim delom pećine dominira visoki toranj. Sa njegove desne strane nalazi se terasa. Stani na nju, a zatim se uzveri u unutrašnjost tornja. Pogledaj dole i skoči na ispust koji je postavljen otprilike na polovini rastojanja do zemlje. U tom trenutku pojaviće se dva leteća demona. Da bi ih lakše ustrelio vrati se na vrh tornja i pucaj odatle. Ponovo skoči na ispust, a zatim se spusti na dno i pokupi municiju za sačmaricu i mali paket prve pomoći. Okreni se ka otvoru koji gleda prema zakošenoj građevini sa četiri otvora (dva su ispunjena lavom). Skoči na zemlju i odmah se skloni sa staze zato što će njome projuriti užarena kugla. Kada kugla prođe popni se uz stazu, skreni desno i na vrhu pokupi municiju za sačmaricu. Nastavi da ideš stazom, skreni desno, spusti se do dna kanala i odmah se uzveri na zakošeni zid zato što će proći još jedna kugla. Popni se na najviši stub u blizini i uzmi municiju. Ovo će aktivirati novog letećeg demona. Kada ga ubiješ uputi se prema kamenu na kome stoji veliki paket prve pomoći. Pokupi ga, ubij još jednog demona i dopuni svoje zalihe municije za sačmaricu. Kroz otvor u zakošenoj građevini skoči dole. Siđi sa kose stene. Pokupi dva mala paketa prve pomoći koji leže na stepenicama u središtu prostorije. Pre nego što uradiš sledeći potez maksimalno popuni energiju koristeći prvu pomoć. Priđi otvoru koji se nalazi desno od kose stene. Stani pored leve ivice otvora, skoči unazad i uhvati se rukama za stenu. Pomeraj se nadesno dokle možeš, tj. dok ne dođeš do stepenika. Tada otpusti ruke. Ukoliko si Laru postavio u pravilan položaj, ona će uspešno naskočiti na kosinu piramide koja se nalazi u donjoj prostoriji i lagano otkliziti do poda. Naravno, ovaj potez će neminovno prouzrokovati gubitak jednog dela energije. Prođi kroz salu u kojoj si se upravo našao. U momentu kada se približiš dvema žutozelenim kuglama iz njih će iskočiti po jedan demon. Treći demon će te sačekati iza jednog od uglova piramide. Kada ubiješ svu trojicu mirno pokupi šest pakovanja municije za sačmaricu i jedan mali paket prve pomoći koji leže na stubićima oko piramide. Uđi u pećinu koja se nalazi u produžetku sale sa piramidom i na prvoj raskrsnici skreni desno, odnosno u pravcu iz koga dolaze leteće strelice. Izbegavaj strelice koliko je to moguće i dođi do stepeništa koje se spušta u podzemlje. Siđi dole i u mračnom hodniku ubij jednog demona. U sledećoj prostoriji u levom zidu naići ćeš na tri niše u kojima stoje tri demona. Ne diraj municiju koja se nalazi iza njih, već idi desno i povuci polugu pored prozirnog zida. U susednoj sobi će se pojaviti kentaur. Popni se stepenicama na galeriju i proizvoljnim redosledom povuci pet poluga. Na ovaj način ćeš otvoriti dvoja vrata u blizini i oživeti tri demona u prizemlju prostorije. Preporučljivo je da demone oživljavaš jednog po jednog da bi lakše sa njima izašao na kraj. Posle toga možeš pokupiti svu municiju koja se nalazi u nišama, kao i jedan paket koji leži pored stepeništa. Vrati se u hodnik i videćeš da se na desnom zidu pojavio otvor. Skreni desno i popni se uz stepenice. Ubij dva demona i pokupi svu municiju koja je razbacana po pećini. Posle ovoga slobodno se možeš vratiti u salu sa piramidom. Slobodan MACEDONIĆ |
| ||||||||||||
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |