![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||
DECK 6: COMMAND Command B
Prolaz ka „Rickenbackeru” sada je slobodan. Zato uđi u internu železnicu i iskrcaj se na stanici B. Vrata koja vode u prostoriju P biće otvorena. Međutim, na ulazu će ti se obratiti kapetan „Von Brauna” i pozvaće te na razgovor na komandni most. Idi tamo (mapa „Command B”, lokacija H). Prođi pored stvorenja u obliku meduze (transformisani kapetan), popni se liftom 7 na sprat i uništi biće nalik na mozak na lokaciji I. Kapetan će tada postati ranjiv. Siđi dole i ubij ga. Pokupi organ koji je ostao iza njega i istraži ga (tražena hemikalija: Ra). Vrati se u sektor „Command A”, uđi u železnicu i idi do stanice B. Uđi u prostoriju P i u njoj ćeš zateći lift koji će te podići na „Rickenbacker”. DECK 7: RICKENBACKER Rickenbacker Pod 1 SHODAN će ti se obratiti sa naređenjem da uništiš „Von Braun”. Ali, pre toga moraš uništiti crno-crvena jaja, kojih ukupno ima šesnaest. Nivoi na „Rickenbackeru” nemaju detaljnu mapu: dat je samo okvirni raspored zona po palubama. „Psi upgrader” nalazi se odmah na početku nivoa. Popni se uz merdevine do kraja. Usput se čuvaj laserskih topova (ukupno tri komada). Na vrhu se nalazi sobica za kontolu krana i veliki kontejner koji blokira put. Uništi crno-crveno jaje ispred merdevina koje vode u kontrolnu sobu krana. Popni se uz merdevine pored krana i uništi još jedno jaje. Uđi u kontrolnu sobu i pritisni prekidač. Kontejner će se podići. Nastavi dalje i po prvi put će ti se obratiti kapetan Diego. Uđi u zonu „Fuel Cells 1-10”. Pogledaj gore i uništi sledeće jaje. Ubrzo ćeš se naći u delu broda u kome se dogodila havarija usled preopterećenja akceleratora. SHODAN će ti reći da odeš do „Engine Nacelle B”. Pregledaj malu sobu levo, a zatim se vrati malo nazad, siđi niz kosinu i uđi u sistem hodnika. Uništi peto jaje. Sagni se i uđi u ventlacioni sistem. Na raskrsnici idi desno. U sledećoj prostoriji pritisni prekidač i most će se delimično izvući. Siđi niz merdevine koliko možeš, a zatim se okreni prema bočnom mostu i naskoči na njega. U prostoriji desno pretraži telo i naći ćeš magnetnu propusnicu za „Rickenbacker”. Pređi preko mosta i doći ćeš do mesta gde putokaz pokazuje „Pod 2”. U blizini se nalaze merdevine pomoću kojih se možeš popeti na vrh rezervoara za gorivo i pomoću „Psi Pull” sposobnosti privući „TC-5 Fusion Cannon” (Heavy skill 6, Strenght skill 4). Popni se uz prve merdevine koje vode prema „Pod 2”, zatim skoči na druge i popni se na vrh. Tamo prvo uništi jaje, a zatim pomoću magnetne kartice uđi u crveno osvetljen hodnik. Idi levo i uđi u „Nacelle A”. Prvo ćeš naići na skladište hemijskih supstanci. U ovom delu broda postoje dva jajeta: jedno čuvaju laseri (siđi dole niz rampu), a drugo se nalazi u mrtvačnici. Uništi ih, vrati se u hodnik i kreni prema „Nacelle B”. Siđi merdevinama dole. Uključi regenerator. Uništi jedno jaje na međuspratu. Prođi pored replikatora i uništi još dva jajeta na ulazu u „Nacelle B”. Iza vrata se nalazi cevovodna instalacija. Idi dokle možeš (usput uništi još jedno jaje) i doći ćeš do kontrolne table gravitacionog generatora. Pritisni prekidač. Vrati se u glavni crveni hodnik i sledi putokaz „Pod 2”. Prethodno, međutim, onesposobi sigurnosni sistem, jer te u sledećoj sobi čekaju čak tri laserska topa. Idi desno, a zatim levo prema vratima. Čim ih otvoriš okreni se levo i ugledaćeš sledeće jaje. Siđi niz kosu rampu i u sledećoj sobi se popni uz merdevine do vrha. Skoči na levu gredu i odatle na rešetku. Slede još jedne merdevine. Kada se popneš idi levo i naići ćeš na vrata. Iza njih se nalazi sala sa torpedima („Missile Control”). Tu najpre uništi sve robote i još jedno jaje. Uđi u kontrolnu sobu i stani pored pulta. Jednom pritisni krajnji levi taster tako da se torpedo podigne. Popni se na taj torpedo, zatrči se i skoči na oštećene merdevine. Popni se do vrha i SHODAN će ti čestitati na dobro obavljenom poslu. Hakuj sigurnosni sistem, u sledećoj prostoriji popni se uz merdevine i pređi na platformu sa druge strane. Uđi u hodnik, prati ga levo i doći ćeš do ulaza u kabinu za ispaljivanje torpeda. U kabini pritisni prekidač. Idi desno i prođi kroz hodnik sve dok ne dođeš do sledećih merdevina. Popni se gore. U susednoj sobi nalaze sve dve „upgrade” jedinice (Tech i Stats), kao i poslednje jaje koje treba da uništiš. Uđi u lift i pritisni prekidač. Rickenbacker Pod 2 Ovde te čeka novo iznenađenje: paluba je okrenuta naglavačke. Idi desno, uđi u ventilacioni kanal i ubrzo ćeš se naći na ulazu u kapelu. Na njenom dnu ćeš naći poslednju poruku doktorke Polito. Na kraju hodnika nalazi se sistem cevi. Skoči na najbližu, a zatim na merdevine. Siđi dole da pokupiš korisne predmete, a zatim se vrati gore i sa merdevina uskoči u levi hodnik. Pretraži leš na ulazu i pokupi oklop (Worm Skin Armour) koji najpre moraš istražiti (Hs i Tc - obe hemikalije možeš pokupiti ako se vratiš na prethodni nivo). Popni se uz merdevine i uđi u ambulantu. Pređi iz jedne sale u drugu i naći ćeš telo kapetana Dijega sa „audio log” porukom. Pregledaj telo i uzmi propusnicu za njegovu privatnu sobu. Takođe, pokupi neistraženi implant (Research skill 5, tražene hemikalije: Cs i Hs). Uđi u ventilacioni kanal, pređi preko cevi i uđi u lift. Rickenbacker Bridge SHODAN će ti saopštiti da moraš ući u kapsulu za spasavanje i uroniti u vanzemaljski entitet koji je ona stvorila. Dijegovom karticom otvori vrata. Desno se nalazi prostorija u kojoj možeš isključiti alarmni sistem. Tu je i četvrta (i poslednja) „O/S upgrade” mašina. Na komandnom mostu nema ničega značajnog i zato se uputi do Dijegove sobe. Tamo ćeš naći vanzemaljsko oružje koje moraš istražiti (Research skill 6, Exotic skill 6). Siđi niz merdevine u odeljak za lansiranje kapsule. Pritisni prekidač i kapsula će krenuti. DECK 8: THE MANY Body of the Many Ovaj nivo nije pokriven nikakvom mapom. Prati tunel koliko možeš, i na mestu gde leži „audio log” kertridž, razbij paučinasti zid. Idi desno. Na mestu gde leži telo, skreni desno i videćeš ostatke „Rickenbackera”. Tu možeš pokupiti mnogo korisnih stvari, uključujući i hemikalije potrebne za istraživanja. Ako kreneš od prve raskrsnice levim tunelom dole, naići ćeš na bazen sa vodom. Tu takođe možeš pokupiti brojne stvari, ali je bitno da uništiš nervni završetak koji se nalazi na plafonu. Od ostataka „Rickenbackera” idi levo, a zatim uđi u desni hodnik. Naći ćeš dva „audio log” kertridža jedan za drugim. Na prvom skretanju je još jedan „slupani” deo „Rickenbackera”. Drugo skretanje levo vodi u ozračenu vodu. Idi tamo. Prođi kroz podvodni tunel i na račvanju idi na bilo koju stranu. Uđi ćeš u sledeći bazen. Iza njega dalje vodi samo jedan tunel. Na njegovom kraju nalazi se drugi nervni završetak. Uništi ga. Vrati se do mesta gde si skrenuo ka bazenu i produži kroz tunel. Naići ćeš na nešto što liči na trg. U maloj sobi desno nalazi se sfinkter koji je sada otvoren, s obzirom da si uništio oba nervna završetka. Pre nego što prođeš kroz njega, nastavi pravo i doći ćeš do mesta gde se nalaze jaja. Kada ih uništiš, ukazaće se još jedan deo „Rickenbackera” u kome se nalaze sve četiri „upgrade” jedinice i skladište hemikalija. Prođi kroz sfinkter i uđi u sobu u kojoj se pomera gigantski zub. Hodnik iza njega vodi u sobu u kojoj se nalaze još dva takva zuba. Skoči na zub koji se pomera više, i kada on dođe u krajnju gornju poziciju, skoči na usek u zidu. Uništi treći nervni završetak. Vrati se na zub i skoči desno prema sledećem sfinkteru. Iza njega se, posle tunela, nalazi prostorija sa tri izlaza. Desno se pruža lavirint koji nema mnogo značaja (tamo možeš pokupiti neke sitnije dodatke), a levo je mala soba koja takođe nije posebno bitna. Ukoliko kreneš pravo, ubrzo ćeš naići na veliku provaliju. Skoči u bazen sa vodom. Kada izađeš na suvo, čeka te poslednji deo nivoa koji je prilično težak, jer će te u tunelu dočekati nekoliko „rumblera” i „psi reavera”. Ove druge ne možeš ubiti jer njihova fizička tela leže u sali na kraju tunela. U istoj sali nalazi se i tvoj cilj: centralni nervni sistem bića u čijoj se unutrašnjosti nalaziš. Najbolje je da prvo uništiš tela svih „psi reavera” (nalaze se u rupama po obodu sale), a da nakon toga ukloniš ostale kreature. Kada ostaneš sam, pucaj u tri zvezdice koje lete oko mozga. Nakon što poslednja nestane, mozak će postati ranjiv. Uništi ga. Vanzemaljska inteligencija će ti se poslednji put obratiti sa upozorenjem da se čuvaš SHODAN. DECK 9: ??? Where am I? Ponovo se nalaziš na komandnoj palubi „Rickenbackera”. Poslednji put uradi potrebni „upgrade” i idi na komandni most. Pokupi prvu od četiri poruke koje ti je ostavila doktorka Delakroa. Sa mosta put vodi u samu matricu SHODAN, koja je počela da generiše sopstvenu stvarnost, i to od mesta na kome je rođena - od svemirske stanice „Citadela” (prvi nivo prvog System Shocka). Pre nego što uđeš u virtualnu „Citadelu” pokupi još jednu poruku. Pretraži ovaj relativno mali nivo i pokupi sve korisne predmete. Iza lokacije na kojoj lebdi treća e-mail poruka nalazi se duboka rupa. Skači sa platforme na platformu sve dok ne dođeš do zida. Popni se uz njega, pročitaj poslednju poruku i skoči u ambis. SHODAN će prizvati svoju inkarnaciju da puca u tebe. Ne vredi da se boriš protiv nje zato što je ne možeš uništiti. Da bi dopro do SHODAN, moraš neutralisati energetska polja koja je okružuju. To možeš uraditi na dva načina: primenom čiste sile (pucajući iz oružja i koristeći psihičke moći) ili hakovanjem tri kompjuterske konzole koje čine srž kompjuterskog sistema (pod uslovom da imaš dovoljno razvijene hakerske sposobnosti). Kada barijere nestanu, pucaj u hologram iz bilo kog oružja i uništi bednicu. No, finalna sekvenca će pokazati da se SHODAN ne predaje tako lako i da ima novog keca u rukavu. Slobodan MACEDONIĆ |
| ||||||||||||
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |