Ova igra je u originalu rađena za BBC Micro i Acorn Electron, ali ju je većina nas prvi put videla na Commodoreu 64 1986. godine. Verovatno je bila nisko na radaru igrača zbog nešto slabije grafike uslovljene vektorskim prikazom vaše letelice i okoline, ipak daleko od puke simbolične predstave objekata. Šmek igri daje teren oblikovan paralelnim, razmaknutim linijama koji joj daje lep, pa možemo reći pravi izgled kompjuterske igre. Vizuelni utisak popravljaju i treperave zvezde na vrhu ekrana, koje će biti vaša glavna destinacija pošto pokupite dragoceni tovar, kao i particle efekti nakon što raznesete strateški raspoređene topove koji vas gađaju.Cilj igre je da letelicom priđete dovoljno blizu sferi na pijedestalu, za nju zakačite sponu sa brodom u obliku nekakvog rastegljivog produžetka, a zatim se uputite ka zvezdama, izlazu iz nivoa. Srce igre je način na koji se fizika realno primenjuje na putanju vaše letelice u zavisnosti od pravca u kom ste okrenuti i jačine gasa kojim ubrzavate. Letelicu je moguće usmeravati rotiranjem za pun krug. Teren je često nezgodan za manevrisanje, a stvari se tek komplikuju kada pokupite sferu. Tada nastupa fizika međusobnog uticaja kretanja dva tela povezanih trakom, što znači da ćete nakon ove igre biti spremni i za neki NASA trening program sletanja na mesec. Nivoi su teški, morate paziti na potrošnju i riskantno skupljanje goriva, ali i da budete precizni kako biste što pre eliminisali neke od pucaljki koje su neprijateljski nastrojene. Ognjen POPOVIĆ | | |