Intro igre Hoppia Tale – Action Adventure prikazuje nam simpatične crteže antropomorfnih životinja i čudan fantastični svet u kom se nalaze. Ipak, kad akcija krene, sve se pikselizuje u šarenu, 16-bitnu formu koja zadržava duh crteža. Igra vas stavlja pred seriju nivoa koji kombinuju borbene i logičke izazove. Svaki nivo podeljen je na kvadratna polja kojima se i vi i protivnici krećete kao da skakućete. Ovaj sistem kretanja prvo deluje čudno, ali kasnije shvatate da upravo to omogućuje stvaranje prostornih izazova sa kojima se suočavate. Svaki protivnik ima specifičan način kretanja (ili lansiranja projektila), kao i broj hit poena. Da biste eliminisali nekog neprijatelja, potrebno je da telom udarite u njega (pre nego što on to uradi vama). Sem toga, postoje nivoi na kojima morate da pomerate kutije, u stilu Sokobana. Na samom početku, svog avatara birate između mačke i vuka, a vremenom, kako skupljate zlatnike i napredujete kroz svet igre, otvarate mogućnost za kupovinu drugih likova (zeke, miševi ili lavovi) i kozmetičkih dodataka za njih, a tu je i oprema koja vas čini efikasnijim tokom bitaka.
... (ostatak teksta trenutno nije dostupan on-line) Dragan KOSOVAC | | |