Radnja
Fallouta 2 smeštena je u postnuklearno okruženje. Prva razlika
koja se javlja u odnosu na prethodnika jeste kreiranje likova. Sistem
je ojačan novim osobinama i karakteristikama (perks, traits) koje
dodeljujute liku. Na ovaj način postignuta je još veća realističnost
i povišen nivo zabave. Neke osobine vezane su za borbu (npr. specijalan
udarac „Dragon Punch” koji probija oklop i nanosi oštećenja kao
plazma puška!), ili su karakteristične odlike lika (npr. sex appeal
pomaže u odnosima sa NPC likovima suprotnog pola). Veći deo osobina
stiče se rešavanjem zadataka.
NPC imaju povišen AI, i to možda previše. Trgovci više
neće davati popuste ako nemate Barter veštinu razvijenu skoro
do maksimuma. Obratite pažnju na dečicu koja trčkaraju za vama u
gradovima, pošto lako mogu da vas „olakšaju” za neki predmet u inventaru.
Za odnose sa meštanima određenog grada posebno razvijate Karma-poene
(najviši nivo je Idolized). Kako se ophodite prema sagovornicima,
oni će adekvatno reagovati. Ovome se može dodati da Fallout
2 ima „Mature” etiketu. Da zaslužuje ovu oznaku govore mnoge lascivne
psovke i komentari koje daju kako NPC likovi, tako i junak igre.
Regrutovanje više likova istovremeno sada je standard, kao i posebni
meni za odnos u borbi. Preko menija možete narediti likovima u kojoj
formaciji da se bore, koje oružje da koriste, kako da se odnose
prema vama i način ponašanja u borbi (berserk, odbranbeno, napad
itd). Više se neće desiti da NPC puca po vama ili da jurne na protivnika
(bez saglasnosti), ostavljajući vas nezaštićenog drugom neprijatelju.
Jedna od najboljih karakteristika je određivanje vrste povlačenja
i protivnika NPC-u u grupi. Postoji mogućnost povlačenja uz rafalnu
paljbu i kada će se lik povući (posle jakog oštećenja, srednjeg,
slabog). Na ovaj način možete napraviti karakterističan stil borbe
svakom liku iz grupe.
Moguće je kombinovati oružje, na primer postaviti laserski
nišan ili dodati/odstraniti drugi koristan deo oružja. Neki predmeti
imaju više namena. Pajserom možete razvaliti sanduk, ali ga isto
tako primeniti u borbi. Određena oružja imaju mnogo veću probojnost
oklopa, ali zato neće ošteti stvorenja bez oklopa (npr. Gecko guštere).
Jedno od najvećih iznenađenja jeste korišćenje kola za putovanje
između različitih lokacija. Kola nemaju nikavu primenu u borbi,
ali u prtljažniku možete ostaviti predmete i oružje. Kola nisu klasičnog
tipa, pa nije potrebno tražiti gorivo. Izmene programa obuhvataju
odnos prema drogama. Sem nekoliko novih hemikalija za privremeno
poboljšanje statistika lika, postoji veći uticaj na osobine lika.
Uzimanje droga automatski stvara zavisnost lika i veoma teško odvikavanje.
U međuvremenu, vaš siroti junak može dosta da propati.
Kompletan
opis igre
|