![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Član
Član od: 10.12.2009.
Poruke: 39
Zahvalnice: 14
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Telefon odnet 4.10 u telenor,objasnio situaciju radnici i dobio odgovor da ona može samo da ga primi na servis a da za ostalo moram doći sutra pre podne i da razgovaram sa šefom,pošto sam rekao da ne želim više da donosim telefon na servis i da ga zamene za drugi (mada mi se ni ne uzima desire s više !), što sam i učinio mada sam i od šefa dobio odgovor da i on mora da ga preda na servis da vide šta oni kažu bla bla , al sam mu lepo rekao da mene to neinteresuje da ja telefon nisam uzeo od servisa nego od telenora i da je to njihov problem šta će sa telefonom................ ja hoću ispravan telefon
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Starosedelac
Član od: 16.2.2010.
Lokacija: Sremeska Kamenica
Poruke: 2.128
Zahvalnice: 103
Zahvaljeno 354 puta na 278 poruka
|
![]()
eh,gde ti zivis...
pa naravno da ti nece tek tako zameniti telefon,jedina mogucnost za zamenu jeste da ga odneses na servis,da tamo stoji predugo vremena i onda ce ti verovatno zameniti |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
WALL-E
Član od: 4.9.2009.
Poruke: 4.423
Zahvalnice: 404
Zahvaljeno 1.255 puta na 909 poruka
|
![]()
I da mu daju potpuno nov Desire S opet postoji mogucnost da ce zapatiti falican primerak..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Starosedelac
|
![]()
Moj kolega je imao slican problem sa nokiom 3110 xpres music.Popravljao ga je 3-4 puta dok mu nije dozlogrdilo,pa je raskinuo ugovor koji ga jekostao kao Svetog Petra kajgana(bio je na samom pocetku ugovora).Trazio je nov telefon posle druge popravke pa i trece.Na kraju ga je dao u servis u grdu,pa se ipostavilo da je softwerski problem u pitanju.Telefon je sada ok ali ga i dalje placa mesecno po dogovoru sa njima(nije vise pretplatnik).Ispostavilo se da je kupio na rate najskuplju nokiu x.m. u istoriji vip-a.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Član
Član od: 10.12.2009.
Poruke: 39
Zahvalnice: 14
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Hvala na komentarima
Ma ja sam im rekao svoje,ako nebudu hteli da daju nof fon neću im plaćati rate za telefon samo pretplatu pa nek me tuže , čak razmišljam da odbijem i nov disare s ako ponude pošto mislim da telefoni nisu u redu , nemože me niko naterati da uzmem nešto što nevalja |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Član
Član od: 10.12.2009.
Poruke: 39
Zahvalnice: 14
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Čitam ove komentare malo i nisam odmah skontao pitanje mr.simpsona
....ali jednostavno oni ne mogu da znaju da li je neki felericni model zapakovan u kutiji (ti si prvi otvorio kutiju, zar ne?)...... koliko se sećam radnica je donela telefon izvadila iz kutije i dala mi u ruku , treba li da je drugačije ili je to to ???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Starosedelac
|
![]()
Koliko sam ja video te kutije imaju neku vrstu nalepnice/ pecata, sa logom na njoj i oznakom sealed, tako da ukoliko taj pecat nije pocepan ili na drugi nacin ostecen kutija ne bi trebalo da je otvarana, samim tim prodavac ne moze da zna da li je pomenuti telefon felerican ili ne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Veteran
Član od: 7.11.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 822
Zahvalnice: 44
Zahvaljeno 189 puta na 157 poruka
|
![]()
Ali opet, neka vrsta prakse je (mozda i pravila), da prodavac otvori ispred tebe kutiju, poklopac telefona, stavi bateriju i upali telefon, kako bi se i on(a) i ti uverili da radi i da je preuzet u ispravnom stanju... Dakle, nalepnicu na kutiji prodavac "cepa" u tvom prisustvu...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Starosedelac
Član od: 20.1.2008.
Lokacija: 127.0.0.1
Poruke: 1.352
Zahvalnice: 200
Zahvaljeno 226 puta na 164 poruka
|
![]()
Da to je neka praksa na tvoje oči ga upali. Ali realno današnji telefoni neregularnost u radu često ispoljavaju tek nakon nekog vremena. To što oni mogu da vide je da li telefon može da se upali, a ne da li je ispravan. A sada ako se tebi pregreva, restartuje nakon 20 minuta i slično nema veze. Dakle, ta praksa je po mojem mišljenju nepotrebna i besmislena.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Veteran
Član od: 7.11.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 822
Zahvalnice: 44
Zahvaljeno 189 puta na 157 poruka
|
![]()
Pa sta bi ti, da ga istestiraju pred tobom? Za neregularnost tokom nekog vremena - tu je servis. Ovo sluzi najvise da oboje vidite da li telefon radi i da li je fizicki neostecen (eventualno tokom ili pre transporta - ko zna). Poznajem ljude koji su bili u jednom computer shopu, kupili laptop i pred njima je otvoren da im se pokaze. Na istom je uocena ogrebotina preko celog ekrana. Prodavac u cudu i naravno otvorio drugi - s njim sve u redu. E sad, zamisli da nisu otvorili onaj prvi i da su ga tako odneli kuci - nema sanse da dokazes posle da nisi TI ogrebao taj ekran. Znam za firme ciji servisi takve slucajeve nisu primali na reklamaciju, i sta da radis posle? Eto, zbog toga se otvara i nije besmisleno... Nista te ne kosta da sacekas 5 minuta da ga izvadi iz kutije, ne kupuje se to svaki dan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Starosedelac
Član od: 16.2.2010.
Lokacija: Sremeska Kamenica
Poruke: 2.128
Zahvalnice: 103
Zahvaljeno 354 puta na 278 poruka
|
![]()
razumem da te boli nepravda ali ovde telenor nije nista kriv...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Starosedelac
Član od: 20.1.2008.
Lokacija: 127.0.0.1
Poruke: 1.352
Zahvalnice: 200
Zahvaljeno 226 puta na 164 poruka
|
![]()
Hmm nov, a ogreban preko celog ekrana. To mi zvuči još malo pa apstraktno. Ali ako je tako onda u redu. Ja se još za svog života nisam susreo sa nečim sličnim.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Veteran
Član od: 7.11.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 822
Zahvalnice: 44
Zahvaljeno 189 puta na 157 poruka
|
![]()
Ja jesam. Naprslina (pukotina) koja ide od jedne dijagonale pa se posle racva... Mislim da cak imam i slike negde (ako te zanima)...
![]() Nisu krivi, ali ipak snose jednu vrstu odgovornosti... Korisnika ispostuju pa se onda oni ganjaju sa HTC-om... |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Mr.Simpson na korisnoj poruci: | ||
andrija kamenica (19.11.2011) |
![]() |
#34 |
Starosedelac
Član od: 4.6.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.460
Zahvalnice: 26
Zahvaljeno 407 puta na 228 poruka
|
![]()
E to je vec mali problem ovde... shto ovde ne posotji dobar customer service!!
Nego znaju da vecina ljudi nema gde drugde da uzme, i da moze bolje i drugachije nego se izivljavaju tako na mushterijama (nazalost, ovo vazi za skoro sve delatnosti kod nas... retko ko ima kvalitetan cs). A njih bash bole ona stvar da se posle cimaju sa dobavljachima... ovako sve svale na kupca, pa nek se snalazi. Kad se samo setim koliko sam ja imao problema sa zamnom televizora u jednoj od radnji ovde... ne daju ti da probash tv u radnji, nego vidi kakva je slika na izlozenom i to je to. Samo ga ukljuche u struju da vidish da moze da se ukljuchi. A onda sam doshao kuci, povezao, a preko ekrana kao ogromna fleka neka... mesec dana sam se cimao sa idiotima ne bili zamenili tv na kraju, da bi se ispostavilo (kako sam saznao od lika koji radi u magacinu) da su vec gomila takvih vraceni zbog slichnih problema, oni ih kao servisiraju, i vrate nazad u prodaju... |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Pivalica na korisnoj poruci: | ||
andrija kamenica (19.11.2011) |
![]() |
#35 |
Član
Član od: 10.12.2009.
Poruke: 39
Zahvalnice: 14
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Danas 19.10 dobio sam sms od telenora da je telefon stigao sa servisa,svratio sam posle posla u telenor poslovnicu da porazgovaram sa šefom u vezi telefona (mada sam ga već dva puta tražio prošle nedelje al ga nije bilo),jer već sam naveo da neželim da se servisira i da želim drugi telefon.Srećom bio je tamo,malo smo popričali i rekao sam da ne želim da ga preuzmem i da ću poslati pismenu reklamciju telenoru,on je učinio šta je mogao a o zameni telefona odlučuje servis,tako mi je rekao.Pogledali smo i servisnu belešku a navedeno je kako nisu uočili kvar na telefonu !! , malo mi je to čudno a sam se gasio zato sam ga i reklamirao.
Da još da nezaboravim šef poslovnice je rekao ako ne preuzmem telefon u određenom roku poslaće ga na kućnu adresu,verovatno u roku 7 dana kao što navedu u sms da se preuzme u tom roku. Tako da spremam pismenu reklamaciju i u roku od 15 dana moraju da odgovore.................... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Član
Član od: 10.12.2009.
Poruke: 39
Zahvalnice: 14
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Napisao sam pismenu reklamaciju telenoru,fotokopirao nalog servisa,ugovor i poslao preporučenu pošiljku.........
2.nov sam dobio sms od telenora : Poštovani ,Vaša primedba upućena poštom je primljena i prosleđena na dalju proveru.Odgovor očekujte u narednih 15 dana.Vaš Telenor 18.11 tj danas ,pošto još nisam dobio odgovor od telenora odneo sam u tržišnu inspekciju fotokopiju reklamacije,naloga servisa,ugovor, sve što sam i telenoru poslao........... |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Član
Član od: 10.12.2009.
Poruke: 39
Zahvalnice: 14
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Međutim večeras kad sam došao kući zatekao sam u sandučetu koverat od telenora tj odgovor na reklamaciju u kojoj piše :
Poštovani g-dine............ U vezi sa Vašom reklamacijom , koja se odnosi na telefonski aparat HTC Desire S , kupljen uz broj 063/............. , obaveštavamo Vas o sledećem : Žao nam je što ste došli u situaciju da nam se obratite zbog nedostatka u funkcionisanju kupljenog telefonskog aparata.Radi se o tehničkom proizvodu serijske proizvodnje čiji smo prodavac.Naša odgovornost kao prodavca mob. telef. aparata prema važećim zakonskim propisima definisana je Garantnim listom koji pretplatnik dobija prilikom kupovine telefona. Na osnovu Vašeg dopisa kontaktirali smo ovlašćeni servis za HTC aparate i dobili sledeće informacije : 1.servis - Na osnovu izvršenih provera uočen je navedeni kvar.Izvršena je zamena matične ploče i instalirana najnovija verzija software-a ; 2.servis - Navedeni kvar nije uočen,preventivno upisana aktuelna verzija software-a.Uređaj je prošao "Neocore" test.Takođe su očišćeni i kontakti baterije. ovom prilikom bismo još jednom naglasili da je ovlašćeni servis jedini nadležan,tj. stručan da utvrdi postojanje i prirodu kvara na samom uređaju i pratećoj opremi i po izvršenom pregledu donese odluku prema uslovima iz Garantnog lista.Telenor nema mogućnost da odluke donosi nezavisno od ovlašćenog servisa i odobri zamenu za novi aparat. U nadi da ćete naše obrazloženje prihvatiti sa razumevanjem , srdačno Vas pozdravljamo.Za sve dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju. S poštovanjem , Telenor d.o.o. Eto to je odgovor iz telenora,možda i nekom zatreba, ispada da ja lažem kad sam ga drugi put predao na servis pa vas molim na pomoći, nakom savetu ili komentaru !!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Starosedelac
Član od: 16.2.2010.
Lokacija: Sremeska Kamenica
Poruke: 2.128
Zahvalnice: 103
Zahvaljeno 354 puta na 278 poruka
|
![]()
covece ja ne znam sta ti pokusavas...ako mozes prodaj ga ako te nervira,ako radi koristi ga.nov telefon nikako neces dobiti,ne vidim kako mozes da uradis bilo sta a da pritom ne dobijes tuzbu od telenora i ne moras da im isplatis poprilicnu sumu novca
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Član
Član od: 10.12.2009.
Poruke: 39
Zahvalnice: 14
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Ne pokušavam ja ništa , telefon se sam gasi pa nisam blesav,dali si ti nekad reklamirao neku tehničku stvar koja nevalja ili si je prodao...........ja hoću ispravnu stvar koju plaćam,ja imam dva broja kod telenora i drugi telefon je htc koji isto nevalja i koji je bio na servisu,al reko ajde da se ne natežem s njima i vucaram telefon po servisu batalio sam , al sad neću dužni su da ga poprave ili da daju drugi.............
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Starosedelac
|
![]()
Konsultuj se sa inspekcijskom sluzbom,kod koje si vec bio.Reci sta ti je namera i dali je tvoja opcija promene telefona moguca.Mada cisto sumnjam da ces ista moci bez tuzbe,ali to je po meni gubljenje para i zivaca.
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku zajchik na korisnoj poruci: | ||
andrija kamenica (19.11.2011) |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Extremno cudan problem sa RapidShare-om | MarkoT | Internet tehnologije | 8 | 2.4.2010 18:20 |
Problem sa zvukom - da li je do hardware-a ili nesto drugo? | FiresnakE | Kvarovi | 6 | 5.3.2010 12:08 |
Problem sa adapterom i baterijom DELL Ispiron 1300 | maximusbrut | Kvarovi | 0 | 12.11.2009 11:15 |
Problem sa Adobe Flash performansama na Windows Vista x64 Home Premium OS-u | VladimirBalt | Kvarovi | 0 | 23.8.2009 0:29 |
Veliki problem sa RAM memorijom | leka | Kvarovi | 10 | 27.7.2006 10:17 |