Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Play > Mrežne igre > MMORPG igre
Uputstvo Članstvo Kalendar Današnje poruke Pretraži

MMORPG igre Massively multiplayer online role-playing games - WoW, Guild Wars, Eve Online, Age of Conan, Lineage, kao i mnoge druge...

Pregled rezultata glasanja: Koja je vasa main GW2 profesija?
Mesmer 12 6,06%
Engineer 19 9,60%
Thief 21 10,61%
Guardian 29 14,65%
Necromancer 25 12,63%
Ranger 27 13,64%
Warrior 41 20,71%
Elementalist 24 12,12%
Glasova: 198. U ovom glasanju ne možete da učestvujete

Odgovor
 
Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 9.6.2012, 21:00   #3821
Neutrino
Deo inventara foruma
 
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.413
Zahvalnice: 99
Zahvaljeno 3.397 puta na 2.043 poruka
Određen forumom Re: Guild Wars 2

To je i meni palo na pamet jer igru za originalni GW vezuje isključivo lore.
Neutrino je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.6.2012, 21:07   #3822
macke
Član
 
Član od: 2.12.2005.
Poruke: 97
Zahvalnice: 5
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
Određen forumom Re: Guild Wars 2

Podgrejani WOW, koja smarachina, brate mili... Drago mi je da nisam potrosio kesh na ovo *****ce... Posle 6 godina potucanja po Tiriji... eh... Kako sam se razocarao dodje mi da crknem!
macke je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.6.2012, 21:23   #3823
nikola123
Veteran
 
Član od: 16.5.2009.
Poruke: 769
Zahvalnice: 85
Zahvaljeno 36 puta na 30 poruka
Određen forumom Re: Guild Wars 2

Al vi napljuvaste igru meni je ok za vas ne znam...
nikola123 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.6.2012, 21:35   #3824
JAZO
Deo inventara foruma
 
Član od: 2.2.2010.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 6.581
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka
Određen forumom Re: Guild Wars 2

Prosla beta nije bila pljuvanje
JAZO je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.6.2012, 21:36   #3825
Pixie
Član
 
Član od: 5.3.2012.
Poruke: 51
Zahvalnice: 54
Zahvaljeno 35 puta na 15 poruka
Određen forumom Re: Guild Wars 2

Uvijek ima dežurnih za pljuvanje po svemu..bilo bi monotono da nema
Pixie je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Pixie na korisnoj poruci:
Sale013 (9.6.2012)
Stara 9.6.2012, 21:38   #3826
ljubo-exyu
Veteran
 
Član od: 15.8.2006.
Lokacija: http://guildwars.pr0gamers.net
Poruke: 532
Zahvalnice: 289
Zahvaljeno 144 puta na 88 poruka
Određen forumom Re: Guild Wars 2

Citat:
Pixie kaže: Pregled poruke
Uvijek ima dežurnih za pljuvanje po svemu..bilo bi monotono da nema
Polako, biće ih sve više. ovom debilizmu nema kraja, pa cak su i "friend list" sa L morali da prebace na Z. KOJI JE RAZLOG ZA TO???
ljubo-exyu je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.6.2012, 21:40   #3827
Ice-Man
Veteran
 
Član od: 8.2.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 1.076
Zahvalnice: 2.076
Zahvaljeno 574 puta na 229 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku Ice-Man
Određen forumom Re: Guild Wars 2

Meni je friend lista na slvo N oduvek bila...
Ice-Man je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.6.2012, 21:41   #3828
JAZO
Deo inventara foruma
 
Član od: 2.2.2010.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 6.581
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka
Određen forumom Re: Guild Wars 2

Zasto ne uzmes refund i napustis temu
JAZO je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.6.2012, 21:42   #3829
Neutrino
Deo inventara foruma
 
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.413
Zahvalnice: 99
Zahvaljeno 3.397 puta na 2.043 poruka
Određen forumom Re: Guild Wars 2

Još jedna stvar koje sam se upravo setio. Poslušajte muziku u Queensdale i Kessex Peak explorable zonama. 100% je identična onoj iz Pre-Searing Ascalona. Nijedna jedina nota nije promenjena. Čist copy-paste. Jeftin trik da se apeluje na nostalgiju starih GW igrača i nimalo pohvalno za departman koji potpisuje Jeremy Soule.

Citat:
JAZO kaže: Pregled poruke
Zasto ne uzmes refund i napustis temu
Arena Net se poprilično dobro osigurala da refund bude praktično neizvodljiv jer još uvek ne postoji način da se nalozi za GW i GW2 odvoje. Čak i da ovo eventualno postane dostupno jednog dana većina nas je igru kupila kod retailera koji sigurno nemaju nameru da rade refund sa već aktiviranim kodovima.
Neutrino je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.6.2012, 21:42   #3830
ljubo-exyu
Veteran
 
Član od: 15.8.2006.
Lokacija: http://guildwars.pr0gamers.net
Poruke: 532
Zahvalnice: 289
Zahvaljeno 144 puta na 88 poruka
Određen forumom Re: Guild Wars 2

Citat:
Ice-Man kaže: Pregled poruke
Meni je friend lista na slvo N oduvek bila...
hahaha... da OMG NOOB
ljubo-exyu je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.6.2012, 21:49   #3831
Sale013
Kind Of A Big Deal
 
Avatar korisnika Sale013
 
Član od: 1.11.2005.
Lokacija: Levo od Pakla
Poruke: 2.214
Zahvalnice: 344
Zahvaljeno 450 puta na 265 poruka
Određen forumom Re: Guild Wars 2

Mislim da je bezveze uopste pominjati keybinding koji ce verovatno moci apsolutno da se podesi po svacijoj volji... Al ok shvatam da ljudima koji jos uvek igraju GW1 smeta otvorenost sveta, manje taktike a vise akcije i dosta toga.. Al ova igra apsolutno nema veze sa WoW ili ostalim mmorpg danas, dinamicki questovi i eventi su za mene pravo osvezenje od dosadnih likova sa uzvicnikom iznad glave koji zele da ubijem 20 vukova i 5 veverica..

Pogotovo mi se svidelo i to sto sam kao lvl 14 mogao da se vratim u pocetni deo da igram s prijateljima a da nisam ubijao sve jednim udarcem i bio nezaustavljiva masina.
Sale013 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledećih 3 korisnika se zahvaljuje korisniku Sale013 na korisnoj poruci:
Miloso (11.6.2012), Pixie (10.6.2012), r0nIn (10.6.2012)
Stara 9.6.2012, 21:56   #3832
Eni
Banana
 
Član od: 9.1.2006.
Lokacija: _Cloud
Poruke: 6.113
Zahvalnice: 697
Zahvaljeno 2.635 puta na 1.358 poruka
Određen forumom Re: Guild Wars 2

Kažem lepo da sam očistio celu početnu zonu + LA + dobio level u WvWvW i odgovara mi lik "znaš kad odzumiraš na mapi piše za koji je level"...

ili

"postoje tri početne zone"

Pa čekaj jbt, ako me igra tera da prođem 3 zone umesto samo svoju, kako bih mogao da krenem u sledeću, to je upravo ono o čemu pričam da mi se ne dopada - ne dobije se dovoljno iskustva kad očistiš mapu 100% da možeš glatko da pređeš dalje, već moraš na silu da igraš nešto drugo.

Možda vam ne smeta sad kad je beta... ali, da vas vidim kad trećeg lika budete igrali, pa treći put ponovo budete igrali sve tri početne zone... Mašala.

Inače, dinamički questovi nisu ništa novo, po stoti put. A to "zona se prilagođava" je smešno, jer kad se vratim u početnu mogu da koljem sve mobove od šale.
Eni je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.6.2012, 21:56   #3833
Neutrino
Deo inventara foruma
 
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.413
Zahvalnice: 99
Zahvaljeno 3.397 puta na 2.043 poruka
Određen forumom Re: Guild Wars 2

Citat:
Sale013 kaže: Pregled poruke
Al ova igra apsolutno nema veze sa WoW ili ostalim mmorpg danas, dinamicki questovi i eventi su za mene pravo osvezenje od dosadnih likova sa uzvicnikom iznad glave koji zele da ubijem 20 vukova i 5.
Jedino što se realno promenilo kod dinamičkih eventova je što sada nemaš faze u kojima nabavljaš quest i ideš po nagradu već igra sve to radi automatski za tebe. A priznaćeš većina questova se i dalje svodi na uklanjanje 10 zamki, 5 neeksplodiranih granata, 3.14 wurmova u kupusu itd. Nije šija nego vrat.
Neutrino je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.6.2012, 21:57   #3834
Ice-Man
Veteran
 
Član od: 8.2.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 1.076
Zahvalnice: 2.076
Zahvaljeno 574 puta na 229 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku Ice-Man
Određen forumom Re: Guild Wars 2

@ljubo

E kad smo kod key bindinga, zna li neko kako da se iskljuci dodge na duplo pritiskanje WSAD? Mnogo bi mi znacilo u jumping puzzle delovima igre gde smo se danas ja i Maladikt kocili jedno pola sata. On je stigao do kraja i otvorio chest, i navodno dobio bzvz neki loot, a ja sam doso malo kasnije i morao sam da cekam da se resetuje event (mada sad mislim da sam trebo da utepam one medjed-samane a ne da pobegnem od njih) i tako sam se glupirao cekajuci i pao... Nisam vise pokusavao.

Dobro i ja mislim da su malo vise hajpovali revolucionarnost dinamickih eventova nego sto oni stvarno menjaju stvari u praksi. Ali opet meni je ovaj sistem bolji. A sto se originalnosti tice, meni je od ovih sto sam skoro igrao vrlo originalno grudvanje sa klincima i ono cudo sa zecevima u norn zoni.

Poslednja ispravka: Ice-Man (9.6.2012 u 22:02) Razlog: edit: za evente
Ice-Man je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.6.2012, 22:07   #3835
Sale013
Kind Of A Big Deal
 
Avatar korisnika Sale013
 
Član od: 1.11.2005.
Lokacija: Levo od Pakla
Poruke: 2.214
Zahvalnice: 344
Zahvaljeno 450 puta na 265 poruka
Određen forumom Re: Guild Wars 2

Citat:
Neutrino kaže: Pregled poruke
Jedino što se realno promenilo kod dinamičkih eventova je što sada nemaš faze u kojima nabavljaš quest i ideš po nagradu već igra sve to radi automatski za tebe. A priznaćeš većina questova se i dalje svodi na uklanjanje 10 zamki, 5 neeksplodiranih granata, 3.14 wurmova u kupusu itd. Nije šija nego vrat.
OK, kako ti zamisljas next gen mmorpg koji bi ti voleo da igras? Ili koji ti je trenutno omiljen mmrpg i koliko ga igras i zasto?

Po meni je ovaj sistem mnogo bolji od starog i zivlji je.. A nije stvar samo u tome da moras ubiti nekoliko bandita i u jednom i drugom slucaju (voleo bih da neko smisli jedan quest koji se ne pojavljuje u wow ili drugom mmprg). Ovde svi radimo isti quest bez obzira na to dal smo u grupi ili ne i koliko nas je.

Ja razumem da neko nesto ne voli, al ja bih voleo da cujem kako zamisljate drugacije da odradite nesto, lako je reci "ne svidja mi se" al malo je teze izneti predloge kako bi bilo bolje.
Sale013 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.6.2012, 22:11   #3836
Eni
Banana
 
Član od: 9.1.2006.
Lokacija: _Cloud
Poruke: 6.113
Zahvalnice: 697
Zahvaljeno 2.635 puta na 1.358 poruka
Određen forumom Re: Guild Wars 2

Pa za početak, da se dobija makar 0.5% XP više nego sad. Kad pređeš zonu, da si "taman" za sledeću, a ne 3 levela ispod preporuke.

Što se tiče brisanja grafita, ubijanja kentaura iznova i iznova, skidanja zastava itd... to možda i neće smarati toliko kad igra bude objavljena, jer ćemo moći da igramo i samo sat dnevno ako želimo; sad je malo frka što želiš dalje, ograničeno je vreme... a igra te tera da se vraćaš i vraćaš i vraćaš...
Eni je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.6.2012, 23:25   #3837
Vecanski
Član
 
Član od: 22.11.2009.
Poruke: 266
Zahvalnice: 22
Zahvaljeno 165 puta na 70 poruka
Određen forumom Re: Guild Wars 2

Citat:
Eni kaže: Pregled poruke
Kažem lepo da sam očistio celu početnu zonu + LA + dobio level u WvWvW i odgovara mi lik "znaš kad odzumiraš na mapi piše za koji je level"...

ili

"postoje tri početne zone"

Pa čekaj jbt, ako me igra tera da prođem 3 zone umesto samo svoju, kako bih mogao da krenem u sledeću, to je upravo ono o čemu pričam da mi se ne dopada - ne dobije se dovoljno iskustva kad očistiš mapu 100% da možeš glatko da pređeš dalje, već moraš na silu da igraš nešto drugo.

Možda vam ne smeta sad kad je beta... ali, da vas vidim kad trećeg lika budete igrali, pa treći put ponovo budete igrali sve tri početne zone... Mašala.

Inače, dinamički questovi nisu ništa novo, po stoti put. A to "zona se prilagođava" je smešno, jer kad se vratim u početnu mogu da koljem sve mobove od šale.
E nasmeja me bas presao pocetnu zonu + LA + 1lvl u WvW - iskustvo ti je ogromno moram priznati
Pokusao sam da ti pomognem ali ti se ocigledno igra ne svidja. Ostao si "zaglavljen" u klasicnim MMO-ovoma koji te upucuje sa jednog questa na drugi.
Ako je tebi "moranje" i "teranje" igranje drugih zona sem tvoje nisi ni trebao da pocinjes da igras ovu igru gde je istrazivanje glavna odlika.
Ocigledno si hteo da samo protrcis kroz personal story sto je samo jedan mali delic igre. Jedno je kristalno jasno - nisi ili ne mozes da shvatis sustinu ovako specificnog MMO-a.
Vecanski je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Vecanski na korisnoj poruci:
Pixie (10.6.2012)
Stara 9.6.2012, 23:39   #3838
JAZO
Deo inventara foruma
 
Član od: 2.2.2010.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 6.581
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka
Određen forumom Re: Guild Wars 2

A ja citavu betu u WvW i dio u kessex i odlicno bilo.Nas server drzao mapu citavu ,24 sata evo.Sta reci ....Izbacicu jos jedan screenshot sjutra te mape!
JAZO je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.6.2012, 23:51   #3839
Eni
Banana
 
Član od: 9.1.2006.
Lokacija: _Cloud
Poruke: 6.113
Zahvalnice: 697
Zahvaljeno 2.635 puta na 1.358 poruka
Određen forumom Re: Guild Wars 2

Citat:
Vecanski kaže: Pregled poruke
Ako je tebi "moranje" i "teranje" igranje drugih zona sem tvoje nisi ni trebao da pocinjes da igras ovu igru gde je istrazivanje glavna odlika.
Naravno da neću sa jednom rasom da igram sve tri početne zone. Zašto bih dođavola hteo da pokvarim sebi priču za druge rase? Zarad šake XP-a? Pa nek' mi ga daju tamo gde treba...
Eni je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 10.6.2012, 0:14   #3840
Neutrino
Deo inventara foruma
 
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.413
Zahvalnice: 99
Zahvaljeno 3.397 puta na 2.043 poruka
Određen forumom Re: Guild Wars 2

Citat:
Sale013 kaže: Pregled poruke
OK, kako ti zamisljas next gen mmorpg koji bi ti voleo da igras? Ili koji ti je trenutno omiljen mmrpg i koliko ga igras i zasto?

Po meni je ovaj sistem mnogo bolji od starog i zivlji je.. A nije stvar samo u tome da moras ubiti nekoliko bandita i u jednom i drugom slucaju (voleo bih da neko smisli jedan quest koji se ne pojavljuje u wow ili drugom mmprg). Ovde svi radimo isti quest bez obzira na to dal smo u grupi ili ne i koliko nas je.

Ja razumem da neko nesto ne voli, al ja bih voleo da cujem kako zamisljate drugacije da odradite nesto, lako je reci "ne svidja mi se" al malo je teze izneti predloge kako bi bilo bolje.
Tekst je ispao malo duži ali šta sad da radim. Tražili ste, dobili ste.

Evo sad ću da ti odgovorim ali umesto da razglabam o tome kakvu bih MMO igru želeo da igram od nule reći ću ti kakav bih GW2 želeo da igram zato što originalni GW i pored toliko svojih mana spada u jedini MMO koji mi se realno svideo (ne računam EVE).

Kao prvo, pogrešili su što su u potpunosti eliminisali standardne questove jer su dinamički eventovi svi do jednog lokalnog karaktera i odigravaju se odmah tu gde se aktiviraju. To automatski znači da nema više questova koji bi od igrača zahtevali da iz zdravorazumskih razloga (XP, gold) probijaju do udaljenih neistraženih regija umesto što to trenutno rade samo da bi im zasvetleo novi waypoint na mapi kako kad poginu (a hoće sigurno) ne bi morali ponovo da pešače dug put. Da li je trebalo vaskrsnuti sistem za uzvičnikom iznad glave? Apsolutno ne! Umesto toga trebalo je uvesti recimo oglasnu tablu u gradovima i outpostima kao što je to bilo u prvom Witcher-u ili čak kod Zaishen questova/misija/bauntija u GW-u. Dođeš lepo do oglasne table, pogledaš dostupne questove, odabereš koji ti se sviđaju i pravac na izvršenje. Ako usput naletiš na dinamičke eventove utoliko bolje, eto dodatnog XP-a ali i dodatne raznovrsnosti. Kad završiš misiju možeš recimo sve nagrade da pokupiš direktno od poslodavca ili ako te mrzi od NPC-a koji je zadužen za oglasnu tablu u konkretnom outpostu (rezone i gotova stvar). Trenutna varijanta u kojoj nagradu dobijaš putem emaila meni bar potpuno uništava imerziju u igri. I ne samo to nego bi recimo uspešno izvršavanje ovakvih stacionarnih questova moglo bez problem da podiže reputaciju igrača u tom selu pa ako se lokalna pipla odluči može da ti diže i spomenik ako hoće

Kao drugo, raznovrnost questova. Jasno je da ponekad nije baš moguće potpuno eliminisati zadatke tipa "ubij 10 vukova" itd. ali to ne mora da bude zadatak u bukvalno svakoj selendri. Ovo je u stvari očigledna posledica dinamičkog sistema eventova jer sve što se događa mora da bude u blizini pa je ArenaNet bukvalno uspeo da pokopa samog sebe upravo pokušavajući da uradi suprotnu stvar. Zbog čega questovi ne bi bili vezani za i više nego bogat lore originalen igre? Zašto moram da uklanjam zamke kentaura ako mogu da krenem u potragu za recimo nakitom potomaka Duke-a Baradina od kojeg zavisi da li će sledećeg četvrtka u njihovom selu padati kiša? Opis deluje glupo ali bar ima mnogo više smisla od uklanjanja bezbroj zamki i neeksplodiranih plotuna koji se posle 5 minuta ponovo pojave kao da se ništa nije desilo. Konzistencija sadržaja my ass.

Kao treće, hoću Guild Wars u kojem je bitno koje skillove nosim sa sobom. Trenutno leva strana skillova je potpuno beskorisna i debelo ograničavajuća. Šta ako moj stil borbe podrazumeva da ne želim da koristim recimo "Hundred Blades" jer znam da u GW2 kao solo igrač nemam šanse da preživim ako takav stil borbe primenim na bilo koju malo jaču rulju. Zašto jednostavno ne mogu da izaberem sam koje ću skillove imati na levoj strani? Ne mora da ih imam preko hiljadu kao u prvom delu ali makar dvadesetak-tridesetak od kojih mogu da izaberem šta mi odgovara. Ovako kombinacija beskorisnih skillova na levoj strani sa dva-tri na desnoj od kojih nijedan nije baš jasan čemu služi u 99% slučajeva se pretvara u situaciju gde samo uzmem pušku pa okrenem da kružim i bijem sve živo što se mrda. Skill sistem je trebalo da ostane isti kao u prvom delu ali uz recimo neku redukciju od 30-40% u broju dostupnih skillova jer je preko 1000 komada iz prvog dela ipak bilo previše. Iz igre je jednostavno na silu istrgnuta taktička komponenta koja je bila itekako potrebna u kecu. Sad je dovoljno samo uleteti u družinu i spamovati skillove kao da sutra ne postoji.

Kao četvrto, hoću svet u kojem je ono što se dešava u igri zapravo logično. Ne želim da mi se neprijatelj spwanuje iza leđa samo zato što developeri nisu znali kako da reše problem sa contested zonama. Zašto jednostavno u okolini svake contested zone ne postoji recimo Centaur outpost iz kojeg bi dolazila pojačanja u slučaju da dođe do borbe u spornoj tački? Po čemu je iznenadni respawn direktno na glavu igrača logičniji od takvog sistema? Jednostavno ako pojačanje uspe da stigne na vreme dok ja ne osvojim zonu borba se nastavlja jer takvo natezanje jednostavno ima smisla. A ne dinamički eventi po fazama u kojima je spawnkill sasvim normalna pojava kao da igram TDM u Battlefieldu 3.

Kao peto, neću da me nekakav retardirani content scaling sistem veštački sprečava u tome da svoje oružje, koje sam uzgred nabavio teškim prolivanjem znoja i krvi u nekoj high level zoni, iskoristim da se na*ebem keve mobovima iz početničke zone koji su me lomili dok nisam stao na noge! Šta je bio problem pa su u ArenaNetu napustili sistem koji je u kecu odbijao da dodeli XP za ubijanje neprijatelja koji su 6+ nivoa slabiji? Boje se da tako nešto neće biti zloupotrebljeno za runovanje? Pa šta je problem osakatiti XP za 50% onima koji mogu da ga dobiju za ubijanje takvih mobova a u čijoj eliminaciji učestvuju karakteri koji su mnogo jači? Ne oni su rešili da implementiraju sistem u kojem nikada nisi siguran šta tvoj mač može kad te sistem down-leveluje. I ne samo to nego šta je sada poenta i podsticaj igračima koji provode nebrojane sate u MMO-vima? Kako će sada moći da budu "pro" kad ih sistem namerno osakaćuje na nivo običnih smrtnika posle silnih high end zona i tamnica? U MMO-u jednostavno mora da se zna ko je ko. Da se zna da armor od 80 poena nešto znači, da green oružje sa high end statovima znači pokolj!

...nastavak u sledećoj poruci...

Poslednja ispravka: Neutrino (10.6.2012 u 0:23)
Neutrino je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Odgovor

Bookmarks sajtovi

Tagovi
guild wars 2, mmorpg


Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno


Slične teme
tema temu započeo forum Odgovora Poslednja poruka
Guild Wars Sale013 MMORPG igre 4095 7.6.2023 18:02
Guild Wars pitanja primeyuri Mrežne igre 288 27.11.2009 17:47
Guild Wars ! !Hand-of-blood! ! Tekstovi u SK 2 19.11.2007 14:09
Guild Wars - Internet konekcija?! eXtreme Role-Play 12 25.9.2006 8:24
neka pitanja o Guild Wars... barjaktar Mrežne igre 6 11.4.2006 18:06


Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 0:18.


Powered by vBulletin® verzija 3.8.7
Copyright ©2000–2025, vBulletin Solutions, Inc.
Hosted by Beograd.com