![]() |
![]() |
|
MMORPG igre Massively multiplayer online role-playing games - WoW, Guild Wars, Eve Online, Age of Conan, Lineage, kao i mnoge druge... |
Pregled rezultata glasanja: Koja je vasa main GW2 profesija? | |||
Mesmer |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 6,06% |
Engineer |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 9,60% |
Thief |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 10,61% |
Guardian |
![]() ![]() ![]() ![]() |
29 | 14,65% |
Necromancer |
![]() ![]() ![]() ![]() |
25 | 12,63% |
Ranger |
![]() ![]() ![]() ![]() |
27 | 13,64% |
Warrior |
![]() ![]() ![]() ![]() |
41 | 20,71% |
Elementalist |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 12,12% |
Glasova: 198. U ovom glasanju ne možete da učestvujete |
![]() |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
![]() |
#3821 |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.413
Zahvalnice: 99
Zahvaljeno 3.397 puta na 2.043 poruka
|
![]()
To je i meni palo na pamet jer igru za originalni GW vezuje isključivo lore.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3822 |
Član
Član od: 2.12.2005.
Poruke: 97
Zahvalnice: 5
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Podgrejani WOW, koja smarachina, brate mili... Drago mi je da nisam potrosio kesh na ovo *****ce... Posle 6 godina potucanja po Tiriji... eh... Kako sam se razocarao dodje mi da crknem!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3823 |
Veteran
Član od: 16.5.2009.
Poruke: 769
Zahvalnice: 85
Zahvaljeno 36 puta na 30 poruka
|
![]()
Al vi napljuvaste igru meni je ok za vas ne znam...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3824 |
Deo inventara foruma
Član od: 2.2.2010.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 6.581
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka
|
![]()
Prosla beta nije bila pljuvanje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3826 |
Veteran
Član od: 15.8.2006.
Lokacija: http://guildwars.pr0gamers.net
Poruke: 532
Zahvalnice: 289
Zahvaljeno 144 puta na 88 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3827 |
Veteran
|
![]()
Meni je friend lista na slvo N oduvek bila...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3828 |
Deo inventara foruma
Član od: 2.2.2010.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 6.581
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka
|
![]()
Zasto ne uzmes refund i napustis temu
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3829 |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.413
Zahvalnice: 99
Zahvaljeno 3.397 puta na 2.043 poruka
|
![]()
Još jedna stvar koje sam se upravo setio. Poslušajte muziku u Queensdale i Kessex Peak explorable zonama. 100% je identična onoj iz Pre-Searing Ascalona. Nijedna jedina nota nije promenjena. Čist copy-paste. Jeftin trik da se apeluje na nostalgiju starih GW igrača i nimalo pohvalno za departman koji potpisuje Jeremy Soule.
Arena Net se poprilično dobro osigurala da refund bude praktično neizvodljiv jer još uvek ne postoji način da se nalozi za GW i GW2 odvoje. Čak i da ovo eventualno postane dostupno jednog dana većina nas je igru kupila kod retailera koji sigurno nemaju nameru da rade refund sa već aktiviranim kodovima. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3830 |
Veteran
Član od: 15.8.2006.
Lokacija: http://guildwars.pr0gamers.net
Poruke: 532
Zahvalnice: 289
Zahvaljeno 144 puta na 88 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3831 |
Kind Of A Big Deal
Član od: 1.11.2005.
Lokacija: Levo od Pakla
Poruke: 2.214
Zahvalnice: 344
Zahvaljeno 450 puta na 265 poruka
|
![]()
Mislim da je bezveze uopste pominjati keybinding koji ce verovatno moci apsolutno da se podesi po svacijoj volji... Al ok shvatam da ljudima koji jos uvek igraju GW1 smeta otvorenost sveta, manje taktike a vise akcije i dosta toga.. Al ova igra apsolutno nema veze sa WoW ili ostalim mmorpg danas, dinamicki questovi i eventi su za mene pravo osvezenje od dosadnih likova sa uzvicnikom iznad glave koji zele da ubijem 20 vukova i 5 veverica..
Pogotovo mi se svidelo i to sto sam kao lvl 14 mogao da se vratim u pocetni deo da igram s prijateljima a da nisam ubijao sve jednim udarcem i bio nezaustavljiva masina. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3832 |
Banana
Član od: 9.1.2006.
Lokacija: _Cloud
Poruke: 6.113
Zahvalnice: 697
Zahvaljeno 2.635 puta na 1.358 poruka
|
![]()
Kažem lepo da sam očistio celu početnu zonu + LA + dobio level u WvWvW i odgovara mi lik "znaš kad odzumiraš na mapi piše za koji je level"...
ili "postoje tri početne zone" Pa čekaj jbt, ako me igra tera da prođem 3 zone umesto samo svoju, kako bih mogao da krenem u sledeću, to je upravo ono o čemu pričam da mi se ne dopada - ne dobije se dovoljno iskustva kad očistiš mapu 100% da možeš glatko da pređeš dalje, već moraš na silu da igraš nešto drugo. Možda vam ne smeta sad kad je beta... ali, da vas vidim kad trećeg lika budete igrali, pa treći put ponovo budete igrali sve tri početne zone... Mašala. Inače, dinamički questovi nisu ništa novo, po stoti put. A to "zona se prilagođava" je smešno, jer kad se vratim u početnu mogu da koljem sve mobove od šale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3833 |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.413
Zahvalnice: 99
Zahvaljeno 3.397 puta na 2.043 poruka
|
![]()
Jedino što se realno promenilo kod dinamičkih eventova je što sada nemaš faze u kojima nabavljaš quest i ideš po nagradu već igra sve to radi automatski za tebe. A priznaćeš većina questova se i dalje svodi na uklanjanje 10 zamki, 5 neeksplodiranih granata, 3.14 wurmova u kupusu itd. Nije šija nego vrat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3834 |
Veteran
|
![]()
@ljubo
![]() E kad smo kod key bindinga, zna li neko kako da se iskljuci dodge na duplo pritiskanje WSAD? Mnogo bi mi znacilo u jumping puzzle delovima igre gde smo se danas ja i Maladikt kocili jedno pola sata. On je stigao do kraja i otvorio chest, i navodno dobio bzvz neki loot, a ja sam doso malo kasnije i morao sam da cekam da se resetuje event (mada sad mislim da sam trebo da utepam one medjed-samane a ne da pobegnem od njih) i tako sam se glupirao cekajuci i pao... Nisam vise pokusavao. ![]() Dobro i ja mislim da su malo vise hajpovali revolucionarnost dinamickih eventova nego sto oni stvarno menjaju stvari u praksi. Ali opet meni je ovaj sistem bolji. A sto se originalnosti tice, meni je od ovih sto sam skoro igrao vrlo originalno grudvanje sa klincima i ono cudo sa zecevima u norn zoni. Poslednja ispravka: Ice-Man (9.6.2012 u 22:02) Razlog: edit: za evente |
![]() |
![]() |
![]() |
#3835 | |
Kind Of A Big Deal
Član od: 1.11.2005.
Lokacija: Levo od Pakla
Poruke: 2.214
Zahvalnice: 344
Zahvaljeno 450 puta na 265 poruka
|
![]() Citat:
Po meni je ovaj sistem mnogo bolji od starog i zivlji je.. A nije stvar samo u tome da moras ubiti nekoliko bandita i u jednom i drugom slucaju (voleo bih da neko smisli jedan quest koji se ne pojavljuje u wow ili drugom mmprg). Ovde svi radimo isti quest bez obzira na to dal smo u grupi ili ne i koliko nas je. Ja razumem da neko nesto ne voli, al ja bih voleo da cujem kako zamisljate drugacije da odradite nesto, lako je reci "ne svidja mi se" al malo je teze izneti predloge kako bi bilo bolje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3836 |
Banana
Član od: 9.1.2006.
Lokacija: _Cloud
Poruke: 6.113
Zahvalnice: 697
Zahvaljeno 2.635 puta na 1.358 poruka
|
![]()
Pa za početak, da se dobija makar 0.5% XP više nego sad. Kad pređeš zonu, da si "taman" za sledeću, a ne 3 levela ispod preporuke.
Što se tiče brisanja grafita, ubijanja kentaura iznova i iznova, skidanja zastava itd... to možda i neće smarati toliko kad igra bude objavljena, jer ćemo moći da igramo i samo sat dnevno ako želimo; sad je malo frka što želiš dalje, ograničeno je vreme... a igra te tera da se vraćaš i vraćaš i vraćaš... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3837 | |
Član
Član od: 22.11.2009.
Poruke: 266
Zahvalnice: 22
Zahvaljeno 165 puta na 70 poruka
|
![]() Citat:
![]() ![]() Pokusao sam da ti pomognem ali ti se ocigledno igra ne svidja. Ostao si "zaglavljen" u klasicnim MMO-ovoma koji te upucuje sa jednog questa na drugi. Ako je tebi "moranje" i "teranje" igranje drugih zona sem tvoje nisi ni trebao da pocinjes da igras ovu igru gde je istrazivanje glavna odlika. Ocigledno si hteo da samo protrcis kroz personal story sto je samo jedan mali delic igre. Jedno je kristalno jasno - nisi ili ne mozes da shvatis sustinu ovako specificnog MMO-a. |
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Vecanski na korisnoj poruci: | ||
Pixie (10.6.2012) |
![]() |
#3838 |
Deo inventara foruma
Član od: 2.2.2010.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 6.581
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka
|
![]()
A ja citavu betu u WvW i dio u kessex i odlicno bilo.Nas server drzao mapu citavu ,24 sata evo.Sta reci ....Izbacicu jos jedan screenshot sjutra te mape!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3839 | |
Banana
Član od: 9.1.2006.
Lokacija: _Cloud
Poruke: 6.113
Zahvalnice: 697
Zahvaljeno 2.635 puta na 1.358 poruka
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3840 | |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.413
Zahvalnice: 99
Zahvaljeno 3.397 puta na 2.043 poruka
|
![]() Citat:
![]() Evo sad ću da ti odgovorim ali umesto da razglabam o tome kakvu bih MMO igru želeo da igram od nule reći ću ti kakav bih GW2 želeo da igram zato što originalni GW i pored toliko svojih mana spada u jedini MMO koji mi se realno svideo (ne računam EVE). Kao prvo, pogrešili su što su u potpunosti eliminisali standardne questove jer su dinamički eventovi svi do jednog lokalnog karaktera i odigravaju se odmah tu gde se aktiviraju. To automatski znači da nema više questova koji bi od igrača zahtevali da iz zdravorazumskih razloga (XP, gold) probijaju do udaljenih neistraženih regija umesto što to trenutno rade samo da bi im zasvetleo novi waypoint na mapi kako kad poginu (a hoće sigurno) ne bi morali ponovo da pešače dug put. Da li je trebalo vaskrsnuti sistem za uzvičnikom iznad glave? Apsolutno ne! Umesto toga trebalo je uvesti recimo oglasnu tablu u gradovima i outpostima kao što je to bilo u prvom Witcher-u ili čak kod Zaishen questova/misija/bauntija u GW-u. Dođeš lepo do oglasne table, pogledaš dostupne questove, odabereš koji ti se sviđaju i pravac na izvršenje. Ako usput naletiš na dinamičke eventove utoliko bolje, eto dodatnog XP-a ali i dodatne raznovrsnosti. Kad završiš misiju možeš recimo sve nagrade da pokupiš direktno od poslodavca ili ako te mrzi od NPC-a koji je zadužen za oglasnu tablu u konkretnom outpostu (rezone i gotova stvar). Trenutna varijanta u kojoj nagradu dobijaš putem emaila meni bar potpuno uništava imerziju u igri. I ne samo to nego bi recimo uspešno izvršavanje ovakvih stacionarnih questova moglo bez problem da podiže reputaciju igrača u tom selu pa ako se lokalna pipla odluči može da ti diže i spomenik ako hoće ![]() Kao drugo, raznovrnost questova. Jasno je da ponekad nije baš moguće potpuno eliminisati zadatke tipa "ubij 10 vukova" itd. ali to ne mora da bude zadatak u bukvalno svakoj selendri. Ovo je u stvari očigledna posledica dinamičkog sistema eventova jer sve što se događa mora da bude u blizini pa je ArenaNet bukvalno uspeo da pokopa samog sebe upravo pokušavajući da uradi suprotnu stvar. Zbog čega questovi ne bi bili vezani za i više nego bogat lore originalen igre? Zašto moram da uklanjam zamke kentaura ako mogu da krenem u potragu za recimo nakitom potomaka Duke-a Baradina od kojeg zavisi da li će sledećeg četvrtka u njihovom selu padati kiša? ![]() Kao treće, hoću Guild Wars u kojem je bitno koje skillove nosim sa sobom. Trenutno leva strana skillova je potpuno beskorisna i debelo ograničavajuća. Šta ako moj stil borbe podrazumeva da ne želim da koristim recimo "Hundred Blades" jer znam da u GW2 kao solo igrač nemam šanse da preživim ako takav stil borbe primenim na bilo koju malo jaču rulju. Zašto jednostavno ne mogu da izaberem sam koje ću skillove imati na levoj strani? Ne mora da ih imam preko hiljadu kao u prvom delu ali makar dvadesetak-tridesetak od kojih mogu da izaberem šta mi odgovara. Ovako kombinacija beskorisnih skillova na levoj strani sa dva-tri na desnoj od kojih nijedan nije baš jasan čemu služi u 99% slučajeva se pretvara u situaciju gde samo uzmem pušku pa okrenem da kružim i bijem sve živo što se mrda. Skill sistem je trebalo da ostane isti kao u prvom delu ali uz recimo neku redukciju od 30-40% u broju dostupnih skillova jer je preko 1000 komada iz prvog dela ipak bilo previše. Iz igre je jednostavno na silu istrgnuta taktička komponenta koja je bila itekako potrebna u kecu. Sad je dovoljno samo uleteti u družinu i spamovati skillove kao da sutra ne postoji. Kao četvrto, hoću svet u kojem je ono što se dešava u igri zapravo logično. Ne želim da mi se neprijatelj spwanuje iza leđa samo zato što developeri nisu znali kako da reše problem sa contested zonama. Zašto jednostavno u okolini svake contested zone ne postoji recimo Centaur outpost iz kojeg bi dolazila pojačanja u slučaju da dođe do borbe u spornoj tački? Po čemu je iznenadni respawn direktno na glavu igrača logičniji od takvog sistema? Jednostavno ako pojačanje uspe da stigne na vreme dok ja ne osvojim zonu borba se nastavlja jer takvo natezanje jednostavno ima smisla. A ne dinamički eventi po fazama u kojima je spawnkill sasvim normalna pojava kao da igram TDM u Battlefieldu 3. Kao peto, neću da me nekakav retardirani content scaling sistem veštački sprečava u tome da svoje oružje, koje sam uzgred nabavio teškim prolivanjem znoja i krvi u nekoj high level zoni, iskoristim da se na*ebem keve mobovima iz početničke zone koji su me lomili dok nisam stao na noge! Šta je bio problem pa su u ArenaNetu napustili sistem koji je u kecu odbijao da dodeli XP za ubijanje neprijatelja koji su 6+ nivoa slabiji? Boje se da tako nešto neće biti zloupotrebljeno za runovanje? Pa šta je problem osakatiti XP za 50% onima koji mogu da ga dobiju za ubijanje takvih mobova a u čijoj eliminaciji učestvuju karakteri koji su mnogo jači? Ne oni su rešili da implementiraju sistem u kojem nikada nisi siguran šta tvoj mač može kad te sistem down-leveluje. I ne samo to nego šta je sada poenta i podsticaj igračima koji provode nebrojane sate u MMO-vima? Kako će sada moći da budu "pro" kad ih sistem namerno osakaćuje na nivo običnih smrtnika posle silnih high end zona i tamnica? U MMO-u jednostavno mora da se zna ko je ko. Da se zna da armor od 80 poena nešto znači, da green oružje sa high end statovima znači pokolj! ...nastavak u sledećoj poruci... Poslednja ispravka: Neutrino (10.6.2012 u 0:23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
guild wars 2, mmorpg |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Guild Wars | Sale013 | MMORPG igre | 4095 | 7.6.2023 18:02 |
Guild Wars pitanja | primeyuri | Mrežne igre | 288 | 27.11.2009 17:47 |
Guild Wars | ! !Hand-of-blood! ! | Tekstovi u SK | 2 | 19.11.2007 14:09 |
Guild Wars - Internet konekcija?! | eXtreme | Role-Play | 12 | 25.9.2006 8:24 |
neka pitanja o Guild Wars... | barjaktar | Mrežne igre | 6 | 11.4.2006 18:06 |