![]() |
![]() |
![]() |
#1741 |
Veteran
Član od: 20.11.2011.
Lokacija: Banja Luka
Poruke: 647
Zahvalnice: 195
Zahvaljeno 184 puta na 116 poruka
|
![]()
Pa kad poredis sa originalnim Rimom koji je 90% bio rebels i sa Rimljanima si mogao da sameljes sve pred sobom onda jeste slozenija. I ja imam nostalgiju prema originalnom Rima ali ova je daleko bolja. Neke stvari bih promjenio ali ja sam zadovoljan (mada moze jos dosta bolje).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1742 |
Član
Član od: 29.3.2013.
Lokacija: Beograd
Poruke: 383
Zahvalnice: 237
Zahvaljeno 56 puta na 41 poruka
|
![]()
ma okej,svako voli nesto drugo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1743 |
Deo inventara foruma
|
![]()
U odnosu na prvi Rome itekako. Neke stvari u odnosu na Shogun 2 su takodje unapredjene. To sto su neke stvari dostupnije igracu ili ociglednije , ne znaci da je igra laksa. Meni je vodjenje finansija u Rome 2 itekako teze i zabavnije nego u prethodnim TW-ovima. Samo ubacivanje sistema hrane (koji je dosta bolji od onoga u Shogun 2) igra dobija potpuno novu opciji za resavanje situacije i balansiranje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1744 |
Veteran
Član od: 12.6.2009.
Lokacija: U-83, Type VIIB
Poruke: 608
Zahvalnice: 179
Zahvaljeno 89 puta na 54 poruka
|
![]()
Koji total conversion mod vise ocekujete? Rome 2 Total Realism ili Europa Barbarorum 2?
Koji je bio bolji od ta dva za prvi Rome? Ja ne mogu da uporedim jer sam igrao samo Total Realism... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1745 |
Član
Član od: 22.9.2012.
Poruke: 47
Zahvalnice: 1
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Da si pitao Roma surrectum ili Eb.Meni se vise svidjao Roma surrectum.khm Jos se u potpunosti nista ne zna ali za nekoliko meseci bice dok ljudi izgustiraju ovo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1746 |
Deo inventara foruma
Član od: 2.2.2010.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 6.581
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka
|
![]()
Izasao official patch 2 http://wiki.totalwar.com/w/Total_War...I:_Patch_Notes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1747 | |
Deo inventara foruma
|
![]() Citat:
Potvrdjeno od njih. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1748 |
Član
Član od: 11.4.2008.
Poruke: 479
Zahvalnice: 141
Zahvaljeno 86 puta na 51 poruka
|
![]()
Ono što je brux7 napisao neki ne shvataju.
Osnova jedne ovakve strategije je ona bitka koju na kraju odigrate kad se sukobe armije. I tu su podbacili baš mnogo. U prvom Rimu je to izgledalo kao da se sukobljavaju dve jedinice koje drže svoje formacije i... tuku se dok jedna ne slomije drugu ili je ne uništi. Postojao je neki front koji se mogao sa jedinicama napraviti i bila je prava strategija gde je general mogao da koristi realne poteze koji su se koristili u tim situacijama. Mogli ste probiti kroz sredinu, okružiti ga ili zaobići sa bokova a mogli ste i ući u pozadinu i onda sa leđa udariti. Mogli ste ga namamiti da vas pojuri pa ga dočekati ili se svom silom zaleteti na njegove slabije jedinice ako je to situacija. Bilo je baš mnogo strateških mogućnosti i odluka u sred bitke da se urade. Jedino što je falilo da simulira realnu bitku je komora (suply) i generalov šator u pozadini odakle bi se popunjavala municija i gde bi se zalečili povređeni vojnici i zamenila im se uništena i oštećena oprema. Naravno to bi uticalo na moral najviše te bi tako nešto bio idealan prikaz stvarnih bitaka gde se moglo udariti na pozadinu i na taj način rešiti bitka. Recimo naš čuveni boj koji mi jesmo dobili - boj na Kosovu, je rešen tako što smo Turcima probili krila teškom konjicom i poklopili sredinu posle toga uz put uništavajući komoru. Oni su se raspali tada iako su bili brojniji. To su činjenice koje mi ne učimo na žalost zbog lažne istorije koju smo prinuđeni da u školama učimo ali da ne ulazim u tu temu dalje. Ovde nažalost nema više te osnove, te bitke, jer se jedinice samo gomilaju u veeeeliki blob i to traje maksimum pola minuta i ćao. Nema strategije, nema linije fronta, nema taktike, samo juriš i brzi kraj bitke. Ovako je ovo samo jedna obična varijacija Civilizacije ili neke slične potezne strategije sa veoma lošim izvođenjem bitaka u realnom vremenu. Bolje onda igrati pravu Civilizaciju, bar nema lažnih bitaka u realnom vremenu. |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Zemunelo na korisnoj poruci: | ||
brux7 (17.9.2013) |
![]() |
#1749 | |
Deo inventara foruma
Član od: 25.8.2006.
Lokacija: Fortress in Transylvania
Poruke: 3.118
Zahvalnice: 1.236
Zahvaljeno 668 puta na 346 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1750 |
Član
Član od: 29.3.2013.
Lokacija: Beograd
Poruke: 383
Zahvalnice: 237
Zahvaljeno 56 puta na 41 poruka
|
![]()
ma nista nije novo dodato,ko je skinuo betu isti mu djavo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1751 |
Novi član
Član od: 10.7.2009.
Poruke: 26
Zahvalnice: 4
Zahvaljeno 21 puta na 10 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1752 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Znaci lose bitke zbog unit bloba? Slazem se, ali se nikako ne slazem sa tim da je time unisten TW zauvek. Unit blob je resiv, potrebno je samo da jedinice drze formaciju i to je to. Vec su najavili ispravke u sledecem pecu. Sta je tu toliko zeznuto do nemogucnosti ispravljanja? Onaj mod koji sam pomenuo resava donekle stvari, a kamoli oficijalni pec. Bitke mi traju po 15-20 minuta sa najobicnijim editovanjem fajla.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1753 |
Veteran
Član od: 20.11.2011.
Lokacija: Banja Luka
Poruke: 647
Zahvalnice: 195
Zahvaljeno 184 puta na 116 poruka
|
![]()
Sa 2.0 betom sam imao problem da vojska napadne grad i samo stoji ispred i ne nepada a tek ako ima pojacanje, te ostale armije napadnu grad. I sad ili moram cekati 1 sat da prodje (oko 15 minuta ako ubrzam), izaci pred armiju koja je najcesce jaca od moje i rizikujem poraz ili da sam predam i kasnije posaljem drugu vojsku da osvoji grad.
I iako su baklje na pocetku izgledale OP sada ne mislim vise tako: vrelo ulje pobije dosta vojske koja ulazi kroz vrata tako da ipak ima nekog balansa. + jos jedna "sitnica" koju trebaju ispraviti je diplomacy kada neko trazio novac od tebe za npr trade agreement, traze minimalno 10% novca. I ja sad moram 30000 dati za sporazum koji mi donosi 500 godišnje ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1754 |
Veteran
Član od: 24.5.2010.
Lokacija: Lazarevac
Poruke: 672
Zahvalnice: 240
Zahvaljeno 193 puta na 104 poruka
|
![]()
Novi patch....i izgubio sam zvuk u igri...ima jos problema no mrzi me da pisem..za mene to znaci najmanje 2 nedelje bez ROme 2...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1755 |
Član
Član od: 22.9.2012.
Poruke: 47
Zahvalnice: 1
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Ako se neko seca onih igara od history chanela cini mi se history battles ili tako nesto e na to lice sada bitke
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1756 |
Novi član
Član od: 10.7.2009.
Poruke: 26
Zahvalnice: 4
Zahvaljeno 21 puta na 10 poruka
|
![]()
blob job
Moja je sumnja u popravku preko patcheva/modova je velika. Ali navijam da se barem deo toga ostvari. Ali čak i da je igra uglačana do maksimuma, meni lično ostaje osećaj da nešto nedostaje. Ja ne sporim da će biti ljudi koji će se dobro zabaviti. Klasičan TW sindrom "samo još jedan potez" i dalje postoji. Uostalom, Rome 2 je proizvod potekao od velike kompanije, koja malo šta prepušta slučaju, odnosno zamišljena je da gađa najširu moguću populaciju. I to je nekako normalno. To radi i Holivud i otuda su im filmovi poslednjih par decenija najobičnije smeće. Ali se gledaju i prodaju. |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku brux7 na korisnoj poruci: | ||
Zemunelo (18.9.2013) |
![]() |
#1757 |
Deo inventara foruma
Član od: 31.7.2007.
Lokacija: filpan=oldSKULhardcoreALFA
Poruke: 3.984
Zahvalnice: 2.956
Zahvaljeno 2.021 puta na 1.042 poruka
|
![]()
Rekli su da ce u sledecem patchu ( koji treba izaci ove nedelje ) raditi na sredjivanju bitaka. Nadam se da to znaci dve stvari:
a) Da ce vise srediti taj prokleti unit blob b) Da ce bitke trajati duze nego sada. Jedinice zaista brzo ginu, bitke ne traju ni 5 minuta. Pored toga nadam se da ce jos malo srediti AI ( kako u bitkama tako i u kampanji ), i optimizaciju. Tek kada srede sve to i'll be back ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1758 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Igram sad sa Suebima i nesto sam primetio. Da li je to zbog moda ili sta vec, pojma nemam ali....Neprijateljska plemena se ponasanju poprilicno inteligentno. Sada armije cuvaju prolaze, pre svega kod granica (sa sve defence stanceom), ne gomilaju vojsku toliko pored gradova. Armije idu grupno (nema cepkanja jedinica). Napadao sam jedno pleme i on je konstantno drzao tri armije zajedno. Kada bih prelazio granicu on je prvo postavljao armije pa tek onda napao kako bi imao pojacanje. Cak i kada bih se priblizio granici, napadao me je ukoliko bi primetio opasnost od invazije, pokusavao sam da mu pridjem sa svih strana ali je odgovorio na svaki prilaz. AI ne stancuje vise gomilu ranged jedinica vec je tu poprilicno dobar balans. Takodje, napadao je grad par puta, odrao sam ga svaki put (naravno sve zbog tupavog battle AI koji jurca na zastavice i ne osvrce se), ali sada je prestao da napada iako je imao gomilu vojske, dok je ranije (pre moda) stalno jurisao. Radious
![]() |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku pentraksil na korisnoj poruci: | ||
simets (17.9.2013) |
![]() |
#1759 |
Veteran
Član od: 12.6.2009.
Lokacija: U-83, Type VIIB
Poruke: 608
Zahvalnice: 179
Zahvaljeno 89 puta na 54 poruka
|
![]()
Unit blob se jedino javlja ako si lenstina pa posaljes 3+ svojih jedinica da jurisaju na jednu protivnicku odnapred.
Instalirajte Radious battle mod, odvojite malo vremena da svaku jedinicu posebno posaljete na posebnu neprijateljsku jedinicu. Ako treba da napadnete jednu jedinicu sa vise svojih, posaljite jednu svoju da se bori od napred a sa ostalima uradite flanking manevar... CAK je to pojasnjeno u prolog tutorialu. Ja problema sa tim blobom nemam a Radious mod mi je sredio i bitke a bogami i kampanju. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1760 | |
Član
Član od: 29.3.2013.
Lokacija: Beograd
Poruke: 383
Zahvalnice: 237
Zahvaljeno 56 puta na 41 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
campaign, rome, screenshot, senat, total war, war |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Medieval II Total War | DukeofSerbia | Strateške igre | 1963 | 19.4.2023 14:53 |
Rimska država u video igrama | Red Wing | O igrama uopšte | 29 | 29.5.2021 15:24 |
Rome Total War Alexander | _Maximus_ | Strateške igre | 33 | 22.6.2007 19:46 |
Upomoc imam problem (Rome total war) | groefdracula | O igrama uopšte | 14 | 7.7.2006 0:49 |
Rome Total War problem | NjegovaWisost | Strateške igre | 5 | 28.3.2006 22:35 |