![]() |
![]() |
![]() |
#1421 |
Starosedelac
Član od: 6.12.2005.
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 2.885
Zahvalnice: 269
Zahvaljeno 812 puta na 454 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1422 | |
Starosedelac
Član od: 26.6.2010.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.214
Zahvalnice: 315
Zahvaljeno 420 puta na 238 poruka
|
![]() Citat:
Mada ovo je prvi LP koji me toliko smorio da nemam nameru da gledam dalje a nije do lika koji igra nego igre i ako je i meni blind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1423 |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]()
Korisnički interfejs nije ništa lošiji od bilo kog hibridnog naslova u poslednjih par godina. Journal, codex, inventar itd. su i dalje direktno dostupni klikom na ikonicu u donjem desnom uglu ili pritiskom na odgovarajući taster na tastaturi. Meni lično dovoljno.
Što se taktičke kamere tiče ni tu ne razumem kritike. Uporedo sa Inkvizicijom ponovo igram DAO i jedina razlika je u tome što se za kontrolu kamere koriste drugi tasteri, koji usput mogu da se promene. Mnogo mi više smeta traljavi sistem kontrole i borbe u DAO nego bilo šta tehničke prirode u Inkviziciji. Plus da se ne lažemo, najkorisnija stvar u svim Dragon Age igrama je u stvari bila pauza a ne taktički interfejs. Neka se javi neko ko je u kecu recimi prolazio detaljno kroz one tactical slotove za fino podešavanje borbe i nije koristio presete za defendere, archere, support itd. ![]() |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Neutrino na korisnoj poruci: | ||
Leonida (23.11.2014) |
![]() |
#1424 | ||
Starosedelac
Član od: 1.2.2009.
Poruke: 2.629
Zahvalnice: 525
Zahvaljeno 1.136 puta na 594 poruka
|
![]() Citat:
ali ljudi govore najvise o nedostatku tog lepog upravljanja svojom ekipom kada pauziras u fajtu, ne o samim "tactital slotovima" Citat:
Kao sto neko rece, ovo je vidno trebao biti MMO, samo se na pola razvoja odustalo od te ideje... Igra moze donekle biti zabavna, ali u vidu nekog ARPG naslova kao recimo Reckoning, suvisno je i useless uopste porediti vise DAO u istoj recenici sa ovom igrom. totalno dva razlicita sveta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1425 |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]()
Ja mislim da su ljudi jednostavno počeli previše da sude o igrama na osnovu onoga što nisu a ne onoga što zapravo pokušavaju da budu. Da se Inkvizicija pojavila u vreme kad se pojavio DAO danas bi verovatno bilo onih koji bi se kleli u nju i osuđivali svaki nastavak koji nije njena 1:1 kopija.
Druga stvar, DAO je dobra igra ali daleko je od toga da bude reper za bilo kakvo upoređivanje. Loš korisnički interfejs (dok uporediš statse dva itema oči ti ispadnu), užasna borba (treba da bacaš pasulj da li će desni klik da pogodi neprijatelja ili će da pomeri lika), užasan pathfinding (trčkaranje oko objekta u toku borbe), skršen AI (opet bacaš pasulj da li će na "Hold position" ceo party da se ukoči u sred borbe ili će na "Move frely" da jurne u kamikaza stilu na drugi kraj sobe prepun neprijatelja) itd. itš. Nostalgija i sentimentalnost su opasna stvar - mogu očas posla da stvore predrasude i da izneverena očekivanja stave ispred objektivnosti. Razumem razlike u ukusima ali ne razumem da bilo ko ko je voleo prethodne dve igre (da čak i DA2 na neki način) može da ne voli DAI ili još gore donosi nekakve zaključke na osnovu, pazi sad, gledanja streamova. EDIT: A evo screenshotova iz obe igre. Jeste UI je nešto veći u DAI zato što je hibridni naslov u pitanju ali ne vidim po čemu je to baš toliko velik problem. U DAO sam uvek imao problema sa praćenjem healtha i mane jer su indikatori bili užasno mali pa mi se dešavalo da pola družine jednostavno wipe-uje jer je UI premali. ![]() ![]() Poslednja ispravka: Neutrino (23.11.2014 u 19:13) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1426 |
Deo inventara foruma
Član od: 31.7.2007.
Lokacija: filpan=oldSKULhardcoreALFA
Poruke: 3.984
Zahvalnice: 2.956
Zahvaljeno 2.021 puta na 1.042 poruka
|
![]()
Ali najvise volim ove careve sto vec godinu dana pljuju po igri u ovoj temi ( makar 100+ postova ) i onda na kraju kupe original
![]() Poslednja ispravka: Leonida (23.11.2014 u 19:13) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1427 | |
Starosedelac
Član od: 1.2.2009.
Poruke: 2.629
Zahvalnice: 525
Zahvaljeno 1.136 puta na 594 poruka
|
![]() Citat:
Mogu takodje i da budu igrive, i voljene. Ali su totalno razlicite da se ne mogu porediti, jer je jedna nesto blize izvornim RPG igrama, a druga action h&s RPG bez ikakvih penala na greske. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1428 | |
Deo inventara foruma
|
![]() Citat:
Jedino što mi pada na pamet je uklanjanje auto-attacka što je notorna glupost. Plus ovaj kretenski kompas umesto mini-mape. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1429 | |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() Citat:
![]() ![]() Što se penala na greške tiče učitavanje prethodne pozicije nakon wipe-a je valjda ultimativni penal u svakoj igri. Hoćeš da kažeš da DAO nema load/save sistem? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1430 |
Starosedelac
Član od: 26.6.2010.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.214
Zahvalnice: 315
Zahvaljeno 420 puta na 238 poruka
|
![]()
Veze nije imao ni DA2 sa MMO a ovo je cist MMO koji je adaptiran u akcionu igru.
Te price o nostalgiji i sl. su gluposti, mozes lako da prepoznas sta je story driven rpg a sta je mmo.I to nema veze sa vremenom izlaska i sl. glupostima.Danas,juce sutra to su iste stvari.DA2 je bio los story driven rpg jer je prica bila retardirana i suplja a ovo vise jednostavno nije isti zanr. U svakom rpg imas i fetch questove ili ubij 10 sakupi 5 i slicne monotone zadatke ali su oni mozda 10,20, 30%.Ovde sem glavne price prakticno svi sporedni questovi su MMO tipa. Skill tree je i dalje redukovan, ne postoji healer nego imas neku retardiranu opciju sa 8 napitaka koje dopunjujes u kampu, skills se autoleveluju tako da su beskorisne, samo broj koji nicemu ne sluzi.Ne mozes cak ni da selektujes sve likove istovremeno, toliko o taktici. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1431 |
Deo inventara foruma
Član od: 31.7.2007.
Lokacija: filpan=oldSKULhardcoreALFA
Poruke: 3.984
Zahvalnice: 2.956
Zahvaljeno 2.021 puta na 1.042 poruka
|
![]()
Steta sto nemam magicne moci dedukovanja koje poseduje Efil82, pa da na osnovu 1-2 let's play klipa zakljucim da je igra ( za ciji prelazak je potrebno preko 100h ) komplet sh!t...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1432 |
Intel Inside
Član od: 1.11.2005.
Lokacija: From the murky depths I come...
Poruke: 28.679
Zahvalnice: 1.657
Zahvaljeno 11.186 puta na 7.155 poruka
|
![]()
^^
Oni stariji se verovatno sećaju ovog izdanja Ezopovih basni... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1433 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Taktika je kada daješ istu komandu svim članovima? That's a new one. Mislim da sam to koristio otprilike nula puta u Originsu, a samo jednom u dvojci kod prvog bossa.
![]() Uklanjanje opcija je naravno loše, ali selektovanje svih likova, come on... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1434 | |
Starosedelac
Član od: 26.6.2010.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.214
Zahvalnice: 315
Zahvaljeno 420 puta na 238 poruka
|
![]() Citat:
Imam oci i vidim kako lik igra. Koji god video da sam odgledao a odgledao sam 20-ak a ne 2 ne koristi nikog sem 1 lika- ispamuje sve iz quickbara a ostale i ne koristi da im da naredbe jer je igra tako napravljena-sad je ko u mass effect, ti sustinski kontrolises 1 lika ostali su podrska. I to nije zato sto je lik koji igra tool (naprotiv) nego sto je gameplay takav da je bilo koja taktika (ono sto je od nje ostalo) beskorisna.Igra te sama tera da tako igras jer je sve ubrzano ko na steroidima. Ova borba veze nema sa DAO ili DA2 borbom, obican konzolitis button mash. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1435 | |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() Citat:
Juče sam se smorio kao žvaka igrajući "go kill ten bears" i "go kill three bandit groups" questova u Lothering-u a i ostale zone nisu mnogo drugačije. "Isporuči posmrtne ostatke osobe XYZ familiji osobe XYZ", "idi očisti lokaciju XXX u močvari od Deathspawna" itd. Ne kažem da su questovi glavne kampanje loši ali moja poenta je da nema RPG naslova koji se debelo ne oslanja na fetch questove kao fillere sadržaja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1436 |
Starosedelac
Član od: 26.6.2010.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.214
Zahvalnice: 315
Zahvaljeno 420 puta na 238 poruka
|
![]()
Jok taktika je da klikces misem sto brze ispamujes sve 1-9 a drugari sta urade urade.Tako smo svi igrali u DAO i DA2.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1437 | |
Starosedelac
Član od: 26.6.2010.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.214
Zahvalnice: 315
Zahvaljeno 420 puta na 238 poruka
|
![]() Citat:
Ovde je sve sem glavne price grind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1438 |
Deo inventara foruma
Član od: 31.7.2007.
Lokacija: filpan=oldSKULhardcoreALFA
Poruke: 3.984
Zahvalnice: 2.956
Zahvaljeno 2.021 puta na 1.042 poruka
|
![]()
U DAO SVAKI sidquest je bukvalno fetch quest. Idi ubi 10 paukova u pecini X. Idi ubi 10x medveda. Donesi mi 10x elf roots...
Reci da borba nema veze sa DAO je zaista glupost. Identicna je kao u kecu samo sto je izbacen auto attack + brzeg je tempa, ali ipak ( srecom ) sporijeg od onog u raspalom DA2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1439 | |
Starosedelac
Član od: 26.6.2010.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.214
Zahvalnice: 315
Zahvaljeno 420 puta na 238 poruka
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1440 | |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() Citat:
![]() Nema smisla da se raspravljamo dalje dok ne odigraš igru. Mislim smešno je iznositi nekakve definitivne zaključke na osnovu gledanja streamova. To ovde jedino može nameless da radi ali njega i onako niko ne shvata više ozbiljno ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
dragon age, fantasy, rpg |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Dragon Age 2 | Vulee | Role-Play | 3206 | 30.6.2019 22:49 |
Dragon Age: Awakening | Goldfinger | Role-Play | 285 | 11.2.2012 14:38 |
Dragon Ball online | VladarTame | Mrežne igre | 4 | 26.2.2009 2:38 |
MSN - pomoć | Pedinho | Aplikativni softver | 3 | 4.12.2008 16:45 |
Metalci spasavaju princezu | Covenant | Cvet kompjutera | 28 | 12.10.2007 16:09 |