Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Play > Role-Play
Uputstvo Članstvo Kalendar Današnje poruke Pretraži

Role-Play FRP, RPG...

Odgovor
 
Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 23.11.2014, 20:52   #1441
efil82
Starosedelac
 
Član od: 26.6.2010.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.214
Zahvalnice: 315
Zahvaljeno 420 puta na 238 poruka
Određen forumom Re: Dragon Age III

Citat:
Neutrino kaže: Pregled poruke
Ma ja se ne bi složio sa tobom. Ja bih zaokružio bar na 31,47%

Nema smisla da se raspravljamo dalje dok ne odigraš igru. Mislim smešno je iznositi nekakve definitivne zaključke na osnovu gledanja streamova. To ovde jedino može nameless da radi ali njega i onako niko ne shvata više ozbiljno
Neka hvala.Video sam dovoljno.Ovo nije rpg nego akcioni mmo single player mod.Sad, tebi se mozda to svidja ali to veze nema s prethodne 2 igre.Za to ne mora da igras pa da vidis o cemu se radi.
Ono sto ne mogu da kazem a na sta se ljudi vise zale cak i od ove promene zanra je uzasan port sa konzola za pc i da ne moze da se igra bez kontrolera + da nema normalan fps ni na jakim masinama.Tu ce Vulee da nam posvedoci kako stvari stoje.
efil82 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 23.11.2014, 21:01   #1442
Vulee
Deo inventara foruma
 
Član od: 4.8.2009.
Lokacija: Csilla
Poruke: 3.672
Zahvalnice: 1.551
Zahvaljeno 1.820 puta na 888 poruka
Slanje poruke preko Skypea korisniku Vulee
Određen forumom Re: Dragon Age III

Citat:
efil82 kaže: Pregled poruke
Tu ce Vulee da nam posvedoci kako stvari stoje.
Hah, ne mogu reći da sam optimističan po tom pitanju. Veće su šanse da ću živeti kod ortaka sa modernom mašinom par dana dok ne pređem, kad konačno nabavim igru that is (otkad sam postao student, budžet za orginale je maltene ispario ).
Vulee je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 23.11.2014, 22:03   #1443
Neutrino
Deo inventara foruma
 
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
Određen forumom Re: Dragon Age III

Citat:
efil82 kaže: Pregled poruke
Neka hvala.Video sam dovoljno.Ovo nije rpg nego akcioni mmo single player mod.Sad, tebi se mozda to svidja ali to veze nema s prethodne 2 igre.Za to ne mora da igras pa da vidis o cemu se radi.
Ono sto ne mogu da kazem a na sta se ljudi vise zale cak i od ove promene zanra je uzasan port sa konzola za pc i da ne moze da se igra bez kontrolera + da nema normalan fps ni na jakim masinama.Tu ce Vulee da nam posvedoci kako stvari stoje.
Ljudi se žale zato što nemaju pametnija posla, baš kao i ti

Evo ti informacije iz prve ruke (ne sa nekog tamo streama).

Mašina stara skoro pet godina: Intel i5 750 (prva generacija), GTX 570 Twin Frozr III, 8GB RAM-a. Igra na mešavini high/medium podešavanja bez problema izvlači 60FPS u sred borbe (gornji levi ugao na slikama). I to je još sa uključenim vsync-om. Isključen je samo AA jer muti sliku pa mi smeta.





Tako da... Mani da izigravaš lokalnu Frau Cvečkenmajerku i radi nešto pametnije
Neutrino je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Neutrino na korisnoj poruci:
Leonida (23.11.2014)
Stara 23.11.2014, 22:44   #1444
efil82
Starosedelac
 
Član od: 26.6.2010.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.214
Zahvalnice: 315
Zahvaljeno 420 puta na 238 poruka
Određen forumom Re: Dragon Age III

Takoe ljudi sa 980 ili 970 gtx izmisljaju da nappakoste, dusmani.


evo malo iste DAO borbe za promenu


https://www.youtube.com/watch?v=BRmC3qi00dw
efil82 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 23.11.2014, 22:45   #1445
warlock_sm
Veteran
 
Član od: 20.2.2012.
Poruke: 638
Zahvalnice: 29
Zahvaljeno 109 puta na 85 poruka
Određen forumom Re: Dragon Age III

Citat:
Neutrino kaže: Pregled poruke
Neka se javi neko ko je u kecu recimi prolazio detaljno kroz one tactical slotove za fino podešavanje borbe i nije koristio presete za defendere, archere, support itd.
Citat:
2SaiNt4U kaže: Pregled poruke
ja. ovo je bilo "pola igre"
ali ljudi govore najvise o nedostatku tog lepog upravljanja svojom ekipom kada pauziras u fajtu, ne o samim "tactital slotovima"
Ja sam isto koristio tactical slotove a ne presete.

Citat:
Neutrino kaže: Pregled poruke
Ja mislim da su ljudi jednostavno počeli previše da sude o igrama na osnovu onoga što nisu a ne onoga što zapravo pokušavaju da budu. Da se Inkvizicija pojavila u vreme kad se pojavio DAO danas bi verovatno bilo onih koji bi se kleli u nju i osuđivali svaki nastavak koji nije njena 1:1 kopija.
Ne bi posto je DAO pojavio kao naslednik BG serijala i iako mu nije ni blizu, daleko je mu je blizi nego DAI.

Citat:
Neutrino kaže: Pregled poruke
Druga stvar, DAO je dobra igra ali daleko je od toga da bude reper za bilo kakvo upoređivanje. Loš korisnički interfejs (dok uporediš statse dva itema oči ti ispadnu), užasna borba (treba da bacaš pasulj da li će desni klik da pogodi neprijatelja ili će da pomeri lika), užasan pathfinding (trčkaranje oko objekta u toku borbe), skršen AI (opet bacaš pasulj da li će na "Hold position" ceo party da se ukoči u sred borbe ili će na "Move frely" da jurne u kamikaza stilu na drugi kraj sobe prepun neprijatelja) itd. itš.

Nostalgija i sentimentalnost su opasna stvar - mogu očas posla da stvore predrasude i da izneverena očekivanja stave ispred objektivnosti. Razumem razlike u ukusima ali ne razumem da bilo ko ko je voleo prethodne dve igre (da čak i DA2 na neki način) može da ne voli DAI ili još gore donosi nekakve zaključke na osnovu, pazi sad, gledanja streamova.
Igrao sam DAO 4 puta (zadnji put pre dva meseca) i nijednom nisam imao nijedan od problema koje si naveo

Citat:
Neutrino kaže: Pregled poruke
EDIT: A evo screenshotova iz obe igre. Jeste UI je nešto veći u DAI zato što je hibridni naslov u pitanju ali ne vidim po čemu je to baš toliko velik problem. U DAO sam uvek imao problema sa praćenjem healtha i mane jer su indikatori bili užasno mali pa mi se dešavalo da pola družine jednostavno wipe-uje jer je UI premali.
Isto kao u svakom CRPG-u koje je trebao da nasledi. Meni nije predstavljao nikakav problem.

Poslednja ispravka: warlock_sm (23.11.2014 u 23:01)
warlock_sm je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku warlock_sm na korisnoj poruci:
Marko (26.11.2014)
Stara 23.11.2014, 22:59   #1446
Neutrino
Deo inventara foruma
 
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
Određen forumom Re: Dragon Age III

Easy težina na kojoj neprijatelji nisu agresivni i ne nanose skoro nikakvu štetu. Na Normal i većim težinama ovo bikče obara u dva udarca.
Neutrino je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 23.11.2014, 23:03   #1447
2SaiNt4U
Starosedelac
 
Član od: 1.2.2009.
Poruke: 2.629
Zahvalnice: 525
Zahvaljeno 1.136 puta na 594 poruka
Određen forumom Re: Dragon Age III




^^Vise medium nego high, ali grafika je najmanji upit uopste.

@Vulee

evo brzinski,

- Nema healera u igri, nema healing magija. Igra ima totalno drugi koncept gde imas 8 potiona za health koje ukupno deli ceo party. Isti se obnavljaju posetom checkpointa ili odmorom na istima. (samim time celokupan sistem herbalizma i healing spelova je iskljucen a gameplay izguran u drugi pravac jer cesto nestaje potiona, health se ne obnavlja pa se vracas nazad na checkpointe)
- Naravno, kad se vratis i krenes ponovo u istom pravcu, neprijatelji se respawnuju a takodje i collectabiles (nekoliko vrsta bilja od kojih na klik pravis druge vrste potiona, kao i neke rude koje se tako random uz ivice kamenja nalaze) posto se toga dosta trosi, 20% igre se provodi u saginjanju po biljke i rude...
- Igrace je nemoguce desnim klikom usmeriti na teren, tako da kad skupljaju stvari koje su gore pomenute nego moras doci tik uz njih i kliknuti desni taster. Ponekad kad si metar od istog, nece da ga pokupi i onda pokusas prici jos tih 30cm a tvoj char moze samo da trci (bez gamepada), pa pretrci ili padne niz merdevine ako si hteo sici na njih.
- Nema dodavanja atributa pri levelovanju. Otvaras samo skill tree koji onda prema zamisli developera dodaje atribute.
- Pauziranje i taktiziranje nema nikakvog smisla, (zbog uzasne kamere i manipulacije istom u "taktickom pogledu") ali generalno na hard tezini nema nikakve potrebe, fajt je cisti ARPG H&S,.
- Inventar je jedan za sve clanove partya, prikazuje samo 4 itema na ekranu a za vise moras skrolovati. Bitno je da su brojke velike da vidis iz sofe sa 3m na TV.
- revive je kao u bilo kom 4 player coop naslovu.. Payday, COD zombies, L4D itd. Svaka klasa, lik moze da ozivljava za 3 sekunde.
- Nema nikakvih penala. Najveci penal je ponovo da ucitas. Padaju ljudi 30x, picis dalje.
- ne mozes menjati oruzje kad pocne fajt. znaci, ranger/rogue imas skill sa strelama i bodezima, krene fajt a ti sa lukom. Okruze te neprijatelji u close combat, ne mozes da equipujes daggere skroz dok se ne zavrsi fajt....

ovo mi prvo pada na pamet, seticu se jos.

Ono sto je pozitivno, - masivnije je sve, ima za istrazivanje ALI opet gotovo nista nemas da nadjes. (nekih generickih par vrsta biljki i par ruda).
Bukvalno zaista cela igra deluje kao MMO u SP modu, koji ako covek prihvati da igra kao takvu, das joj naziv "Jorney of the Inquisition" moze da prodje ako grajnd i fetch sistem ne ubije volju za tamo nekih 20-30h.


Citat:
Neutrino kaže: Pregled poruke
Easy težina na kojoj neprijatelji nisu agresivni i ne nanose skoro nikakvu štetu. Na Normal i većim težinama ovo bikče obara u dva udarca.
ovaj fajt sa bikom i na hard tezini identicno izgleda. jedini one shoteri u igri su za sada dragonlinzi.
2SaiNt4U je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledećih 2 korisnika se zahvaljuje korisniku 2SaiNt4U na korisnoj poruci:
Dzigi (26.11.2014), Vulee (23.11.2014)
Stara 23.11.2014, 23:07   #1448
efil82
Starosedelac
 
Član od: 26.6.2010.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.214
Zahvalnice: 315
Zahvaljeno 420 puta na 238 poruka
Određen forumom Re: Dragon Age III

Citat:
Neutrino kaže: Pregled poruke
Easy težina na kojoj neprijatelji nisu agresivni i ne nanose skoro nikakvu štetu. Na Normal i većim težinama ovo bikče obara u dva udarca.
Nije easy nego normal
I nije neprijatelj nego pasivni okolish, zivotinja.
Sve borbe su na taj nacin vestacki produzene da se kao fol kompenzuje hiperaktivnost arcade moda na steroidima koji je sva borba-health bar gigantski za sve i nista ne umire dovoljno brzo ma koja bila tezina.
Bioware je to oduvek radio ali sa bosovima a sad je to postao zlatni standard.
efil82 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 23.11.2014, 23:08   #1449
warlock_sm
Veteran
 
Član od: 20.2.2012.
Poruke: 638
Zahvalnice: 29
Zahvaljeno 109 puta na 85 poruka
Određen forumom Re: Dragon Age III

Citat:
Neutrino kaže: Pregled poruke
A šta po tebi pravi razliku između "izvorne" RPG igre i akcionog H&S naslova? Borba? Pa borba je apsolutno identična u oba naslova.
Na ovo imam samo ovaj odgovor:
warlock_sm je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 23.11.2014, 23:54   #1450
Neutrino
Deo inventara foruma
 
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
Određen forumom Re: Dragon Age III

Citat:
2SaiNt4U kaže: Pregled poruke
- Nema healera u igri, nema healing magija. Igra ima totalno drugi koncept gde imas 8 potiona za health koje ukupno deli ceo party. Isti se obnavljaju posetom checkpointa ili odmorom na istima. (samim time celokupan sistem herbalizma i healing spelova je iskljucen a gameplay izguran u drugi pravac jer cesto nestaje potiona, health se ne obnavlja pa se vracas nazad na checkpointe)
Izostanak healing magija je verovatno najpametnija stvar u DAI jer sada ne možeš kao u DAO da naštimuješ maga da sa sigurne daljine spamuje healing ko blesav dok ostatak družine kolje mobove. OP magovi sa OP healing magijama su verovatno najveći razlog zašto su borbe prelake u DAO.

Citat:
2SaiNt4U kaže: Pregled poruke
Naravno, kad se vratis i krenes ponovo u istom pravcu, neprijatelji se respawnuju a takodje i collectabiles (nekoliko vrsta bilja od kojih na klik pravis druge vrste potiona, kao i neke rude koje se tako random uz ivice kamenja nalaze) posto se toga dosta trosi, 20% igre se provodi u saginjanju po biljke i rude...
Sa izuzetkom respawna neprijatelja i u DAO se nodovi sa biljkama obnavljaju svaki put kad ponovo posetiš hub/outpost.

Citat:
2SaiNt4U kaže: Pregled poruke
Igrace je nemoguce desnim klikom usmeriti na teren, tako da kad skupljaju stvari koje su gore pomenute nego moras doci tik uz njih i kliknuti desni taster. Ponekad kad si metar od istog, nece da ga pokupi i onda pokusas prici jos tih 30cm a tvoj char moze samo da trci (bez gamepada), pa pretrci ili padne niz merdevine ako si hteo sici na njih.
Game designeru koji je odlučio da u DAO na jedan taster miša stavi čak tri različite komande treba jednostavno zabraniti da se dalje bavi tim poslom. Napad, pozicioniranje i slobodno okretanje kamere (free-cam) - sve je to napakovano na desni taster miša. I onda kad krene borba treba stalno da se pitam jesam li desnim tasterom aktivirao napad, pozicioniranje ili je igra možda na kratko registrovala free-cam.

Citat:
2SaiNt4U kaže: Pregled poruke
- Pauziranje i taktiziranje nema nikakvog smisla, (zbog uzasne kamere i manipulacije istom u "taktickom pogledu") ali generalno na hard tezini nema nikakve potrebe, fajt je cisti ARPG H&S,.
Ima itekako smisla jer za razliku od prethodnih naslova ovde su combo napadi bitni. Probaj da uporediš koliko će ti vremena trebati da ubiješ moba pojedinačnim "pljiuckanjem" i kada kroz taktički mod ukombinuješ freeze + shield bash.

Citat:
2SaiNt4U kaže: Pregled poruke
- Inventar je jedan za sve clanove partya, prikazuje samo 4 itema na ekranu a za vise moras skrolovati. Bitno je da su brojke velike da vidis iz sofe sa 3m na TV.
Inventar je uvek bio zajednički za sve članove party-ja u Dragon Age igrama. U zavisnosti kojeg člana družine si hteo da opremiš dovoljno je bilo da strelicama u inventar dijalogu izabereš tog člana. Po istom principu funkcioniše i DAI.

Citat:
2SaiNt4U kaže: Pregled poruke
revive je kao u bilo kom 4 player coop naslovu.. Payday, COD zombies, L4D itd. Svaka klasa, lik moze da ozivljava za 3 sekunde.
Ne vidim zašto bi ovo bio problem kad revive uopšte nije tako lako uraditi osim ako igraš rogue klasu pa uspeš da odradiš revive iz stealtha. Igra i dalje regularno registruje OOC ako uspeš da očistiš "sobu".

Citat:
2SaiNt4U kaže: Pregled poruke
Nema nikakvih penala. Najveci penal je ponovo da ucitas. Padaju ljudi 30x, picis dalje.
Šta si obično radio u DAO kad ti party wipe-uje? Brisao igru? Ako misliš na pojedinačnu pogibiju pa to što ti se lik podigne sa 1/6 healtha ti i nije od neke pomoći jer a) to verovatno znači da si ostao bez health potiona i b) sa tom 1/6 možeš da izigravaš jedino podgrejan leš jer će te oboriti jedan udarac.

Citat:
2SaiNt4U kaže: Pregled poruke
ne mozes menjati oruzje kad pocne fajt. znaci, ranger/rogue imas skill sa strelama i bodezima, krene fajt a ti sa lukom. Okruze te neprijatelji u close combat, ne mozes da equipujes daggere skroz dok se ne zavrsi fajt...
Tačno, ali zato skill-tree za tog istog archera nudi čak nekoliko opcija za efikasan close combat sa lukom i strelom. Isto tako svaka profesija sada ima ubedljivo više skillova za eskiviranje tipa borbe koji joj ne odgovara. Ako recimo igraš rogue archera već na samom početku dobijaš pristup skillu koji te automatski baca na sigurnu razdaljinu. Po meni izostanak menjanja oružja uopšte nije game breaking jer šta je poenta da favorizuješ specijalizaciju jednog skill-tree pravca a onda koristiš potpuno levo oružje? Ako hoćeš bodeže, lepo se povučeš iz borbe, respecuješ svoje poene za skill tree i optimalno koristiš bodeže.
Citat:
warlock_sm kaže: Pregled poruke
Na ovo imam samo ovaj odgovor:
Ajde lepo pročitaj kontekst rečenice. Ko neka deca ste, samo čekate priliku da nešto pogrešno protumačite.
Neutrino je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 24.11.2014, 0:19   #1451
2SaiNt4U
Starosedelac
 
Član od: 1.2.2009.
Poruke: 2.629
Zahvalnice: 525
Zahvaljeno 1.136 puta na 594 poruka
Određen forumom Re: Dragon Age III

Citat:
Šta si obično radio u DAO kad ti party wipe-uje? Brisao igru? Ako misliš na pojedinačnu pogibiju pa to što ti se lik podigne sa 1/6 healtha ti i nije od neke pomoći jer a) to verovatno znači da si ostao bez health potiona i b) sa tom 1/6 možeš da izigravaš jedino podgrejan leš jer će te oboriti jedan udarac.
Ili si igrao DAO na easy mode, ili nisi ni igrao...

- da li znas sta se desavalo sa likom kada si ga oziveo i vratio mu health?
2SaiNt4U je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 24.11.2014, 0:26   #1452
Neutrino
Deo inventara foruma
 
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
Određen forumom Re: Dragon Age III

Citat:
2SaiNt4U kaže: Pregled poruke
Ili si igrao DAO na easy mode, ili nisi ni igrao...

- da li znas sta se desavalo sa likom kada si ga oziveo i vratio mu health?
Pa pogledaj šta sam citirao. Rečenica se odnosi na tvoje kukanje kako ljudi padaju po 30x i ništa, pičiš dalje. Zato sam te prvo pitao šta si radio u DAO kad ti ceo party wipe-uje.
Neutrino je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 24.11.2014, 0:56   #1453
2SaiNt4U
Starosedelac
 
Član od: 1.2.2009.
Poruke: 2.629
Zahvalnice: 525
Zahvaljeno 1.136 puta na 594 poruka
Određen forumom Re: Dragon Age III

Okej, da formulisemo ovako?
- Sta bi bilo sa tvojim igracima kada bi bili samo 3-4x ozivljeni u roku od 20 minuta na putu ka nekom "questu"?.
2SaiNt4U je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 24.11.2014, 1:14   #1454
Nexa
Član
 
Član od: 22.1.2013.
Poruke: 51
Zahvalnice: 25
Zahvaljeno 3 puta na 3 poruka
Određen forumom Re: Dragon Age III

Najbolji review
Nexa je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Nexa na korisnoj poruci:
2SaiNt4U (24.11.2014)
Stara 24.11.2014, 1:47   #1455
Vulee
Deo inventara foruma
 
Član od: 4.8.2009.
Lokacija: Csilla
Poruke: 3.672
Zahvalnice: 1.551
Zahvaljeno 1.820 puta na 888 poruka
Slanje poruke preko Skypea korisniku Vulee
Određen forumom Re: Dragon Age III

Njegov brat blizanac (razdvojeni nakon rođenja).
Vulee je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Vulee na korisnoj poruci:
Nexa (24.11.2014)
Stara 24.11.2014, 1:49   #1456
Neutrino
Deo inventara foruma
 
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
Određen forumom Re: Dragon Age III

Citat:
2SaiNt4U kaže: Pregled poruke
Okej, da formulisemo ovako?
- Sta bi bilo sa tvojim igracima kada bi bili samo 3-4x ozivljeni u roku od 20 minuta na putu ka nekom "questu"?.
U kecu svako padanje karaktera dodaje po jedan injury hendikep ali to u praksi ništa ne znači jer magovi kad nastupi OOC mogu korišćenjem nepresušnog resursa koji se konstantno obnavlja (ovde konkretno mana) da kompenzuju te hendikepe. Za desetak sekundi ceo party je opet na maksimalnom healthu.

U Inkviziciji healing magije nema pa ako neko u party-ju padne kad ga ožive ili nastupi OOC dobiće nazad maksimalno nekih 20% healtha bez mogućnosti da se dopuni ako nema više health potiona. A velike su šanse da ih nema ako je došlo do toga da neko iz party-ja padne. Naravno, možeš ti XYZ puta da oživljavaš članove ali pre ili kasnije će ceo party pasti na minimum. Ti tad imaš opciju da biraš - da li ćeš na svakih 10-15 sekundi da wipe-uješ ili da se lepo povučeš. Po meni je to mnogo veći hendikep nego nekakvo satarenje atributa koje jedna jedina klasa u igri može bez problem da kompenzuje.
Neutrino je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 24.11.2014, 2:00   #1457
Nexa
Član
 
Član od: 22.1.2013.
Poruke: 51
Zahvalnice: 25
Zahvaljeno 3 puta na 3 poruka
Određen forumom Re: Dragon Age III

Citat:
Neutrino kaže: Pregled poruke
Po meni je to mnogo veći hendikep nego nekakvo satarenje atributa koje jedna jedina klasa u igri može bez problem da kompenzuje.
Mozda za COD i MOH
Umesto da stave neki CD na magiju , oni odluce da izbace healer-a
Nexa je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 24.11.2014, 2:02   #1458
Neutrino
Deo inventara foruma
 
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
Određen forumom Re: Dragon Age III

Citat:
Nexa kaže: Pregled poruke
Mozda za COD i MOH
Umesto da stave neki CD na magiju , oni odluce da izbace healer-a
U COD/MOH health se regeneriše sam od sebe. U Inkviziciji toga nema. Ako ćemo već da radimo poređenje sa COD/MOH Origins im je bliži jer on ima regeneraciju healtha.
Neutrino je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 24.11.2014, 2:10   #1459
efil82
Starosedelac
 
Član od: 26.6.2010.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.214
Zahvalnice: 315
Zahvaljeno 420 puta na 238 poruka
Određen forumom Re: Dragon Age III

Citat:
Neutrino kaže: Pregled poruke
Sa izuzetkom respawna neprijatelja i u DAO se nodovi sa biljkama obnavljaju svaki put kad ponovo posetiš hub/outpost.
.
Ovo nije tacno, ocigledno ako si igrao bilo je jako davno.U DAO nigde nema respawna.
efil82 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 24.11.2014, 2:13   #1460
Exia
Deo inventara foruma
 
Član od: 18.6.2011.
Lokacija: off the grid
Poruke: 7.434
Zahvalnice: 500
Zahvaljeno 3.160 puta na 1.330 poruka
Određen forumom Re: Dragon Age III

Pa ima Heal u igri (nije klasican mana heal)...Knight Enchanter poseduje Resurgence spirit/spell koji celom partiju vraca full hp (cak i onima koji su "dead") cak sta vise konstanto heal-uje dokle god spell funkcionise (nekih 10-15 sekundi) na pocetku je nekih 2-3 % u sekundi a kasnije kako se upgrade-uje stize i na 25 % u sekundi. Jedina fora je u tome sto spell trosi focus (koji se dopunjava u toku fight-a)

A za ovo ostalo ne znam sta se raspravljate...sve su to uostalom licna i subjektivna misljenja. Jednostavno "slazete se da se ne slazete" i kraj

Edit: I da slazem se...najveca nebuloza (bar meni) je izostanak klasince heal profesije...

Poslednja ispravka: Exia (24.11.2014 u 2:21)
Exia je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Odgovor

Bookmarks sajtovi

Tagovi
dragon age, fantasy, rpg


Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno


Slične teme
tema temu započeo forum Odgovora Poslednja poruka
Dragon Age 2 Vulee Role-Play 3206 30.6.2019 22:49
Dragon Age: Awakening Goldfinger Role-Play 285 11.2.2012 14:38
Dragon Ball online VladarTame Mrežne igre 4 26.2.2009 2:38
MSN - pomoć Pedinho Aplikativni softver 3 4.12.2008 16:45
Metalci spasavaju princezu Covenant Cvet kompjutera 28 12.10.2007 16:09


Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 18:45.


Powered by vBulletin® verzija 3.8.7
Copyright ©2000–2025, vBulletin Solutions, Inc.
Hosted by Beograd.com