![]() |
![]() |
![]() |
#4521 |
Novi član
Član od: 30.10.2007.
Poruke: 15
Zahvalnice: 3
Zahvaljeno jedanput na jednoj poruci
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4522 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Iz nekog razloga iako sam oslobodio kovača iz sela Mulbrydale(početak Valena) nije se vratio u selo a sličica na mapi stoji na istom mestu gde sam ga oslobodio.
Da li je neko imao sličan problem? |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku perablenta na korisnoj poruci: | ||
lukababic (30.6.2015) |
![]() |
#4523 |
Starosedelac
Član od: 28.9.2011.
Poruke: 2.444
Zahvalnice: 434
Zahvaljeno 654 puta na 444 poruka
|
![]()
Uf, tesko pitanje. Obozavam oba serijala - Mass Effect ima "epskiju" pricu (spasavanje galaksije), dobre likove, ali losije pripovedanje i crno-bele moralne odluke. Witcher ima prizemniju pricu, ali neuporedivo bolje pripovedanje, jednako dobre ili bolje likove, i pre svega, mnogo dublje moralne izbore.
Kod mene bi oba serijala delila prvo mesto na listi omiljenih igara, ali ne mogu da oprostim Mass Effectu onakav samar na kraju treceg dela - vilica mi je bila do poda i bio sam u fazonu JE L' MOGUCE DA JE TO TO (Extended Cut je popravio stvari ali what has been seen cannot be unseen). Zbog toga blagu prednost dajem Witcheru. Ako nisi odigrao ME, obavezno obrni sva tri dela sa svim DLC-ovima (ukljucujuci extended cut, obavezno). Ja sam licno ogroman fan science fictiona i svemira, a eto desilo da postanem fan i epske fantastike. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4524 |
Veteran
Član od: 1.1.2006.
Poruke: 982
Zahvalnice: 120
Zahvaljeno 239 puta na 154 poruka
|
![]()
Malo mi je žao što se najveći progres u igri odvija dok se odmotava priča, i da Geraltov XP najviše napreduje kroz dijaloge i napredovanje kroz glavnu priču, kada se sve to završi ostaje ogromna količina sporednih kvestova koje daju jako malo XP poena, i ne znam da li je moguće otključati sve abilitije, za alhemiju nisam otključao ni jedan a i da neke aktiviram nema dovoljno praznih slotova za iste. Sve mi ovo minimizira RPG elemente, i svodi ih na neke osnovne, i ako igra deluje da ima previše predmeta i mogućnosti u suštini je samo prividno kompleksna i najveći uspeh u borbi zavisi od samih refleksa igrača manje od samih Geraltovih mogućnosti. Nemogućnost korišćenja ulja u toku borbe je bzv, jer kako znati unapred koji neprijatelj može da iskoči čak i da vidimo ko se približava ovo malo kvari slobodu izbora, ili možda postoji neki abiliti koji ovo otključava. Ako im je Diablo bio inspiracija trebali su da prodube celo iskustvo i da uvedu mnogo više parametara koji će uticati na Geraltov skil, onda bi imali mnogo zaokruženije iskustvo i vek trajanja igre bio bi epski.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4525 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 2.097
Zahvalnice: 50
Zahvaljeno 829 puta na 496 poruka
|
![]()
Kako ne može da se koristi ulje, odeš u inventar i prevučeš na odgovarajući mač, i pored njega se pojavi ikonica kapljice (mada ne postoji tajmer prilikom samog igranja koji odbrojava koliko dugo važi dotični buff)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4526 |
Veteran
Član od: 1.1.2006.
Poruke: 982
Zahvalnice: 120
Zahvaljeno 239 puta na 154 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4527 |
Starosedelac
Član od: 1.2.2009.
Poruke: 2.629
Zahvalnice: 525
Zahvaljeno 1.136 puta na 594 poruka
|
![]()
ne radi se o tajmeru za oil, nego ima valjda broj udaraca
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4528 |
Starosedelac
Član od: 1.9.2012.
Lokacija: Zajecar
Poruke: 1.893
Zahvalnice: 797
Zahvaljeno 681 puta na 431 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4529 |
Deo inventara foruma
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4530 |
Starosedelac
Član od: 1.2.2009.
Poruke: 2.629
Zahvalnice: 525
Zahvaljeno 1.136 puta na 594 poruka
|
![]()
mozda..... zavisi od levela tezine?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4531 |
Deo inventara foruma
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4532 | |
Član
Član od: 1.7.2008.
Poruke: 217
Zahvalnice: 43
Zahvaljeno 119 puta na 49 poruka
|
![]() Citat:
Ali evo, isti problem na zvanicnom forumu: http://forums.cdprojektred.com/threa...wordsmith-gone! I na GOG http://www.gog.com/forum/the_witcher..._peasant_woman edit: Nisu mi jasni njihovi odgovori: nekom se pojavi normalno, nekom se umesto kovaca pojavi seljanka, a neko tvrdi da na oglasnoj tabli pise da se izgubio u sumi (sto mi izgleda da se odnosi na njegovo zatocenistvo koje su lokalci shvatili kao "nestanak"). Poslednja ispravka: lukababic (30.6.2015 u 16:59) Razlog: edit |
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku lukababic na korisnoj poruci: | ||
perablenta (30.6.2015) |
![]() |
#4533 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Valjda će to srediti u istom patchu u kome poprave što se bonusi od mutagena smanje svaki put kada se loaduje igra pa moraju ručno da se resetuju.
BTW, za živo čudo niko nije spomenuo, tj. bar ja nisam pročitao ovde, koliko se vidi nocu. Uopšte nemam osecaj da je ponoc i kada se vidi sve perfektno u sred noci. E sad može da se komentariše da Geralt i ima mačiji vid, ali što onda nema noćni vid neki efekat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4534 | |
Član
Član od: 1.7.2008.
Poruke: 217
Zahvalnice: 43
Zahvaljeno 119 puta na 49 poruka
|
![]() Citat:
![]() Na mom monitoru super, kod ortaka na krsh monitoru koji loshe prikazuje tamne prelive se nista ne vidi, video sam kad je igrao "of Dairy & Darkness" i u pecini se apsolutno nista ne vidi, kompletno sivilo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4535 |
Deo inventara foruma
Član od: 30.6.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 7.459
Zahvalnice: 1.008
Zahvaljeno 4.069 puta na 2.439 poruka
|
![]()
Meni se sviđa ovako, nerealno veliki mesec i jaka mesečina - prelepo je. Lutanje po pravim mračnim noćima je jako naporno i takvo nešto u video igri bi po meni već prešlo u mazohizam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4536 | |
Član
Član od: 30.11.2008.
Lokacija: BG
Poruke: 311
Zahvalnice: 100
Zahvaljeno 27 puta na 26 poruka
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4537 |
Novi član
Član od: 21.9.2014.
Poruke: 14
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
![]()
Ja taj Gwent nikako da skontam kako se igra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4538 |
Deo inventara foruma
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4539 |
Novi član
Član od: 21.9.2014.
Poruke: 14
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4540 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Polako onda.
Gwent se većinom igra sa trgovcima i kovačima. Stim što ima i jedan qvest koji ti označava dobre igrače sa jakim kartama. Svaki od tih igrača će ti dati jednu kartu kada ga prvi put pobediš, ovi posebni igrači najjače karte. Karte takođe možeš da kupiš kod trgovaca. Imaš 4 špila. Severna kraljevstva, Imperiju, Čudovišta i Pobunjenike(elfove i patuljke). Svaka strana ima neki bonus. 1. Imaju dodatnu kartu ako pobede rundu. 2. Pobeđuju ako je izjednačeno. 3. Zadržavaju jednu kartu iz prve runde za sledeću koja je odigrana na polju. 4. Igraju prvi. Kada pritisneš H u igri otvaraš Gwent meni za svoje špilove. U centru ti je lider, postoji po više različitih za svaki špil. Kada uđeš na (X valjda) da menjaš lidera piše ti koja je funkcija te karte. Što se samih karata tiče da bi igrao uopšte imaš minimalna broj karata koje moraš da imaš u špilu. 22 beše. Kada sakupiš 22 karte jednog špila možeš sa njime da igraš. Takođe, postoji do 10 karata specijalnih. Karta sa jakom zimom koja smanjuje vrednost napada svake karte u prvom redu na 1. Karta sa jakom maglom koja smanjuje vrednost napada svake karte u drugom redu na 1. Karta jakog nevremena koja smanjuje vrednost napada svake karte u trećem redu na 1. Karta sa suncem otklanja sve ove vremenske nepogode i ide u polje između dva lidera sa leve strane(kao i ostale 3). Prvi red su karte sa znakom mača. Drugi red luk i strela. Treći red opsedne mašine, katapult. Poenta je sledeća. Da u zbiru sva tri reda imaš više poena od protivnika da bi pobedio rundu. Moraš pobediti dve runde da pobediš u partiji. Na početku partije iz onih 22 karte(a možeš staviti i više) kompjuter ti daje 10 i daje ti mogućnost da odabirom na strelice i pritiskom Eneter promeniš dve za neke random. Par pro tipova: Monsteri su JAKO jaki u prvom redu, većina karata im ima mač, stoga ih karta sa mrazom jako pogađa. Karta špijun ima oznaku koja izgleda kao oko. Tu kartu stavljaš na neprijateljevu polovinu a zauzvrat dobijaš dve karte iz tvog špila da igraš u partiji. Kada ti neprijatelj stavi špijuna u tvoje redove možeš sa kartom Decoy, izgleda kao strašilo, da ga uzmeš u svoje karte i onda da ga pošalješ neprijatelju. U prvoj rudni stavljaj male karte, (sa malo poena) i izvuci od neprijatelja da stavi što više karata na polja. Vrati svoje karte sa Decoy ako imaš i stavi mu špijune(jer oni dodaju poene njemu a tebi karte). Pusti ga da pobedi. (Drži SPACE malo duže). Sada ćeš imati više karata od njega a on je iskoristio možda neku jako dobru. Postoji mogućnost da ako vidi da ti ne igraš jake karte on stavi par karata i prestane da igra(piše mu PASSED). To zanči da neće više da dodaje karte. Ako je stao na nekih 10-20 ti sa par karata prebaciš njegov skor i dobiješ laku pobedu u rundi. Poslednja ispravka: perablenta (1.7.2015 u 0:49) |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
fantasy, rpg, witcher |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
The Witcher 2 - Assassins of Kings | Psycho13 | Role-Play | 4767 | 21.7.2020 14:23 |
The Witcher | The mighty Boo | Role-Play | 3333 | 6.5.2018 23:01 |