![]() |
![]() |
![]() |
#5201 |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.402
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5202 |
Član
Član od: 16.1.2012.
Poruke: 198
Zahvalnice: 109
Zahvaljeno 82 puta na 45 poruka
|
![]()
Emhyr je taktičar, i njegovo ponašanje je tipično za srednjevekovne vladare/osvajače po uzoru na koje je njegov lik i osmišljen. On ubija neprijatelje u ratu, naravno, i često je surov, ali njegovi postupci nisu bezumni, već promišljeni, ne ubija van rata i bez razloga, a provincije koje prihvataju vrhovnu vlast Nilfgaard-a uživaju poprilične autonomije i uglavnom se ne žale. To vidimo i na osnovu
Spoiler za spojler:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5203 | |
Starosedelac
Član od: 26.6.2010.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.214
Zahvalnice: 315
Zahvaljeno 420 puta na 238 poruka
|
![]() Citat:
Igra te nakon svakog kraja vrati u Kaer Mohren i mozes da nastavis dalje da resaves kvestove koje nisi samo je glavna prica izuzeta. Spoiler za sta odredjuje kraj:
Poslednja ispravka: efil82 (28.9.2015 u 19:34) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5204 |
Član
Član od: 16.1.2012.
Poruke: 198
Zahvalnice: 109
Zahvaljeno 82 puta na 45 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5205 |
Član
Član od: 11.5.2007.
Lokacija: Nis
Poruke: 180
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 88 puta na 27 poruka
|
![]()
Zdravo svima, instalirao sam igru, verzija 1.08, ali ne radi mi baš tečno, može da se igra ali vidi se da mi je fps slabiji. Konfiguracija mi je sledeća
PHENOM X2 555 @3.2GHz 8GB DDR3 Kinston 1333Mhz CL9 MSI RADEON 6670 1GB GDDR5 Jel postoji neki mod ili nešto što će smanjiti zahtevnost, detalje sam spustio na low svuda, rezoluciju takođe. Ovo je jedina igra koju sam instalirao u poslednjih godinu dana i koju bih želeo da odigram, ali izgleda da mi konfiguracija nije baš pogodna za igre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5206 |
Član
Član od: 26.2.2015.
Poruke: 120
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 27 puta na 17 poruka
|
![]()
http://now.avg.com/the-ultimate-witc...ormance-guide/
Probaj ... nesto od ovoga bi trebalo da urodi plodom. Valjda. p.s. i ja sam danas poceo sa igrom ... sa 1.08.04 mi je mnogo bolji fps. Spoiler za bas sam sad ubio grifina:
Poslednja ispravka: Mersi (28.9.2015 u 23:24) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5208 |
Član
Član od: 26.2.2015.
Poruke: 120
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 27 puta na 17 poruka
|
![]()
Stigao sam do 12 lvl, sto najverovatnije i nije dovoljno za dublju analizu, ali cu se ipak usuditi da kazem da igra postoje malo monotona, cemu najvise doprinosi prilicno pojednostavljen rezim borbe, bez prostora za improvizaciju i kreativnost (npr. interakcija sa zapaljivom buradi, vise protivnika kao sto je al/zli duh, koje ne mozete poraziti bez napada na njihovu slabu tacku). Sve se svodi na eskivazu i 2 brza udarca, jer je arsenal pokreta veoma siromasan, jaki udarci su beskorisni, kontranapad ima malu primenu a to je ipak greska, jer on zahteva aktivnije ucesce nervnog sistema od mahnitog kliktanja.
Ipak borba je bolje odradjena nego u proslom vescu, koji sam vrlo brzo obrisao zbog grotesknih kolutova. Sve u svemu, tek tu i tamo se moze uposliti koja siva celija u borbi sa protivnicima. Iako igra obiluje sa dosta sadrzaja, vecina je kozmeticke prirode i beskorisna (konj, samostrel), ili je njihova primena zamorna, nelogicna ili pojedinostavljena (npr. ulja, ostrenje maca, znak quen koji je op jer deluje stalno. Neka moja ideja je da njegova primena mogla biti uslovljena trenutkom napada, kako bi bili nagradjeni tajming i refleksi). inventar je preobilan (priznajem bolujem od sindroma hrcka ![]() Kao sto se i da primetiti navodio sam same mane igre, ali to nije strano ljudskoj prirodi, koja ipak bolje pamti lose stvari od onih dobrih. Od dobrih najvise cenim - ambijenatalnost (ne samo materijalna, vec i simbolicka), latentnost moralnih izbora, pomalo harizmaticnost glavnog junaka itd. Poslednja ispravka: Mersi (29.9.2015 u 4:09) Razlog: p.s. izvinjavam se ako poruka nije gramaticki ili logicki korekta, premoren sam |
![]() |
![]() |
![]() |
#5209 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.865
Zahvalnice: 5.764
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]()
Licno, smatram da bi story driven RPGovi napredovali ako bi smanjili kolicini "looteringa", koji je toliki vec klise sto se tice RPG igara.
Npr. da li je witcher profesija sinonim za istrazivaca, avanturistu, tomb rejdera, lopova ili skupljaca sekundarnih sirovina? Pa nije. E, onda bi i ocekivao da vecina prihoda jednog witchet budu contracti i retki monster delovi, a ne macevi pobijenih ljudi, rastrkane skrinje u prirodi i pokradena roba iz kuca, zar ne? A sto se tice materijala za crafting i alhemiju, sa jedne strane bi ocekivao da witcher sam nabavalja sve sto mu treba za napitke kao i sad, dok se ne bi cimao za razne dzidzabidze koje mu trebaju za crafting (sem ako nisu retki monster delovi), jer mu nije profesija da bude skupljac sekundarnih sirovina. Nazalost, sva tri Witcher-a pate od ovog RPG kliesa, koji je jos gori jer nepostoji razvijena lopovluk mehanika kao npr. u Bethseda RPG-ovima, nego je sve prakticno kao u samoposluzi, i podseca na neke davne jRPGove. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5210 |
Starosedelac
Član od: 1.2.2009.
Poruke: 2.629
Zahvalnice: 525
Zahvaljeno 1.136 puta na 594 poruka
|
![]()
meni je ta lopovluk mehanika u Bethseda rpg's komedija.
ukradeš kašiku u zatvorenoj prostoriji pred očima polumrtve babe, instant te juri ceo univerzum iz svih RPGova navedene izdavačke kuće. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5211 |
Član
Član od: 24.11.2014.
Poruke: 361
Zahvalnice: 449
Zahvaljeno 174 puta na 97 poruka
|
![]()
Zar te u Skyrimu ne jure samo na teritoji holda gde si pocinio zlocin? A i za mali bounty te ni ne jure.
Poslednja ispravka: Al Capone (29.9.2015 u 12:33) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5212 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.865
Zahvalnice: 5.764
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]()
Manja komedija nego da se desi jedno veliko nista.
Licno, je bi ceo sistem poizbacio iz svakog RPGa gde fokus nije na tome da je igrac klosar ili lopov. Uz izuzetak RPGova gde biti skupljac sekundarnih sirovina ima smila (bilo koji apokalipticni setting). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5213 |
Član
Član od: 26.2.2015.
Poruke: 120
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 27 puta na 17 poruka
|
![]()
Sistem vrednosti u igri je pogresan, cela ta logicka nedoslednost kvari utisak o jednom kvaziremek delu. Motivise vas da kradete po kucama burzuja (dijamanti u kuci seljaka?), koje apropo, prolazi neopazeno
![]() Ono sto se nadovezuje na prethodni problem je problem monteranog sistema i vrednosti materijalnih dobara (iz inventara) i nagrada za delo na osnovu witcher ugovora (koja je visestruko disproporcionalna). IMO, iz inventara izbaciti sve osim napitaka, ulja, retkih monster delova, retkih crafting komponenata (ne tona starog gvozdja, akumulatora i ves masina), 2 (slovima dva maca, a ne dovoljno kuka i motika da povede ustanak), hranu izabaciti (a ne da bude kao dragstor). Sve ostalo neka kupuje, kada mu zatreba. |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Mersi na korisnoj poruci: | ||
Laskaris (14.6.2021) |
![]() |
#5214 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.865
Zahvalnice: 5.764
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5215 |
Član
Član od: 16.1.2012.
Poruke: 198
Zahvalnice: 109
Zahvaljeno 82 puta na 45 poruka
|
![]()
@player1
Moram da se složim da se preterano sakupljanje, iako tradicionalna pojava u RPG igrama, ne uklapa u svet Witcher-a. Ne bi valjalo da ga uopšte nema, ali su mogli da smanje količinu predmeta, pogotovo nepotrebnih i besmislenih. S druge strane, niko nas ne tera da sve sakupljamo, nego nam je to navika iz drugih RPG-ova. ![]() Što se tiče "lopovluk mehanike", nije baš da je u TW3 nema uopšte. Jeste da se obični seljani/građani ne bune kad im poharaš kuću, ali čuvari, vojnici i sl. itekako potežu mačeve čim uzmeš flašu vode iz nekog sanduka. @Mersi Možda tebi jednostavno ne leži igra ili si možda mnogo bolji od mene u hack'n'slash borbama, ali mogu samo da kažem da su meni itekako bila potrebna i ulja i bombe i razni Znaci tokom prelaska TW3. Tako da mi borba nikad nije postala monotona. Naročito što uvek možeš da nađeš sebi protivnika koji je nekoliko nivoa iznad tebe i da ti bude adekvatan izazov. Osim toga, meni je u RPG-ovima uvek bila bitnija dobra priča i realističnost/uverljivost likova, nego detalji oko mehanike borbe i ostalih akcionih segmenata igre. Samo da nije nešto ozbiljno, što baš "ubija u pojam" i remeti uživanje, ostalo i ne primetim. ![]() |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku maxiMD na korisnoj poruci: | ||
marko-marko (5.10.2015) |
![]() |
#5216 |
Član
Član od: 26.2.2015.
Poruke: 120
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 27 puta na 17 poruka
|
![]()
@maxim
Ja sam istakao mane igre u prvi plan, ali sam pomenuo i neke dobre stvari (ono o cemu i ti govoris, ponajvise misleci na ambijentalnost i nerazgranicavanje sveta u pogledu moralnih odluka striktnom podelom na crno i bele (renegade i paragon, koliko mi samo to ide na zivce). Kada sam govorio negativno o borbi, prvenstveno sam mislio na njenu mehaniku, a ne tezinu. Igram na death march i to po prvi put uopste i igra nije teska, ako se postuju njena pravila ![]() Mislim da je igra imala dosta potencijala, pa mozda je zato i ovoliki zal, sto neke sitnice nisu bolje uradjene. Arsenal pokreta macem je mogao biti veci, ali manjak kontrola zbog konzola ili nesto trece je ucinio svoje. Da su samo "pozajmili'' neka uspesna resenja iz M&B (sirok dijapazon pokreta oruzja, ne govoreci o simulaciji jahanja), ponesto iz AC (dosta davno sam igrao tu igru, ali kontranapad je zaista fluidno odradjen) etc. @player Problem loot sistema sam donekle resio sa modovima, koji povecavaju nosivost (encumberance) ... U ovoj pocetnoj fazi, jednostavno nisam znao, koliko mi kog itema treba, a sa ovim jednim udarcem sam i drugu muvu ranio, a to je opsesivnokompulzivno trazenje trgovaca koji kupuju sekundarne ili tercijarne sirovine. |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Mersi na korisnoj poruci: | ||
novopridoslica (29.9.2015) |
![]() |
#5217 |
Član
Član od: 26.2.2015.
Poruke: 120
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 27 puta na 17 poruka
|
![]()
Formalno postoji 90 animacija, koje su tu samo kozmeticki, ali sustinski tu su samo brz i spor napad. Ne postoji opcija da se izabere sa koje strane ce udariti neprijatelja (levo, desno, sever, jug), ne postoji mogucnost fintiranja napada, ne odvaja se pierce od slasha, blokiranje je automatsko, i pri tom dosta mu je ogranicena primena, i jos mnogo toga.
Mogli su da uvedu npr. da gadjamo neku oslabljenu tacku u kojoj protivnik krvari (ili sta vec) ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5218 | ||
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.865
Zahvalnice: 5.764
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]() Citat:
Stavise odmah me podesti na Witcher 1 koji iako je isto bilo looterski nastrojen ko 2 i 3, ima realistican inventar. Tj. Geralt moze da ponese ono sto moze realisticno da mu stane u dzepove, plus par oruzije ekstra pored njegovih maceva. A sto se tice crime sistema u trojci, da, on postoji u veoma rudimetalnom nivou. Prakticno ne sperecava pljackanje u kucama i na sred lica plot related likova (i cak Geraltovih prijatelja). I tu je vise samo da ga ima, umesto da je razradjen kako valja. Citat:
Eto secam se kad sam krenuo Witcher 2, i idem kroz borbom razrusen grad. Tada na pocetku igre osecao sam se ko stoka sto sam pljackao i onako upacen narod. Prodje uvod, dodjoh u ono selo/mesto u prvom poglavlju, i odjednom vise me nije stid da to radim. Posto ni jedan NPC u igri se ne tangira, ne tangiram se ni ja. Nesto se mislim... mozda bi cak bilo dovoljno da nenaoruzani NPCu pocnu u toj situaciji da kukaju ili da te psuju, bez ikakve druge akcije, da igrac stvarno oseti da to sto radi je lose. . Sa druge strane, da li bi "pravi" Geralt nesto tako radio? Verovatno ne, jer bi to bilo veoma opasno. Ne treba zaboraviti da Geralt ima mini-celebrity status. I veoma je lako prepoznati da je nege u nekom selu promuljao Witcher sive kose i pokrao pola sela. To bi Geralta veoma lako dovelo do vesala i kraja igre. Poslednja ispravka: player1 (29.9.2015 u 20:35) |
||
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku player1 na korisnoj poruci: | ||
maxiMD (29.9.2015) |
![]() |
#5219 | |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.402
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Neutrino na korisnoj poruci: | ||
maxiMD (29.9.2015) |
![]() |
#5220 |
Član
Član od: 26.2.2015.
Poruke: 120
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 27 puta na 17 poruka
|
![]()
Isti osecaj sam imao i ja. Kradem od dece i zena ... i stalno sam pri tom imam istu misao na umu, da bi Geralt i za daleko manji prestup strogo platio cenu.
p.s. i dalje kraduckam po kucama |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Mersi na korisnoj poruci: | ||
novopridoslica (29.9.2015) |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
fantasy, rpg, witcher |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
The Witcher 2 - Assassins of Kings | Psycho13 | Role-Play | 4767 | 21.7.2020 14:23 |
The Witcher | The mighty Boo | Role-Play | 3333 | 6.5.2018 23:01 |