![]() |
![]() |
![]() |
#6081 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Npr ako pocnes new game+ na 30tom levelu prvi undeadovi koje sretnes bice 30ti level, posle par kvestova bice 35. Ako krenes na 55tom levelu posle par kvestova bice ~63lvl. Sto je jos gore slicno je I sa opremom, ako krenes NG+ na ~60lvl-u neces moci da nosis Witcher setova veceg tira jer ce imati lvl req. preko 100. Level scaling nema nikakve veze sa ovim, on utice samo na neprijatelje manjeg levela. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6082 |
Starosedelac
Član od: 2.8.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 2.778
Zahvalnice: 512
Zahvaljeno 933 puta na 531 poruka
|
![]()
Nisi igrao W3? Bas steta. Ja ne znam zasto i mnogi ovde govore da je W3 combat samo unapredjen W2. Po meni to nikako nije slucaj. Razlika je nebo i zemlja. Geralt u W2 trci kao kokoska bez glave kad je u combatu, u nekom cudnom stavu, rotira se oko svoje ose ko retard...dok je W3 apsolutno druga prica. Geralt je u ovom slucaju mnogo mirniji, ima stav i fokus u combatu, nekako imate osecaj kao da je oprezan prilikom ulaska u svaki okrsaj. Da ne pricam o premocnom alt-dodge-u. Ja stvarno sam jako jako slabo koristio roll. Jer ova dva dodge rade ovako:
1. Alt-dodge ili side step kako god vam ne uklanja fokus na neprijatelja, ako dodge-ujete u stranu otvarate sebi mogucnost za kontra napad. Ja prosto uzivam u side-stepu protiv drownera ili vukova gde sebi otvaram mogucnost za udarac u ledja sa visokom preciznoscu i kontrolom. 2. Pravi roll ili dodge roll gledam kao pravljenje distance u combatu. Jer jedna od mana je to da niste u stanju odma posle dodga da izvrsite napad, i da prilikom velikog rolla gubite ustvari fokus na tog neprijatelja protiv koga dodgujete. Ovo sa fokusom moze da se izvali samo dok igrate igru, i to sve radi i ako ne koristite lock on, koji ja ne koristim. To je sto se tice dodge mehanika ukratko i kretanja Geralta i to mi vec prestavlja enormnu razliku u odnosu na W2. W2 Geralt je totalni noob za W3 Geralta. Pa evo inace bas interesatno je to da nisam naisao ni na jednog dobrog youtubera ili streamera za W3 koji fckin upotreblja alt-dodge kako treba. Svi zivi to rade samo unazad i mnogo mnogo vise koriste veliki roll koji uopste nije bolji ni 1% i samo produzava trajanje borbe. Kad se lepo masteruje izbegavanje razlicitih neprijatelja u W3 veliki roll se skoro uvek radi samo za svoje licno pozicioniranje a ne izbegavanje udaraca, ili kad ste npr iznenadjeni napadom. Doduse nisam se ni dugo zadrzavao na tim snimcima, verovatno svako kasnije prilikom igranja nauci kako se to radi pravilno. Opet dalje sto se tice znakova, mozete da stavite quen i da napadnete protivnike ali isto tako mozete da bacite ard prethodno na drownera i ako ste ga knockbackovali one-shotujete ga i zavrsite 3-4 drownera za 10 sekundi a ne quen + rokaj, moze naravno al ubijes sporije. Ima tu jos puno u vezi same borbe, al ne znam nekako...poenta je da ne volim kad cujem da je W3 combat samo unapredjen W2, jedina slicnost mi je dodge roll koji je u W3 alat za pozicioniranje, izbacivanje iz fokusa combata i izbegavanja bas velikih neprijatelja, dok je u W2 to bukvalno bio jedini nacin da izbegnete. Sem te slicnosti sve ostalo sto geralt radi je bolje a i znakovi su nekako bolji za upotrebu. I cim imam tako bolju kontrolu samim tim i imam zelju da menjam taktiku i koristim razlicite znakove, da koristim ulja koja ce mi omoguciti da jednog drownera ubijem iz dva udaraca umesto 3 itd.. New game + na death march nije za bacanje..nije tezak jer ste iskusni, ali moze jako da iznenadi ponekad... W3 sad sa svim ekspanzijama je bas nekako fantastican. Pogotovo sto sad znakove mozete dodatno da mutirate, pa recimo izaberete da ard ima sansu da zaledi protivnike...ovo je bas bas vrh u realnoj borbi. Ili npr, da sto vise budzite toxicity, to vam je veci dmg (to je inace najaci build in the game) Boze sta sam tu napravio, znaci da mozes da se narokas sa 3 decoctiona u isto vreme i sa pravim izborom talenata imam 180% bonus na dmg samo na toxicity bar...hehehe bas mi onda i ima poente da se rokam sa potion-ima i budem nekako totalno badass.. W3 je meni stvarno ne zaobilazna igra...ima mnogo da ponudi. ![]() Poslednja ispravka: Iceman_37 (1.8.2016 u 3:51) |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Iceman_37 na korisnoj poruci: | ||
Dovahkiin (1.8.2016) |
![]() |
#6083 |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.410
Zahvalnice: 99
Zahvaljeno 3.396 puta na 2.042 poruka
|
![]()
Ma dajte bre borba u Witcheru 2/3 se svodi na dosadno ponavljanje jedne te iste rutine do iznemoglosti:
0) ako neprijatelj XYZ liči na čudovište izvučeš mač A, ako ne liči izvučeš mač B 1) podigneš Quen 2) čekaš da te neprijatelj XYZ napadne 3) pariraš, dodžuješ 4) zvekneš neprijatelja XYZ mačem 5) ako ti je Quen još aktivan zvekneš neprijatelja XYZ znakom na koji je najmanje otporan 6) ako Quen nije aktivan podigneš Quen ponovo 7) goto 2 Bukvalno svaka borba se svodi na tu rutinu. Pa u Wutcheru 3 nadograđeni Quen može da popuni health Geraltu iz tri pucanja. I posle kao borba u drugom i trećem delu je izazovnija. Jeste ali ne zbog težine igre nego zbog prokletih kontrola. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6084 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.867
Zahvalnice: 5.780
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]()
Ja sam W3 igrao bukvalno isto kao dvojku. Attack roll, attack roll, itd... Jedina izmena je sto sam koristio unapredjen Quen za heal.
I naravno, svaki put kad sam pokusao da koristim inovacije iz trojke sam ginuo (dodge i parry koji ne trosi staminu), tako da sam se vratio na proverenu taktiku iz dvojke koja i dalje radi. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6085 |
Starosedelac
Član od: 26.6.2016.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.726
Zahvalnice: 156
Zahvaljeno 610 puta na 369 poruka
|
![]()
Odigrao sam par sati trojke, i mogu reći da je combat unapređeniji (pored svih ostalih enormnih poboljšanja u odnosu na prethodne igre), ali ne dovoljno unapređen da bi se činio kao različita igra od dvojke. Mislim da su bolje odradili posao sa znacima, fokus je značajniji, dodge zna da bude izuzetno koristan, ali opet se često svodi na nasumično kliktanje. Moraću da podignem težinu još da bih možda dublje prokljuvio sistem.
Igra me za sad svakako neprestano oduševljava, odradio sam sve u White Orchardu misleći da sam odradio obiman posao da bih prelaskom na veću teritoriju shvatio koliko sadržaja ima ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6086 | |||
Starosedelac
Član od: 2.8.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 2.778
Zahvalnice: 512
Zahvaljeno 933 puta na 531 poruka
|
![]()
Onaj ko koristi roll umesto alt-dodge ne zna da igra i to je tacka.
A Neutrino stalno jedna te ista prica, pa nije combat komplikovan, naravno..nismo vise deca da nam je neka igra i neka prosta mehanika komplikovana. Jedino sto meni W3 combat dosadan nije. Ali stvarno ne znam jednu igru koji sam igrao gde mi je combat bio omfg wau kakav sistem, sta sad da radim, jao toliko nacina, ne znam kako....pa ni taj Dark Souls, sve se opet svodi na jedno te isto iako je teska igra, stim sto stvarno opet ima nekih razlika i neki igraci mogu brze, bolje i efikasnije da iskoriste taj sistem ako ga uvezbaju i to je to. Nema tu ni quen + napad kako ti kazes uopste jer kad dobijes whirl samo pritisnes levi klik i kidas sve pred sobom. Kasnije kad se dobro izlevelas, sretnes se sa grupom neprijatelja, bacis blizzard potion da ti ne zaustave whirl, ne moras uvek, skupis ih sve i pokosis sve pred sobom. Ako hoces jos sigurnije kills dodas superrior thunder u mix uvek u combatu i ulje i ode sve... To each it's own da li je dosadno ili nije.. Gledajte od 3:40. Fun...kakav quen + attack bitch please... xD ( mada naravno da ces baciti quen kad pocne borba, ali da cu ga svaki put kad ga izgubim odma istog momenta da stavim..nema potrebe uvek)
Poslednja ispravka: Iceman_37 (1.8.2016 u 13:06) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6087 | |
Starosedelac
Član od: 26.6.2016.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.726
Zahvalnice: 156
Zahvaljeno 610 puta na 369 poruka
|
![]() Citat:
Zar ne postoji jedan skill za swordsmanship koji omogućava da neprijatelji u okolini (osim onog koga napadaš/koji je lockovan) isto dobiju štetu, najpre 50% a potom i 100% kad se još jedan skill point stavi? Pritom, i dvojka je isto imala izuzetno ublažen, ali i dalje postojan ritmički sistem, tako da je trebalo kliknuti svaki put kada Geraltov mač udari protivnika, te su napadi bili brži, nije bilo to toliko sporo. Inače, što se tiče alt-dodge rasprave, mogu samo da pridodam da iako je često koristan, nije baš uvek, pogotovo kad su u pitanju neki veći neprijatelji čiji napad ima veću površinu udara, te dodgeom se ne izbegava čitavo polje tog udara. Za njih npr jeste koristan roll, pogotovo da se dođe iza njih jer su inače sporiji. Ali, da, stoji to da je dodge izuzetno koristan u ostalim slučajevima ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6088 |
Starosedelac
Član od: 2.8.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 2.778
Zahvalnice: 512
Zahvaljeno 933 puta na 531 poruka
|
![]()
^ Pa da, to sam i rekao za vece neprijatelje moras roll kao golem npr i u nekim slucajevima naravno. Ali ono sto se radilo u W2 sa tim roll-om, tesko da nesto tako postoji u W3
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6089 | |
Deo inventara foruma
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Realno, borba u sve tri igre je poprilicno jadna, a cini mi se da je u trojci najmanje jadna. Inace, jos nisam ozbiljno zaseo da igram TW3, jer mi je nepojmljivo da igram takvu igru na 30+ stepeni, vec su sacekati lepo poznu jesen, zimu, pa da uzivam kao covek. ![]() U Dark Souls-u razvoj lika je podjednako vazna komponenta kao i samo akciono izvodjenje borbe. Mislim da je tu napravljena savrsena kombinacija, sto cini borbeni sistem mozda i najkompletnijim, daleko ispred bilo kog drugog akcionog RPG-a.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6090 | |
Deo inventara foruma
Član od: 21.5.2008.
Poruke: 4.916
Zahvalnice: 1.072
Zahvaljeno 1.096 puta na 715 poruka
|
![]() Citat:
Inače veoma poštujem tvoje mišljenje na forumu, u 80% slučajeva se slažem, ali za ovo nisi u pravu. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6091 |
Deo inventara foruma
Član od: 30.6.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 7.470
Zahvalnice: 1.009
Zahvaljeno 4.075 puta na 2.445 poruka
|
![]()
Obrni okreni, činjenica je da ceo W3 može bez teškoća da se odigra akciono i ja sam ga tako i igrao. Joypad i kontrole su mi legli savršeno, išao sam i krljao se sa protivnicima bez mnogo mozganja. OK, yarden za spectre-ove, igni za pauke i bube... nije da nema nikakve taktike.
Ali mi je osećaj tog RPG razvoja lika potpuno izostao, na hardu nikakva ulja nisam stavljao na mač jer neme potrebe, dovoljno je samo da imaš dobre reflekse ili pravovremeno iskorošćene sign-ove i to je to. Dosta elemenata u igri je tu ako želiš da se zezaš sa njima, ali za njima nema realne potrebe, ni za alhemijom, ni za craftingom, ni za pripremom pre borbe... Ja jesam uživao u igri iako je vidim kao akcioni razblaženi RPG, ali vrlo atraktivan pa mu lako praštam mane. ![]() Ali W1 je ipak W1, the one and only za pamćenje što se mene tiče. |
![]() |
![]() |
Sledećih 3 korisnika se zahvaljuje korisniku Aibo na korisnoj poruci: | ||
![]() |
#6092 | |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.410
Zahvalnice: 99
Zahvaljeno 3.396 puta na 2.042 poruka
|
![]() Citat:
Hea, hear. A dušmani koji vole da mlate vazduh i valjaju se po kaljuzi nek crknu ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6093 | ||
Veteran
Član od: 2.11.2011.
Poruke: 598
Zahvalnice: 114
Zahvaljeno 187 puta na 113 poruka
|
![]() Citat:
Ok, stekao sam utisak da ti nisi mnogo igrao W3, pri tome ne mislim na broj sati nego na koriscenje razlicitih skill setova i taktika. Mozda gresim. Ne kazem da to sto si napisao nije validan nacin igranja, naprotiv, ali ne slazem sa tvojom izjavom da se ceo combat u W3 svodi na to sto si napisao. To navedeno gore moze da vazi za sign build ili hybrid sign build (koji je specovan bas fifty-fifty) gde se koriste Griffin armor + Griffin school technics skill. Moj Geralt je vise combat oriented build jer je Geralt takav u knjigama - znakove baca s mene pa na ustap. Combat oriented build ce stalno da baca Quen kad mu dune, kako da ne... Nacin na koji se resava combat u W3 zavisi cisto od izbora igraca kakav hoce da mu je Geralt u borbi i da prema tome odabere odgovarajuci skill set. Isto tako se igracu ostavlja izbor kako hoce da se bori protiv neprijatelja. U W3 te nista ne forsira da spamujes Quen ako neces. Meni je potpuno degutantno da koristim Quen kad se borim protiv ljudi/neljudi. Quen koristim samo za Boss monstere, a i to samo kad su over leveled u odnosu na mog Geralta. Dodge ne koristim kad se borim sa tri ili manje coveka/necoveka, kad ih ima vise koristim i dodge. Roll koristim samo kod neprijatelja koji imaju area effect magije ili udarce, ili u slucaju Cyclopsa kad charge-uju i razmasu se onim ruceradama kao da uce plivanje. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6094 | |
Deo inventara foruma
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6095 | |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.410
Zahvalnice: 99
Zahvaljeno 3.396 puta na 2.042 poruka
|
![]() Citat:
Sign buildovi sa plavim mutagenima su isto čist faceroll čim kreneš da investiraš u alternativne verzije. Quen po meni uopšte ne bi trebao da postoji u igri jer je neverovatno OP, ravan god modu. Na kraju me je borba toliko smorila da sam pred kraj osnovne igre smanjio težinu sa pretposlednje opcije na "Just the story". Smučilo mi se da svaki "X" marker na mapi misli kako nema pametnijeg posla nego da se mlati sa vešcem. I u kecu je bilo borbe sa "mobovima", nije da nije, ali je tamo bilo neuporedivo manje i nije svakom šabanu koji se našao na putu palo na pamet da okrati Geralta za glavu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6096 | |
Veteran
Član od: 2.11.2011.
Poruke: 598
Zahvalnice: 114
Zahvaljeno 187 puta na 113 poruka
|
![]() Citat:
Ne znam sta da ti kazem. Ja nemam tih problema, ja sam prvo bio igrao na Sword&Story, posle prebacio na Blood & Broken Bones i meni je sasvim ok tezina, ni prelaka ni preteska. Moram da vodim racuna o pozicioniranju i sta radim inace ginem odmah kad me uhvati bagra u masinu. Sve zavisi od coveka i kako igra. Neko ce da drzi gard i da gleda priliku za parry ili strong udarac, neko ce samo da spamuje Quen ili roll posle svakog udarca i da to ponavlja do besvesti, uz poneku bacenu bombu kad se neprijatelji zbiju u gomilu, kao sto sam gledao da neki igraju W2. Moje zadnje iskustvo sa W3 se pokazalo u neku ruku slicno kao Dark Souls igre, jer, da li zbog dizajna ili buga (prestao sam da lomim glavu oko toga odavno), meni na NG+ koji sam krenuo od lvl52 health vise ne raste. Stoji fixno na 5925 poena i ne povecava se sa svakim novim levelom (trenutno sam lvl84). I sa Witcher gearom najviseg nivoa koji moj Geralt moze trenutno da nosi neprijateljima ne treba vise od 3-4 udarca da ga upokoje ko bubasvabu, da ne pominjem big ass monstrume koji mogu da mu jednim udarcem otrse 60% i vise od healtha. Ovde govorim o monstrumima koji su mozda par levela iznad, a ne pet ili 10 pa da im je aktiviran god/cheat mod sa abnormalno povecanjim healthom i damage outputom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6097 |
Deo inventara foruma
Član od: 30.6.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 7.470
Zahvalnice: 1.009
Zahvaljeno 4.075 puta na 2.445 poruka
|
![]()
Kad već pomenu god/cheat mod kod 10 lvl jačih protivnika i to je jedna jako loše odrađena stvar. Ubija draž nasumičnog okršaja i potencijalnog trijumfa nad moćnim protivnikom. Ja se jednom zainatio da ubijem neku zverinu čistim spamovanjem i skinuo joj 15% heltha a već mi se oružije izlizalo (pocrvenelo da mora popravka). Ništa, odem dalje u potpuno drugi deo igre i slučajno tu nabasam opet posle dosta sati igranja a monstrumu skinut god mod, sad tako običan i neizazovan, umlatim ga ko vola u kupusu.
![]() Znači nisu umeli da naprave monstrume koji su po svojim realnim atributima i načinu borbe preveliki zalogaj za nerazvijenog Geralta već su to rešili cheat-om. Da ne bude da samo kukam. Poljaci zaista blistaju u dizajnu. Dizajn nivoa, likova, monstruma... Onolika prostranstva a nisam se osećao da je bilo šta generički odrađeno. Svet je čak i animiran odlično, od Geralta preko monstruma pa do flore. Znači tabla je odlična i turizam cveta, samo još da imamo dobar i funkcionalan set RPG pravila da pogone gameplay i zadovoljstvu ne bi bilo kraja. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6098 |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.410
Zahvalnice: 99
Zahvaljeno 3.396 puta na 2.042 poruka
|
![]()
Pa isto kao stražari u gradovima. Ispičutura od metar i šumsku jagodu umlati Geralta iz dva poteza ako ga ovaj makar krivo pogleda. Niđe veze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6099 |
Kekule Mekule
|
![]()
To je i najbolji i najrealniji mix. Ako ti kao igrac nisi sposoban da kazes svom liku sta i kako da uradi - gotov si. Ako tvoj lik nije dovoljno razvijen da razume i odreaguje na tvoje komande kako treba - gotov si. Ti si lutkar, lik iz igre je tvoja lutka.
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Andross na korisnoj poruci: | ||
nameless1 (5.8.2016) |
![]() |
#6100 |
Veteran
Član od: 2.11.2011.
Poruke: 598
Zahvalnice: 114
Zahvaljeno 187 puta na 113 poruka
|
![]()
Videcemo sta ce biti, koliko ja znam, oni koji su kupili ranije Witcher igre po prvom izlasku, kasnije su dobijali Enhanced verzije za dzabe. Po toj logici neko ko je kupio osnovnu W3 igru + ekspanzije bi mogao da dobije GOTY na GOG-u za dzabe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
fantasy, rpg, witcher |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
The Witcher 2 - Assassins of Kings | Psycho13 | Role-Play | 4767 | 21.7.2020 14:23 |
The Witcher | The mighty Boo | Role-Play | 3333 | 6.5.2018 23:01 |