Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Play > Role-Play
Uputstvo Članstvo Kalendar Današnje poruke Pretraži

Role-Play FRP, RPG...

Odgovor
 
Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 1.8.2016, 1:41   #6081
Apostrof
Veteran
 
Član od: 27.11.2007.
Lokacija: Segmentum Solar
Poruke: 1.127
Zahvalnice: 352
Zahvaljeno 391 puta na 198 poruka
Slanje poruke preko Skypea korisniku Apostrof
Određen forumom Re: The Witcher 3

Citat:
Laserstorm kaže: Pregled poruke
Medjutim ja imam drugi problem sa NG+ i enemy level scaling opcijom ukljucenom. Kod fist fighting questova javljaju se neprijatelji koji imaju ?? za level i koji me nokautiraju jednim udarcem svaki put.
Sa desetak dana zakasnjenja ali je ipak bitno pa da pomenem. Sa B&W promenili su da new game + umesto na 30tom levelu (tacnije da cela igra bude skejlovana +30 levela) igra pocinje na tvom levelu, tacnije levelu na kom se Geralt nalazi kad se krene NG+, ali uslovno receno "algoritmi" za level neprijatelja (da li mnozioci ili prosto bonusi, nisam skapirao kako funkcionise) uopste nisu promenjeni.

Npr ako pocnes new game+ na 30tom levelu prvi undeadovi koje sretnes bice 30ti level, posle par kvestova bice 35. Ako krenes na 55tom levelu posle par kvestova bice ~63lvl.

Sto je jos gore slicno je I sa opremom, ako krenes NG+ na ~60lvl-u neces moci da nosis Witcher setova veceg tira jer ce imati lvl req. preko 100. Level scaling nema nikakve veze sa ovim, on utice samo na neprijatelje manjeg levela.
Apostrof je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 1.8.2016, 3:41   #6082
Iceman_37
Starosedelac
 
Član od: 2.8.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 2.778
Zahvalnice: 512
Zahvaljeno 933 puta na 531 poruka
Određen forumom Re: The Witcher 3

Citat:
DeCoy kaže: Pregled poruke
Što bi se reklo zato nikad nisam ni igrao Dark Souls, a bogami neću ni W3...
Nisi igrao W3? Bas steta. Ja ne znam zasto i mnogi ovde govore da je W3 combat samo unapredjen W2. Po meni to nikako nije slucaj. Razlika je nebo i zemlja. Geralt u W2 trci kao kokoska bez glave kad je u combatu, u nekom cudnom stavu, rotira se oko svoje ose ko retard...dok je W3 apsolutno druga prica. Geralt je u ovom slucaju mnogo mirniji, ima stav i fokus u combatu, nekako imate osecaj kao da je oprezan prilikom ulaska u svaki okrsaj. Da ne pricam o premocnom alt-dodge-u. Ja stvarno sam jako jako slabo koristio roll. Jer ova dva dodge rade ovako:

1. Alt-dodge ili side step kako god vam ne uklanja fokus na neprijatelja, ako dodge-ujete u stranu otvarate sebi mogucnost za kontra napad. Ja prosto uzivam u side-stepu protiv drownera ili vukova gde sebi otvaram mogucnost za udarac u ledja sa visokom preciznoscu i kontrolom.

2. Pravi roll ili dodge roll gledam kao pravljenje distance u combatu. Jer jedna od mana je to da niste u stanju odma posle dodga da izvrsite napad, i da prilikom velikog rolla gubite ustvari fokus na tog neprijatelja protiv koga dodgujete.

Ovo sa fokusom moze da se izvali samo dok igrate igru, i to sve radi i ako ne koristite lock on, koji ja ne koristim.

To je sto se tice dodge mehanika ukratko i kretanja Geralta i to mi vec prestavlja enormnu razliku u odnosu na W2. W2 Geralt je totalni noob za W3 Geralta.

Pa evo inace bas interesatno je to da nisam naisao ni na jednog dobrog youtubera ili streamera za W3 koji fckin upotreblja alt-dodge kako treba. Svi zivi to rade samo unazad i mnogo mnogo vise koriste veliki roll koji uopste nije bolji ni 1% i samo produzava trajanje borbe. Kad se lepo masteruje izbegavanje razlicitih neprijatelja u W3 veliki roll se skoro uvek radi samo za svoje licno pozicioniranje a ne izbegavanje udaraca, ili kad ste npr iznenadjeni napadom. Doduse nisam se ni dugo zadrzavao na tim snimcima, verovatno svako kasnije prilikom igranja nauci kako se to radi pravilno.

Opet dalje sto se tice znakova, mozete da stavite quen i da napadnete protivnike ali isto tako mozete da bacite ard prethodno na drownera i ako ste ga knockbackovali one-shotujete ga i zavrsite 3-4 drownera za 10 sekundi a ne quen + rokaj, moze naravno al ubijes sporije.

Ima tu jos puno u vezi same borbe, al ne znam nekako...poenta je da ne volim kad cujem da je W3 combat samo unapredjen W2, jedina slicnost mi je dodge roll koji je u W3 alat za pozicioniranje, izbacivanje iz fokusa combata i izbegavanja bas velikih neprijatelja, dok je u W2 to bukvalno bio jedini nacin da izbegnete. Sem te slicnosti sve ostalo sto geralt radi je bolje a i znakovi su nekako bolji za upotrebu. I cim imam tako bolju kontrolu samim tim i imam zelju da menjam taktiku i koristim razlicite znakove, da koristim ulja koja ce mi omoguciti da jednog drownera ubijem iz dva udaraca umesto 3 itd.. New game + na death march nije za bacanje..nije tezak jer ste iskusni, ali moze jako da iznenadi ponekad...

W3 sad sa svim ekspanzijama je bas nekako fantastican. Pogotovo sto sad znakove mozete dodatno da mutirate, pa recimo izaberete da ard ima sansu da zaledi protivnike...ovo je bas bas vrh u realnoj borbi. Ili npr, da sto vise budzite toxicity, to vam je veci dmg (to je inace najaci build in the game)
Boze sta sam tu napravio, znaci da mozes da se narokas sa 3 decoctiona u isto vreme i sa pravim izborom talenata imam 180% bonus na dmg samo na toxicity bar...hehehe bas mi onda i ima poente da se rokam sa potion-ima i budem nekako totalno badass..

W3 je meni stvarno ne zaobilazna igra...ima mnogo da ponudi.

Poslednja ispravka: Iceman_37 (1.8.2016 u 3:51)
Iceman_37 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Iceman_37 na korisnoj poruci:
Dovahkiin (1.8.2016)
Stara 1.8.2016, 4:02   #6083
Neutrino
Deo inventara foruma
 
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.410
Zahvalnice: 99
Zahvaljeno 3.396 puta na 2.042 poruka
Određen forumom Re: The Witcher 3

Ma dajte bre borba u Witcheru 2/3 se svodi na dosadno ponavljanje jedne te iste rutine do iznemoglosti:

0) ako neprijatelj XYZ liči na čudovište izvučeš mač A, ako ne liči izvučeš mač B
1) podigneš Quen
2) čekaš da te neprijatelj XYZ napadne
3) pariraš, dodžuješ
4) zvekneš neprijatelja XYZ mačem
5) ako ti je Quen još aktivan zvekneš neprijatelja XYZ znakom na koji je najmanje otporan
6) ako Quen nije aktivan podigneš Quen ponovo
7) goto 2

Bukvalno svaka borba se svodi na tu rutinu. Pa u Wutcheru 3 nadograđeni Quen može da popuni health Geraltu iz tri pucanja. I posle kao borba u drugom i trećem delu je izazovnija. Jeste ali ne zbog težine igre nego zbog prokletih kontrola.
Neutrino je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 1.8.2016, 8:21   #6084
player1
V.I.P. Test Play
 
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.867
Zahvalnice: 5.780
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
Određen forumom Re: The Witcher 3

Ja sam W3 igrao bukvalno isto kao dvojku. Attack roll, attack roll, itd... Jedina izmena je sto sam koristio unapredjen Quen za heal.

I naravno, svaki put kad sam pokusao da koristim inovacije iz trojke sam ginuo (dodge i parry koji ne trosi staminu), tako da sam se vratio na proverenu taktiku iz dvojke koja i dalje radi.
player1 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 1.8.2016, 10:07   #6085
Cracked But Whole
Starosedelac
 
Član od: 26.6.2016.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.726
Zahvalnice: 156
Zahvaljeno 610 puta na 369 poruka
Određen forumom Re: The Witcher 3

Odigrao sam par sati trojke, i mogu reći da je combat unapređeniji (pored svih ostalih enormnih poboljšanja u odnosu na prethodne igre), ali ne dovoljno unapređen da bi se činio kao različita igra od dvojke. Mislim da su bolje odradili posao sa znacima, fokus je značajniji, dodge zna da bude izuzetno koristan, ali opet se često svodi na nasumično kliktanje. Moraću da podignem težinu još da bih možda dublje prokljuvio sistem.
Igra me za sad svakako neprestano oduševljava, odradio sam sve u White Orchardu misleći da sam odradio obiman posao da bih prelaskom na veću teritoriju shvatio koliko sadržaja ima
Cracked But Whole je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 1.8.2016, 12:52   #6086
Iceman_37
Starosedelac
 
Član od: 2.8.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 2.778
Zahvalnice: 512
Zahvaljeno 933 puta na 531 poruka
Određen forumom Re: The Witcher 3

Onaj ko koristi roll umesto alt-dodge ne zna da igra i to je tacka.

A Neutrino stalno jedna te ista prica, pa nije combat komplikovan, naravno..nismo vise deca da nam je neka igra i neka prosta mehanika komplikovana. Jedino sto meni W3 combat dosadan nije. Ali stvarno ne znam jednu igru koji sam igrao gde mi je combat bio omfg wau kakav sistem, sta sad da radim, jao toliko nacina, ne znam kako....pa ni taj Dark Souls, sve se opet svodi na jedno te isto iako je teska igra, stim sto stvarno opet ima nekih razlika i neki igraci mogu brze, bolje i efikasnije da iskoriste taj sistem ako ga uvezbaju i to je to.

Nema tu ni quen + napad kako ti kazes uopste jer kad dobijes whirl samo pritisnes levi klik i kidas sve pred sobom. Kasnije kad se dobro izlevelas, sretnes se sa grupom neprijatelja, bacis blizzard potion da ti ne zaustave whirl, ne moras uvek, skupis ih sve i pokosis sve pred sobom. Ako hoces jos sigurnije kills dodas superrior thunder u mix uvek u combatu i ulje i ode sve... To each it's own da li je dosadno ili nije..

Gledajte od 3:40. Fun...kakav quen + attack bitch please... xD ( mada naravno da ces baciti quen kad pocne borba, ali da cu ga svaki put kad ga izgubim odma istog momenta da stavim..nema potrebe uvek)

100 vs 1

Poslednja ispravka: Iceman_37 (1.8.2016 u 13:06)
Iceman_37 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 1.8.2016, 12:58   #6087
Cracked But Whole
Starosedelac
 
Član od: 26.6.2016.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.726
Zahvalnice: 156
Zahvaljeno 610 puta na 369 poruka
Određen forumom Re: The Witcher 3

Citat:
Dovahkiin kaže: Pregled poruke
Secam se da u dvojci nisi mogao da napadas vise neprijatelja istovremeno ako su oko tebe jer su animacije Geralta spore i nisu konektovane sa prethodnom te si morao da rollas do iznemoglosti.

Zar ne postoji jedan skill za swordsmanship koji omogućava da neprijatelji u okolini (osim onog koga napadaš/koji je lockovan) isto dobiju štetu, najpre 50% a potom i 100% kad se još jedan skill point stavi?
Pritom, i dvojka je isto imala izuzetno ublažen, ali i dalje postojan ritmički sistem, tako da je trebalo kliknuti svaki put kada Geraltov mač udari protivnika, te su napadi bili brži, nije bilo to toliko sporo.


Inače, što se tiče alt-dodge rasprave, mogu samo da pridodam da iako je često koristan, nije baš uvek, pogotovo kad su u pitanju neki veći neprijatelji čiji napad ima veću površinu udara, te dodgeom se ne izbegava čitavo polje tog udara. Za njih npr jeste koristan roll, pogotovo da se dođe iza njih jer su inače sporiji. Ali, da, stoji to da je dodge izuzetno koristan u ostalim slučajevima
Cracked But Whole je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 1.8.2016, 13:04   #6088
Iceman_37
Starosedelac
 
Član od: 2.8.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 2.778
Zahvalnice: 512
Zahvaljeno 933 puta na 531 poruka
Određen forumom Re: The Witcher 3

^ Pa da, to sam i rekao za vece neprijatelje moras roll kao golem npr i u nekim slucajevima naravno. Ali ono sto se radilo u W2 sa tim roll-om, tesko da nesto tako postoji u W3
Iceman_37 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 1.8.2016, 13:08   #6089
nameless1
Deo inventara foruma
 
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
Određen forumom Re: The Witcher 3

Citat:
Neutrino kaže: Pregled poruke
I posle kao borba u drugom i trećem delu je izazovnija. Jeste ali ne zbog težine igre nego zbog prokletih kontrola.
U dvojci borba je izazovnija zato sto protivnici ne cupkaju oko Geralta cekajuci da igrac pocne da klikce, vec napadaju i zadaju veliki damage (u dvojci Geralt gine od samo par udaraca vecine obicnih protivnika). A sto se kontrola tice, u nastavcima barem imas nesto vise da radis od cekanja da se kursor pretvori u zlatni macic pa onda klik.. zlatni macic.. klik.. zlatni macic.. klik.. win ('ritmicka preciznost' hardkor tu d bon ). Zapravo, ne mogu da zamislim da postoji ista neizazovnije od borbe iz keca; dete od dve-tri godine to moze sasvim fino da savlada, samo prebacis na grupni stil i kazes mu: 'Sine, sacekaj da se pojavi vatreni macic pa klikni, i tako u krug dok svi ne popadaju'.

Realno, borba u sve tri igre je poprilicno jadna, a cini mi se da je u trojci najmanje jadna. Inace, jos nisam ozbiljno zaseo da igram TW3, jer mi je nepojmljivo da igram takvu igru na 30+ stepeni, vec su sacekati lepo poznu jesen, zimu, pa da uzivam kao covek.

Citat:
DeCoy kaže: Pregled poruke
Što bi se reklo zato nikad nisam ni igrao Dark Souls
U Dark Souls-u razvoj lika je podjednako vazna komponenta kao i samo akciono izvodjenje borbe. Mislim da je tu napravljena savrsena kombinacija, sto cini borbeni sistem mozda i najkompletnijim, daleko ispred bilo kog drugog akcionog RPG-a..
nameless1 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 1.8.2016, 13:51   #6090
White Ripper
Deo inventara foruma
 
Član od: 21.5.2008.
Poruke: 4.916
Zahvalnice: 1.072
Zahvaljeno 1.096 puta na 715 poruka
Određen forumom Re: The Witcher 3

Citat:
Neutrino kaže: Pregled poruke
Ma dajte bre borba u Witcheru 2/3 se svodi na dosadno ponavljanje jedne te iste rutine do iznemoglosti:

0) ako neprijatelj XYZ liči na čudovište izvučeš mač A, ako ne liči izvučeš mač B
1) podigneš Quen
2) čekaš da te neprijatelj XYZ napadne
3) pariraš, dodžuješ
4) zvekneš neprijatelja XYZ mačem
5) ako ti je Quen još aktivan zvekneš neprijatelja XYZ znakom na koji je najmanje otporan
6) ako Quen nije aktivan podigneš Quen ponovo
7) goto 2

Bukvalno svaka borba se svodi na tu rutinu. Pa u Wutcheru 3 nadograđeni Quen može da popuni health Geraltu iz tri pucanja. I posle kao borba u drugom i trećem delu je izazovnija. Jeste ali ne zbog težine igre nego zbog prokletih kontrola.
Ako se boriš sa vukodlakom premažeš mač werewolf oilom, ako se boriš protiv spectrea, spectre oil itd za svako čudovište. To nijedna igra nema. Zatim sa signovima, svako reaguje na različit, aard neke stanuje neke ne, zatim yrden na neke djeluje na neke ne. Treba istraživati ovu nauku od igre, i mislim da je borba vrhunska u vičeru, to što si je igrao tako jednolično ne znači da je jednolična.
Inače veoma poštujem tvoje mišljenje na forumu, u 80% slučajeva se slažem, ali za ovo nisi u pravu.
White Ripper je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 1.8.2016, 19:10   #6091
Aibo
Deo inventara foruma
 
Avatar korisnika Aibo
 
Član od: 30.6.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 7.470
Zahvalnice: 1.009
Zahvaljeno 4.075 puta na 2.445 poruka
Određen forumom Re: The Witcher 3

Obrni okreni, činjenica je da ceo W3 može bez teškoća da se odigra akciono i ja sam ga tako i igrao. Joypad i kontrole su mi legli savršeno, išao sam i krljao se sa protivnicima bez mnogo mozganja. OK, yarden za spectre-ove, igni za pauke i bube... nije da nema nikakve taktike.

Ali mi je osećaj tog RPG razvoja lika potpuno izostao, na hardu nikakva ulja nisam stavljao na mač jer neme potrebe, dovoljno je samo da imaš dobre reflekse ili pravovremeno iskorošćene sign-ove i to je to. Dosta elemenata u igri je tu ako želiš da se zezaš sa njima, ali za njima nema realne potrebe, ni za alhemijom, ni za craftingom, ni za pripremom pre borbe...

Ja jesam uživao u igri iako je vidim kao akcioni razblaženi RPG, ali vrlo atraktivan pa mu lako praštam mane.

Ali W1 je ipak W1, the one and only za pamćenje što se mene tiče.
Aibo je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledećih 3 korisnika se zahvaljuje korisniku Aibo na korisnoj poruci:
Mocko (1.8.2016), Srdjan Novitovic (2.8.2016), Wittmann (2.8.2016)
Stara 1.8.2016, 19:26   #6092
Neutrino
Deo inventara foruma
 
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.410
Zahvalnice: 99
Zahvaljeno 3.396 puta na 2.042 poruka
Određen forumom Re: The Witcher 3

Citat:
Aibo kaže: Pregled poruke
Obrni okreni, činjenica je da ceo W3 može bez teškoća da se odigra akciono i ja sam ga tako i igrao. Joypad i kontrole su mi legli savršeno, išao sam i krljao se sa protivnicima bez mnogo mozganja.
Pa to je bilo jasno onog trenutka kad igra pred samo izdavanje nije imala demo koji koristi tastaturu i miša već isključivo gamepad.
Citat:
Aibo kaže: Pregled poruke
Ali W1 je ipak W1, the one and only za pamćenje što se mene tiče.
Hea, hear. A dušmani koji vole da mlate vazduh i valjaju se po kaljuzi nek crknu
Neutrino je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 2.8.2016, 15:01   #6093
Laserstorm
Veteran
 
Član od: 2.11.2011.
Poruke: 598
Zahvalnice: 114
Zahvaljeno 187 puta na 113 poruka
Određen forumom Re: The Witcher 3

Citat:
Neutrino kaže: Pregled poruke
Ma dajte bre borba u Witcheru 2/3 se svodi na dosadno ponavljanje jedne te iste rutine do iznemoglosti:

0) ako neprijatelj XYZ liči na čudovište izvučeš mač A, ako ne liči izvučeš mač B
1) podigneš Quen
2) čekaš da te neprijatelj XYZ napadne
3) pariraš, dodžuješ
4) zvekneš neprijatelja XYZ mačem
5) ako ti je Quen još aktivan zvekneš neprijatelja XYZ znakom na koji je najmanje otporan
6) ako Quen nije aktivan podigneš Quen ponovo
7) goto 2

Bukvalno svaka borba se svodi na tu rutinu. Pa u Wutcheru 3 nadograđeni Quen može da popuni health Geraltu iz tri pucanja. I posle kao borba u drugom i trećem delu je izazovnija. Jeste ali ne zbog težine igre nego zbog prokletih kontrola.

Ok, stekao sam utisak da ti nisi mnogo igrao W3, pri tome ne mislim na broj sati nego na koriscenje razlicitih skill setova i taktika. Mozda gresim. Ne kazem da to sto si napisao nije validan nacin igranja, naprotiv, ali ne slazem sa tvojom izjavom da se ceo combat u W3 svodi na to sto si napisao.

To navedeno gore moze da vazi za sign build ili hybrid sign build (koji je specovan bas fifty-fifty) gde se koriste Griffin armor + Griffin school technics skill. Moj Geralt je vise combat oriented build jer je Geralt takav u knjigama - znakove baca s mene pa na ustap. Combat oriented build ce stalno da baca Quen kad mu dune, kako da ne...

Nacin na koji se resava combat u W3 zavisi cisto od izbora igraca kakav hoce da mu je Geralt u borbi i da prema tome odabere odgovarajuci skill set.

Isto tako se igracu ostavlja izbor kako hoce da se bori protiv neprijatelja. U W3 te nista ne forsira da spamujes Quen ako neces. Meni je potpuno degutantno da koristim Quen kad se borim protiv ljudi/neljudi. Quen koristim samo za Boss monstere, a i to samo kad su over leveled u odnosu na mog Geralta. Dodge ne koristim kad se borim sa tri ili manje coveka/necoveka, kad ih ima vise koristim i dodge. Roll koristim samo kod neprijatelja koji imaju area effect magije ili udarce, ili u slucaju Cyclopsa kad charge-uju i razmasu se onim ruceradama kao da uce plivanje.


Citat:
Dovahkiin kaže: Pregled poruke
Meni je combat "enjoyable", kako rekose iz CDPR-a. Najvaznije je da je sve fino fluidno, da nema zastajkivanja, da uvek mozemo da zadamo komandu kakvu zelimo a da ne brinemo da ce nesto da zasteka. Definitivno mi je najbolji combat u trojci od sve tri igre, u kecu, hmmm, pa najdosadniji.
Slazem se sa ovim i sve bi bilo jos bolje i extra super da su stavili da mogu da iskljucim dosadni auto targeting, jer ovako moram da micromanage-jem WASD tasterima koji neprijatelj je tagovan za napad. Da toga nema, vec da je tagovan neprijatelj na koga je usmerena kamera centalno ili najblizi ukoliko ima vise neprijatelja koji su u centru vidokruga kamere, mislim da bi feeling bio prilicno bolji za combat.
Laserstorm je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 2.8.2016, 15:07   #6094
pentraksil
Deo inventara foruma
 
Član od: 14.4.2007.
Lokacija: Nis
Poruke: 12.589
Zahvalnice: 4.593
Zahvaljeno 3.925 puta na 2.444 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku pentraksil
Određen forumom Re: The Witcher 3

Citat:
Neutrino kaže: Pregled poruke
Ma dajte bre borba u Witcheru 2/3 se svodi na dosadno ponavljanje jedne te iste rutine do iznemoglosti:

0) ako neprijatelj XYZ liči na čudovište izvučeš mač A, ako ne liči izvučeš mač B
1) podigneš Quen
2) čekaš da te neprijatelj XYZ napadne
3) pariraš, dodžuješ
4) zvekneš neprijatelja XYZ mačem
5) ako ti je Quen još aktivan zvekneš neprijatelja XYZ znakom na koji je najmanje otporan
6) ako Quen nije aktivan podigneš Quen ponovo
7) goto 2

Bukvalno svaka borba se svodi na tu rutinu. Pa u Wutcheru 3 nadograđeni Quen može da popuni health Geraltu iz tri pucanja. I posle kao borba u drugom i trećem delu je izazovnija. Jeste ali ne zbog težine igre nego zbog prokletih kontrola.
Malo si iskarikirao ovo (malo vise)
pentraksil je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 2.8.2016, 16:09   #6095
Neutrino
Deo inventara foruma
 
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.410
Zahvalnice: 99
Zahvaljeno 3.396 puta na 2.042 poruka
Određen forumom Re: The Witcher 3

Citat:
Laserstorm kaže: Pregled poruke
Ok, stekao sam utisak da ti nisi mnogo igrao W3, pri tome ne mislim na broj sati nego na koriscenje razlicitih skill setova i taktika. Mozda gresim.
Ma probao sam sve opcije, uključujući i vrljavu alhemiju. Combat buildovi sa četiri crvena mutagena (+40% damage po mutagenu) postaju bukvalno toliko OP da ni ne moraš ništa da radiš osim da pariraš/valjaš se po zemlji i udaraš light attack. Još čim nabaviš witcher opremu, nebitno da li praviš čist ili hibridni build, ne moraš uopšte više ni da razmišljaš tokom borbe.

Sign buildovi sa plavim mutagenima su isto čist faceroll čim kreneš da investiraš u alternativne verzije. Quen po meni uopšte ne bi trebao da postoji u igri jer je neverovatno OP, ravan god modu.

Na kraju me je borba toliko smorila da sam pred kraj osnovne igre smanjio težinu sa pretposlednje opcije na "Just the story". Smučilo mi se da svaki "X" marker na mapi misli kako nema pametnijeg posla nego da se mlati sa vešcem. I u kecu je bilo borbe sa "mobovima", nije da nije, ali je tamo bilo neuporedivo manje i nije svakom šabanu koji se našao na putu palo na pamet da okrati Geralta za glavu.
Neutrino je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 2.8.2016, 17:41   #6096
Laserstorm
Veteran
 
Član od: 2.11.2011.
Poruke: 598
Zahvalnice: 114
Zahvaljeno 187 puta na 113 poruka
Određen forumom Re: The Witcher 3

Citat:
Neutrino kaže: Pregled poruke
Ma probao sam sve opcije, uključujući i vrljavu alhemiju. Combat buildovi sa četiri crvena mutagena (+40% damage po mutagenu) postaju bukvalno toliko OP da ni ne moraš ništa da radiš osim da pariraš/valjaš se po zemlji i udaraš light attack. Još čim nabaviš witcher opremu, nebitno da li praviš čist ili hibridni build, ne moraš uopšte više ni da razmišljaš tokom borbe.

Sign buildovi sa plavim mutagenima su isto čist faceroll čim kreneš da investiraš u alternativne verzije. Quen po meni uopšte ne bi trebao da postoji u igri jer je neverovatno OP, ravan god modu.

Ne znam sta da ti kazem. Ja nemam tih problema, ja sam prvo bio igrao na Sword&Story, posle prebacio na Blood & Broken Bones i meni je sasvim ok tezina, ni prelaka ni preteska. Moram da vodim racuna o pozicioniranju i sta radim inace ginem odmah kad me uhvati bagra u masinu.

Sve zavisi od coveka i kako igra. Neko ce da drzi gard i da gleda priliku za parry ili strong udarac, neko ce samo da spamuje Quen ili roll posle svakog udarca i da to ponavlja do besvesti, uz poneku bacenu bombu kad se neprijatelji zbiju u gomilu, kao sto sam gledao da neki igraju W2.

Moje zadnje iskustvo sa W3 se pokazalo u neku ruku slicno kao Dark Souls igre, jer, da li zbog dizajna ili buga (prestao sam da lomim glavu oko toga odavno), meni na NG+ koji sam krenuo od lvl52 health vise ne raste. Stoji fixno na 5925 poena i ne povecava se sa svakim novim levelom (trenutno sam lvl84). I sa Witcher gearom najviseg nivoa koji moj Geralt moze trenutno da nosi neprijateljima ne treba vise od 3-4 udarca da ga upokoje ko bubasvabu, da ne pominjem big ass monstrume koji mogu da mu jednim udarcem otrse 60% i vise od healtha. Ovde govorim o monstrumima koji su mozda par levela iznad, a ne pet ili 10 pa da im je aktiviran god/cheat mod sa abnormalno povecanjim healthom i damage outputom.
Laserstorm je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 2.8.2016, 20:00   #6097
Aibo
Deo inventara foruma
 
Avatar korisnika Aibo
 
Član od: 30.6.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 7.470
Zahvalnice: 1.009
Zahvaljeno 4.075 puta na 2.445 poruka
Određen forumom Re: The Witcher 3

Kad već pomenu god/cheat mod kod 10 lvl jačih protivnika i to je jedna jako loše odrađena stvar. Ubija draž nasumičnog okršaja i potencijalnog trijumfa nad moćnim protivnikom. Ja se jednom zainatio da ubijem neku zverinu čistim spamovanjem i skinuo joj 15% heltha a već mi se oružije izlizalo (pocrvenelo da mora popravka). Ništa, odem dalje u potpuno drugi deo igre i slučajno tu nabasam opet posle dosta sati igranja a monstrumu skinut god mod, sad tako običan i neizazovan, umlatim ga ko vola u kupusu. Dakle, prvo sam poranio, zatim sam zakasnio. Trebalo je da pamtim markere na mapi na koje treba da se vratim za tačno X levela da bi borba bila taman kako treba.

Znači nisu umeli da naprave monstrume koji su po svojim realnim atributima i načinu borbe preveliki zalogaj za nerazvijenog Geralta već su to rešili cheat-om.

Da ne bude da samo kukam. Poljaci zaista blistaju u dizajnu. Dizajn nivoa, likova, monstruma... Onolika prostranstva a nisam se osećao da je bilo šta generički odrađeno. Svet je čak i animiran odlično, od Geralta preko monstruma pa do flore.

Znači tabla je odlična i turizam cveta, samo još da imamo dobar i funkcionalan set RPG pravila da pogone gameplay i zadovoljstvu ne bi bilo kraja.
Aibo je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 2.8.2016, 23:38   #6098
Neutrino
Deo inventara foruma
 
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.410
Zahvalnice: 99
Zahvaljeno 3.396 puta na 2.042 poruka
Određen forumom Re: The Witcher 3

Pa isto kao stražari u gradovima. Ispičutura od metar i šumsku jagodu umlati Geralta iz dva poteza ako ga ovaj makar krivo pogleda. Niđe veze.
Neutrino je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 5.8.2016, 18:03   #6099
Andross
Kekule Mekule
 
Avatar korisnika Andross
 
Član od: 8.12.2005.
Lokacija: Beograd
Poruke: 4.237
Zahvalnice: 662
Zahvaljeno 1.390 puta na 717 poruka
Slanje poruke preko Skypea korisniku Andross
Određen forumom Re: The Witcher 3

Citat:
nameless1 kaže: Pregled poruke
U Dark Souls-u razvoj lika je podjednako vazna komponenta kao i samo akciono izvodjenje borbe. Mislim da je tu napravljena savrsena kombinacija, sto cini borbeni sistem mozda i najkompletnijim, daleko ispred bilo kog drugog akcionog RPG-a..
To je i najbolji i najrealniji mix. Ako ti kao igrac nisi sposoban da kazes svom liku sta i kako da uradi - gotov si. Ako tvoj lik nije dovoljno razvijen da razume i odreaguje na tvoje komande kako treba - gotov si. Ti si lutkar, lik iz igre je tvoja lutka.
Andross je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Andross na korisnoj poruci:
nameless1 (5.8.2016)
Stara 7.8.2016, 19:54   #6100
Laserstorm
Veteran
 
Član od: 2.11.2011.
Poruke: 598
Zahvalnice: 114
Zahvaljeno 187 puta na 113 poruka
Određen forumom Re: The Witcher 3

Citat:
Dovahkiin kaže: Pregled poruke
Zna li se ista o izlasku cuvenog GOTY-ja
I zasto bi ga neko kupio ako vec ima sve? I to po punoj ceni... Mora da ce ubaciti nesto dodatno kako bi namamili publiku... Ko ce ga znati?...
Videcemo sta ce biti, koliko ja znam, oni koji su kupili ranije Witcher igre po prvom izlasku, kasnije su dobijali Enhanced verzije za dzabe. Po toj logici neko ko je kupio osnovnu W3 igru + ekspanzije bi mogao da dobije GOTY na GOG-u za dzabe.
Laserstorm je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Odgovor

Bookmarks sajtovi

Tagovi
fantasy, rpg, witcher


Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno


Slične teme
tema temu započeo forum Odgovora Poslednja poruka
The Witcher 2 - Assassins of Kings Psycho13 Role-Play 4767 21.7.2020 14:23
The Witcher The mighty Boo Role-Play 3333 6.5.2018 23:01


Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 2:08.


Powered by vBulletin® verzija 3.8.7
Copyright ©2000–2025, vBulletin Solutions, Inc.
Hosted by Beograd.com