![]() |
![]() |
![]() |
#7881 |
Deo inventara foruma
Član od: 31.7.2007.
Lokacija: filpan=oldSKULhardcoreALFA
Poruke: 3.984
Zahvalnice: 2.956
Zahvaljeno 2.021 puta na 1.042 poruka
|
![]()
Da li smo igrali istu igru? Previse ljudi? Pa glavni grad u Skyrim nema ni cetiri kuce, tri kokoske i nekih desetak ljudi.
Meni je Skysmor jedini TES koji nisam mogao da predjem. Morrowind i obe ekspanzije sam sa uzivanjem presao i to vise puta. Prosto su previse uprostili TESV za moj ukus. Pa prvi quest iz Morrowinda mi je i dalje ostao urezan u secanju koliko god jednostavan bio... Nadji Caius Cosades u Balmori, to je sve sto si dobio od instrukcija... Morao sam da pratim putokaze do Balmore, pa da tamo ispitujem mestane gde se nalazi Caius... Daleko se vise uzivis u svet nego kada ti NPC kaze dve recenice i iskoci ti magican marker na mapi koji moras da pratis. |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Leonida na korisnoj poruci: | ||
NaraYan (20.4.2021) |
![]() |
#7882 |
Deo inventara foruma
Član od: 29.1.2008.
Poruke: 20.707
Zahvalnice: 439
Zahvaljeno 4.092 puta na 3.804 poruka
|
![]()
markere možeš da isključiš, sa modovima da otežaš, zadnji put kad sam počeo da igram nisam smeo iz grada da izađem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7883 |
Kekule Mekule
|
![]()
Mozes da iskljucis markere, ali lik ti kaze "ubi lika X u pecini Y mmmmm", u journalu ti pise "ubi lika X u pecini Y", a ne mozes nikoga igde ikada igde da pitas "gde je pecina Y". Jedini spas su modovi.
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Andross na korisnoj poruci: | ||
Leonida (20.4.2021) |
![]() |
#7884 |
Deo inventara foruma
Član od: 28.5.2010.
Poruke: 4.367
Zahvalnice: 719
Zahvaljeno 1.278 puta na 980 poruka
|
![]()
Nema iskljucivanja markera za ogroman broj kvestova. Lokaciju je prosto nemoguce naci bez njih. Sve Bethesdine igre posle Morrowinda pate od markeritisa, nema tu pomoci. Uzeo sam da igram Elex (jedini naslov PB koji nisam jos odigrao) i iako lici na Gothic serijal (sjajna igra, sasvim sam odustao od replay-a Mass Effecta 2 zbog nje) ipak je jako, jako tesko naci pojedine lokacije bez markera jer prosto ne postoji ni opis gde se to sto trazis nalazi. Ipak, marker za misiju ukljucujes rucno, ne pojavljuje se automatski. A u Gothicu 1 i 2 je bez markera ipak bilo moguce odraditi sve. Dakle, nije u pitanju samo Bethesda i njene igre.. i u Witcheru je tako. Markeritis se pojavio negde oko 2005-6 rekao bih..i od tada je ziv i zdrav.
Poslednja ispravka: Laskaris (20.4.2021 u 18:56) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7885 |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]()
"Marketitis" je čista posledica pomodarskog prelaska RPG žanra na open-world koncept, simbiozu dva elementa koja su potpuno kontradiktorna i ne mogu uopšte smisleno da funkcionišu zajedno.
Treba sada popuniti nečime taj prostor a čista matematika kaže da je pet "quickie" kvestova sa markerima veće od jednog kvalitetnog koji je zasnovan na principu old-school hubova. I pored toga skoro sam ponovo obrnuo Skyrim, čisto da vidim šta ima novo od modova. Meni je igra i dalje bila fenomenalno iskustvo ali verovatno zato što u samom startu nisam očekivao RPG od nje već klasičnu "šta se krije iza sledećeg ugla" avanturu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7886 |
Deo inventara foruma
Član od: 28.5.2010.
Poruke: 4.367
Zahvalnice: 719
Zahvaljeno 1.278 puta na 980 poruka
|
![]()
Da, markeritis najvise bode oci bas u sandbox open world igrama. A te igre sto im je najjaci atribut hvatanje igraca na "sta ima iza sledeceg ugla" imaju obicno replay value ravan nuli. Meni je takav Skyrim, kad vidim sta imam da vidim (oko 40-50 sati) igra nema sta da ponudi. Bethesdin veliki ali superstaticni svet, NPC-ovi za koje je kaktus u pustinji licnost...i to jos vise puta igrati, no way Hose.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7887 |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]()
Kad sam već tu par screenshotova iz poslednjeg prelaza. Bez ikakvog preteranog redosleda. Oko stotinak modova nakalemljenih na ENB (Re-Engaged ENB ako nekoga baš interesuje).
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Neutrino na korisnoj poruci: | ||
Geralt (20.4.2021) |
![]() |
#7888 |
Starosedelac
|
![]()
Super je što postoje modovi, naravno. Bez njih je mnogo gora igra. Ali tim moderima treba pre donirati novac nego dati gmazu od developera koji trunku ne haje da debelo naplati poluproizvod.
Previše konzu,erizma i kapitalizma... da nije indie scene ne bi viđali (ili baš retko) umetnost u igrama kao nekad. Gde krupan kapital upliva sve propadne za kratko vreme jer nije bitan kvalitet i suština već hajp i marketing i što više prodatih kopija. A ljudi nekritički progutaju ogromno gomno pa posle viču kako je slatko ![]() E pa nije. |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku NaraYan na korisnoj poruci: | ||
Laskaris (21.4.2021) |
![]() |
#7889 |
Deo inventara foruma
Član od: 28.5.2010.
Poruke: 4.367
Zahvalnice: 719
Zahvaljeno 1.278 puta na 980 poruka
|
![]()
Bethesda i Konami svojim zajednicama modera treba bar 30 posto profita od modovanih naslova da daju.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7890 |
Kekule Mekule
|
![]()
S'obzirom da daju besplatne alate za kaljenje znanja koje posle moze da se unovci uradili su i vise nego dovoljno.
|
![]() |
![]() |
Sledećih 3 korisnika se zahvaljuje korisniku Andross na korisnoj poruci: | ||
![]() |
#7891 |
Deo inventara foruma
Član od: 28.5.2010.
Poruke: 4.367
Zahvalnice: 719
Zahvaljeno 1.278 puta na 980 poruka
|
![]()
Mda..ali zato prodaju svoj poluproizvod po punoj ceni, narocito Konami mada ni Bethesda nije daleko.. A "decaci sto uce" (i samo mozda budu imali od toga u buducnosti neke vajde) doprave njihov produkt da lici na nesto iole krsteno.
Poslednja ispravka: Laskaris (21.4.2021 u 18:47) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7892 |
Kekule Mekule
|
![]()
Za konami ne znam jer me japanstina ne interesuje, ali za beth sam siguran da nisu u fazonu "sacemo se pros3r3mo a moderi nek oprave". Ima retardacije na pretek, ali to je vise do kombine potrosackog trzista, top menadzmenta, galaktickog mozga todda howarda i danasnjih novoiskaljenih gejm dizajnera. Oni stvarno veruju da to sto su izbacili je utra mega giga kul i najbolje na svetu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7893 | ||
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() Citat:
Za kvalitetne modove je potrebna neverovatna količina vremena provedenog na učenju modelovanja, rigging-a, skripting-a itd. plus konstantno rvanje sa specifičnostima samog bangavog Creation engine-a. Možda grešim ali mislim da je sticanje iskustva u nekom od engine-a koji su više orijentisani generalizovanoj upotrebi, tipa Unreal itd., bolja investicija vremena od učenja in-house rešenja kompanija kod kojih praktično ne postoji ikakva šansa da obični smrtnici nađu zaposlenje. Ja bar nikada nisam čuo da je Bethesda zaposlila bilo kog moddera a Nexus je pun modova koji su praktično ravni ekspanzijama za igru. Na kraju krajeva, da nije modera Skyrim se danas verovatno ne bi ni pominjalo. Bethesda i dalje na dnu lestvice etičkog poslovanja štanca nezavršene naslove koje poslovično moding zajednica ispravlja sledećih par godina. Pa changelog za nezavnični Skyrim patch je dugačak k'o red ispred Lidl-a kad stigne jeftina piletina ![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Neutrino na korisnoj poruci: | ||
NaraYan (12.11.2021) |
![]() |
#7894 |
Deo inventara foruma
Član od: 28.5.2010.
Poruke: 4.367
Zahvalnice: 719
Zahvaljeno 1.278 puta na 980 poruka
|
![]()
Konami decenijama izbacuje Pro Evolution Soccer bez licenciranih igraca, pa ih dodaju moderi. I jos sto ziliona sto manjih sto vecih detalja. Igra je tako neuporedivo bolja. I nesto ne verujem da ce mnogi od PES modera imati neku buducnost u gaming industriji.
A Bethesda...Skyrim je na XP-u bio neigriv kada je izasao. Koristio se, gle cuda, ENB mod da bi igra radila bez kocenja. Patch je stigao nedeljama kasnije. XP je tada bio OS sa vecim udelom na trzistu od Sedmice. Zivo me zanima kako je to Bethesda pomogla ENB projekat kome puno duguje (tada je to bio jedan jedini covek, neki Rus valjda, prepametan momak. zaboravio sam ime). Fallout 3 je takodje bio prepun bagova kada se pojavio. Bethesda i QA...hype uvek maksimalan a kvalitet minimalan. Poslednja ispravka: Laskaris (21.4.2021 u 23:26) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7895 | |
Kekule Mekule
|
![]()
Tacno da je mnogo bolje da ucis bilo sta konkretno a ne modovanje i da je pakao raditi u SKC i treba se polomiti, ali niko modere ne tera da popravljaju "poluproizvod" za dzabe, kao sto niko pri zdravoj svesti nece da se ubije da popravi i budzi nesto za sta smatra da je smece. Takodje mnogo je lakse da glavis svoje fiks ideje u gotov proizvod koji je sastavio ogroman tim nego da sam suris bika od nule u Unrealu (samo sto jelte posle ne moz da prodas al' sta je tu je). Obozavam Morrowind, ali posle 5 minuta u onom njihovom karambolu od editora sam sebi rekao da imam pametnija posla. Zamisli da utrosim godinu dana zivota na modovanje smeca, keksimus maksimus sto bi reko doctor.
Citat:
Apsolutno ali to je i moja poenta, rade to jer su nesposobna debilana a ne zli mastermajndi koji skacu sa zgrade jer ce osiguranje da ih popravi i nadogradi (pod uslovom da prezive). Da su stvarno u fazonu "hnjo hnjo sta god da isprdimo moderi ce fixnu" izbacivali bi igre na godinu dana ko Ubi a ne na 6. Naravno, moderi im dodju kao second wind, ali stvarno verujem da su samo nesposobni debili u 90% slucajeva. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7896 |
Član
Član od: 19.1.2011.
Lokacija: Pancevo (Raccoon) City
Poruke: 345
Zahvalnice: 158
Zahvaljeno 117 puta na 76 poruka
|
![]()
Bethesda strikes again! Zar je iko sumnjao da nećemo dobiti još jednu verziju igre, sad za desetogodišnjicu
![]() https://www.pcgamer.com/skyrim-is-ge...6pChlb7p5KDZp8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7897 |
Kekule Mekule
|
![]()
Gospodin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7898 | |
Član
Član od: 24.3.2018.
Poruke: 314
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 110 puta na 62 poruka
|
![]() Citat:
Ja sam napravio kvest koristeci Skyrim Creation Kit, bez markera. Kvest je poprilicno dug, kompleksan, koristi dosta NPCova, ima izbor i poslijedice to jest dva kraja, branching. Umjesto markera sam koristio NPCove koji ti daju potrebne informacije, glasine, upucuju te tamo gdje trebas ici, istrazivati. Markere mozes koristiti pametno; recimo NPC ti obiljezi lokaciju na mapi. Sve je stvar dizajna, a Bethesda se uopce ne trudi kada su kvestovi u pitanju. Zato i jesu najgori dio igre, puni kontradikcija, itd. |
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku S.t.a.r.a.c. na korisnoj poruci: | ||
perablenta (21.8.2021) |
![]() |
#7899 |
Starosedelac
Član od: 25.12.2013.
Lokacija: Moto Land... ;)
Poruke: 1.976
Zahvalnice: 367
Zahvaljeno 366 puta na 321 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7900 | |
Intel Inside
Član od: 1.11.2005.
Lokacija: From the murky depths I come...
Poruke: 28.699
Zahvalnice: 1.658
Zahvaljeno 11.205 puta na 7.167 poruka
|
![]()
Hajde da uzmemo još para od 10 godina stare igre...
Anniversary Edition: Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
bethesda, elder scrolls, skyrim |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
The Elder Scrolls Online | Angelo Serafin | MMORPG igre | 1190 | 18.1.2024 23:55 |
The Elder Scrolls 5 | dzangrizalo | Role-Play | 4 | 17.1.2010 0:51 |
Elder Scrolls MMORPG | donator99 | Mrežne igre | 10 | 14.11.2007 10:42 |
Elder Scrolls vs Gothic? | karlito brigante | otpaTci | 6 | 21.11.2006 23:58 |