![]() |
![]() |
![]() |
#2681 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.861
Zahvalnice: 5.752
Zahvaljeno 4.132 puta na 2.699 poruka
|
![]()
Poseca me na onu pricu od pre ko zna koliko godina, kad je jedna grupa forumasa insistirala da se Mass Effect 2 prebaci u akcioni forum.
![]() |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku player1 na korisnoj poruci: | ||
Dovahkiin (16.12.2020) |
![]() |
#2682 |
Deo inventara foruma
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2683 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.861
Zahvalnice: 5.752
Zahvaljeno 4.132 puta na 2.699 poruka
|
![]()
Glupo pitanje od nekog ko tek skoro poceo ozbiljnije da igra a vec razmislja o min/maxu.
Par obzervacija: Krafting komponente su vrednije od vecine itema u ranoj igri, pa se ocigledno isplati vise da se prave komponente umesto prodaju itemi. Cold Boold skill se leveluje ubijanjem provnika, tj. ulaskom u cold blood. Pitanja: 1) Deluje mi da treba uzeti prvi crafting perk sto ranije da se ne bi "bacale pare" deassemblom. Cak ako ne zelis da se bavis craftingom, profitiras jel mozes da prodas te komponente i zaradis vise. 2) Deluje mi da isto osnovni cold blood perk treba uzeti sto pre da bi isti poceo da se leveluje. Stavise i ako ne planiras uopste da uzimas perkove iz cold blood, sam skill daje pasivne bonuse u borbi kako se bude levelovao, a u svakoj borbi ce se aktivirati i davati experience za skill. Uz sve receno ta dva perka deluju no brainer za bilo kakav build. Da li mozda gresim negde? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2684 |
Veteran
Član od: 16.3.2015.
Lokacija: epicentar
Poruke: 813
Zahvalnice: 850
Zahvaljeno 253 puta na 159 poruka
|
![]()
Ok. Posto ste takve saljivdzije, da li mozete nesto konkretnije da objasnite zasto je ovo veci RPG od novog Preya, Assassins Creeda Valhale ili Horizon Zero Dawna? Sta je to sto ovu igru vise cini RPGom nego te igre na primer, da li je upravo to sto ovde moze da se na pocetku igre kastomizuje karakter ili je to nesto mnogo dublje i kompleksnije, nesto sto ne moze da se objasni "nama glupacima"? Evo prosvetlite nas.
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Vlajk@ na korisnoj poruci: | ||
filpan (15.12.2020) |
![]() |
#2685 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.861
Zahvalnice: 5.752
Zahvaljeno 4.132 puta na 2.699 poruka
|
![]()
Pa Valhala jeste, nazalost, de fakto akcioni RPG. Ili veoma blizu tome. Ni ne lici vise na klasike kao AC dvojka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2686 |
Član
Član od: 29.7.2015.
Poruke: 382
Zahvalnice: 115
Zahvaljeno 141 puta na 79 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2687 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.861
Zahvalnice: 5.752
Zahvaljeno 4.132 puta na 2.699 poruka
|
![]()
Ne... To sto druge igre toliko pozajmljuju elemente iz RPG zanra, da postaju "de fakto RPG", ne pravi igru koja jeste RPG manje RPG.
Ali iskreno, cela da diskisija je besmislena. Koja je svrha? Meni to deluje kao namerno nipodostvanje igre. Kao jelte nije "egal RPG", pa je manje vredna. Sta je uopste "egal RPG"? Verovatno bi 100 ljudi imalo 100 razlicitih kriterijuma. Zar ne treba igra da se ceni po onome sta je dobro udaila, a ne koliko je blizu nekom sablonu. Jos ce na kraju neko da kaze da Deus Ex serijal nije RPG... Bukvalno isto glupiranje, kao sto je bilo za Mass Effect 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2688 | |
Veteran
Član od: 16.3.2015.
Lokacija: epicentar
Poruke: 813
Zahvalnice: 850
Zahvaljeno 253 puta na 159 poruka
|
![]()
Dobro i? Sta ti nije jasno onda u mom komentaru, pa lepo sam napisao da ovo nije videlo RPGa, u smislu da je daleko od pravog RPGa kakvog su najavljivali btw, time imam potpuno pravo i slobodu da to kritikujem. Ponavljam, ovo je RPG taman toliko koliko su i Horizon Zero Dawn, Assassin's Creed Valhala i slicne igre. Ali, dobro ne zelim da se vise raspravljam oko toga, jasno sam iskazao stav.
Nije nikakvo nipodastavanje, nego je iskrena misao i kritika. To sto ti to karakteris kao glupiranje dovoljno govori ko ove koga nipodastava i namerno spusta i to na licnom nivou. Citat:
Upravo to, lik dozivljava kritiku prema nekoj igri kao da da ga je neko licno isprozivao. Tacno mogu da prepoznam ovde ljude koji se na sve nacine trude da ublaze pad, da stvore neku iluziju da je sve ok - nothing to see here meme. Ok. zivite u iluziji, sigurno cete biti zadovoljniji i srecniji. Poslednja ispravka: Vlajk@ (15.12.2020 u 17:57) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2690 |
Deo inventara foruma
Član od: 5.2.2012.
Lokacija: Kumova slama, planeta Zemlja
Poruke: 3.516
Zahvalnice: 3.940
Zahvaljeno 2.134 puta na 1.186 poruka
|
![]()
Ja sam za to da se ukinu ostali podforumi, sve je danas RPG.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2691 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.861
Zahvalnice: 5.752
Zahvaljeno 4.132 puta na 2.699 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2692 |
Veteran
Član od: 16.3.2015.
Lokacija: epicentar
Poruke: 813
Zahvalnice: 850
Zahvaljeno 253 puta na 159 poruka
|
![]()
Ili nam mozda fali forum za "najveci promasaj u gejmingu".
Poslednja ispravka: Vlajk@ (15.12.2020 u 18:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2693 |
Starosedelac
Član od: 28.9.2011.
Poruke: 2.444
Zahvalnice: 434
Zahvaljeno 654 puta na 444 poruka
|
![]()
Za mene je RPG branching storylines i izbori u konverzacijama, ali izbori koji vode razlicitim posledicama iako mozda na prvi pogled deluju kao manje zlo (najsveziji primer mi je spirit iz Witcher 3 koga su Crones zarobile - mislis da ces spasiti decu ako ga oslobodis, a ipak na kraju nesvesno pobijes celo neduzno selo, ubijes Anu i izazoves Baronovo samoubistvo). Za sada toga nema ni u najavi. Videcemo hoce li se nesto promeniti u nastavku, ali sudeci po komentarima ljudi koji si dosli dalje od mene - tesko.
Slucajno sam si spoilovao na YT-u nesto u vezi Lizzy, tako da savetujem izbegavanje gledanja klipova ukoliko niste presli igru. Imam i jednu malu zamerku na glavnu pricu, mada sam istu imao i za W3, iako je to ovde mnogo vise izrazeno jer je eksplicitno naglaseno vreme desavanja. Urgentnost glavne price mi ubija zelju za obavljanjem side questova... mada shvatam kako je ovo u igrama nemoguce resiti, tako da nije strasno. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2694 |
Veteran
Član od: 16.3.2015.
Lokacija: epicentar
Poruke: 813
Zahvalnice: 850
Zahvaljeno 253 puta na 159 poruka
|
![]()
Na kraju krajeva moze da bude i simulacija ronjenja, ako se predstavlja kao najbolja i najvaljuje kao revolucionarana u tom zanru a ne predje granicu mediokriteta, e pa batice onda treba da usledi zestoka kritika. A ne tu da se pravimo blesavi, da filozofiramo i prikrivamo sve nedostatke. Jer takvim stavom samo govorimo ostatku gejming industrije da ovakvi poluporoizvodi mogu da nam se serviraju lagano uz neki malo jaci marketing. Uostalom, gaming industrija je skoro pa dozivela krah bas zbog slicne neke situacije gde su se proizvodile igre jako loseg kvaliteta. Takve primere mozemo da vidimo i u nekim drugim sferama zivota, politika na primer...
Predpostavljam da bi onda za Detroit Become Human ili Heavy Rain rekao da su RPG igre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2695 | |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.861
Zahvalnice: 5.752
Zahvaljeno 4.132 puta na 2.699 poruka
|
![]() Citat:
![]() Naravno, old school dungeon crawleri po ovome vise nisu RPG. ![]() A de fakto su bili definicija sta je RPG na kompjuteru decenijama u nazad. Poslednja ispravka: player1 (15.12.2020 u 18:39) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2696 | |
Starosedelac
Član od: 30.3.2013.
Poruke: 2.587
Zahvalnice: 178
Zahvaljeno 237 puta na 194 poruka
|
![]() Citat:
ja nikako ne bih nazvao horizon zero dawn - RPG, jer iako ceslja rpg elemente , nema dubine. za ostale 2 ne znam, nisam igrao :P za mene rpg mora da ima 3 stvari - izbor u prici, da nemam samo osecaj da pratim kako me vodi za ruku, passive skill tree (u sto dubljem obliku moguce), i loot.. ali ne tipa "uzeo si drvo i kamen, napravi koplje" , nego common, uncommon, rare,epic, legendary, mythic i tome slicno... naravno postoje izuzedci , ali to je manje vise to. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2697 |
Starosedelac
Član od: 4.11.2007.
Poruke: 1.726
Zahvalnice: 1.754
Zahvaljeno 629 puta na 363 poruka
|
![]()
A cyberpunk ima dubine sa svojim 5% veci damage perkovima.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2698 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.861
Zahvalnice: 5.752
Zahvaljeno 4.132 puta na 2.699 poruka
|
![]()
Kao i stoni DnD sa +1 macevima.
![]() |
![]() |
![]() |
Sledećih 2 korisnika se zahvaljuje korisniku player1 na korisnoj poruci: | ||
Bascelik (15.12.2020), pentraksil (15.12.2020) |
![]() |
#2699 |
Starosedelac
Član od: 19.5.2009.
Poruke: 2.532
Zahvalnice: 897
Zahvaljeno 1.188 puta na 638 poruka
|
![]()
Preklapaju se zanrovi na mnogim poljima, odavno postoji termin akcioni RPG, sto Cyberpunk svakako jeste.
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Bascelik na korisnoj poruci: | ||
player1 (15.12.2020) |
![]() |
#2700 |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]()
Bez ulaska u raspravu oko toga šta je RPG a šta nije, ono što je dosta poražavajuće u ovoj igri je što su dijalozi odrađeni tako da u većini slučajeva na kraju vode do jedne opcije.
Inače, što se bagova tiče... Spoiler za :
Definitivno igra što više odmiče ima sve veći broj katastrofalnih pa i blokirajućih bagova ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
open world, rpg |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
The Witcher 2 - Assassins of Kings | Psycho13 | Role-Play | 4767 | 21.7.2020 14:23 |
Cypher - cyberpunk text adventure | lukababic | Avanturističke igre | 2 | 2.4.2014 10:44 |
Futurelost Cyberpunk BBRPG | slax | Pravljenje igara | 12 | 16.10.2011 13:45 |
FutureLost Cyberpunk RPG | slax | Male igre | 1 | 16.10.2011 13:43 |
Cyberpunk Art | Ocelot | Zanimljive Web lokacije | 1 | 2.3.2007 16:08 |