![]() |
![]() |
|
O igrama uopšte Uopšteno, dakle sve ono što se ne tiče samo konkretnog igranja i konkretne igre (poređenje raznih igara, o žanrovima, o sociološkom i drugim uticajima igara itd.) |
![]() |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
![]() |
#1 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Poslednja dva dana igram dve igre gotovo paralelno i nikako ne mogu da poverujem šta je prošlo kroz testiranje i famozni QA (game quality assurance).
Ja ću odpočeti sa dva momenta iz dve različite igre a vi slobodno nastavite. Pogotovo su zanimljive situacije u igrama koje su već prošle kroz godine instaliranja zakrpa(patch) a problemi su ostali. The Witcher 3 (2015.) - glupost Trke konjima, konj glavnog lika ima ograničenu energiju za jahanje punom brzinom, galopiranje, ali većina trka su toliko dugačke da se energija istroši pre cilja, tj. punog kruga. Što ne bi bio problem jer se ista energija obnavlja kada se konj vrati na kaskanje. Ali, protivnici u trci, NPC, imaju konje koji mogu čitavu trku da galopiraju, energija za jahanje punom brzinom im se ne troši. Problem se javlja u nekim trkama i protiv nekih NPCa što dodatno nema smisla. Ali, ostalo je tako i posle 10 zakrpa. Shadowrun Dragonfall (2014.) - glupost Igra u kojoj se putuje na lokacije na kojima se odrađuju misije. Na lokaciju se pored glavnog lika vode i još 3 člana tima. Postoji inventar glavnog lika koje je moguće menjati u bazi. Dok se inventar ostalih članova tima može menjati samo kada se stigne do mesta na kome se nalazi sledeća misija. Drugim rečima, članovi tima se opremaju sa opremom iz baze, onda kada su već stigli na lokaciju na kojoj je misija. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Član od: 31.3.2011.
Poruke: 560
Zahvalnice: 169
Zahvaljeno 488 puta na 217 poruka
|
![]()
Više i ne znam šta sam otkucala, sve se pobrkalo
![]() Sve je to testirano i prijavljeno. Moja sestra radi u jednoj od najvećih svetskih firmi. I testeri i programeri rade non stop. Normalnim nedeljama kad je zatišje rade 10 sati na dan, a kad je stani pani radi se maltene stalno i naravno i subotom i nedeljom. Sve se testira, sve se pronađe i sve se prijavi. E onda programeri treba da vide kako da isprave bag a da ne pokvare nešto drugo, jer pošto si stalno u haosu i nikad nemaš vremena onda je dosta toga nabudzeno. Sve to vreme imaš za svaki dan šta moraš novo da uradiš. Posao ne može da čeka da se ti vraćaš nego radiš i jedno i drugo. Stalno svi traže više vremena ali dobiju to vreme izuzetno retko, kad je bag baš ogroman. E onda se svi prezojavaju kako da kažu ljudima u odelima i koliko će ih ribati. Jer svako odlaganje jako puno košta. A kad zaposle više ljudi onda utrostruče posao pa umesto da radiš manje radiš još više i još moraš da obučavaš nove. Ne plaća te niko tamo da napraviš nešto do perfekcije nego da napraviš nešto što će doneti najviše moguće para za najkraće moguće vreme. Pa da počneš nešto drugo. A to što su i programeri i testeri mahom perfekcionisti i što rade i kad nisu plaćeni da bude bolje to vlasnike ne interesuje a korisnici misle o njima sve najgore ![]() Poslednja ispravka: mesomebody (30.5.2018 u 10:58) Razlog: Potpuno su se slova pobrkala |
![]() |
![]() |
Sledećih 4 korisnika se zahvaljuje korisniku mesomebody na korisnoj poruci: | ||
![]() |
#3 | |
Banned
|
![]() Citat:
A mozes i malo na prljavo - da 'zaglavis' negde rivala i privedes trku lagano... Sad da li njegov konj trci non-stop ili ne, nije ni bitno vise.. Tako da je to nije njihova greska, vec manjak tvoje snalazljivosti (bez uvrede!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Deo inventara foruma
Član od: 5.2.2012.
Lokacija: Kumova slama, planeta Zemlja
Poruke: 3.515
Zahvalnice: 3.940
Zahvaljeno 2.134 puta na 1.186 poruka
|
![]()
Takodje. Nijednu trku nisam izgubio. E Pero, Pero, omatorio si.
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku filpan na korisnoj poruci: | ||
Leonida (30.5.2018) |
![]() |
#5 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Odvedoste temu u pogrešnom smeru, ali da odgovorim:
U pomenutom primeru TW3, trka konja, u pitanju je trka u Novigradu, gde jedan od bosova podzemlja daje Geraltu priliku da bude njegov jahač u trci. Trka ima 3 jahača, Geralt i još dva. Što znači da nije moguće "zaglaviti" oba protivnika pa ih pobediti. Drugo trka je najduža u igri, i potreba su dva čitava puna sprinta da bi se stiglo na cilj. Treće, iako može da se pobegne protivnicima nikada se prednost ne poveća od par dužina konja. I čim se izgubi brzina protivnici odmah zaobilaze i nastavljaju punom brzinom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
V.I.P. Zaštita
Član od: 30.9.2007.
Lokacija: Hypnos Control Room, Tokyo Metropolitan Government Building
Poruke: 5.917
Zahvalnice: 1.183
Zahvaljeno 1.323 puta na 1.095 poruka
|
![]()
Dungeon Siege 2:
Kad pritisneš točkić možeš pomjerati kameru.. Problem je to što kad držiš pritisnut točkić i pomjeriš miš kamera se konstantno vrti, a brzina pomjeranja zavisi od toga koliko je pomjeren miš. Prvi dio nije imao ovaj problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banana
Član od: 9.1.2006.
Lokacija: _Cloud
Poruke: 6.113
Zahvalnice: 697
Zahvaljeno 2.635 puta na 1.358 poruka
|
![]()
Kupi bolju opremu za konja sa više stamina itd. Nema 'leba da se izgubi trka i jedna u celoj igri ako pametno odradiš, mada jeste iritirajuće kad ih ostaviš i iste sekunde čim usporiš malo eto ih... al to je draž.
Btw, to nije najduža trka u igri ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Deo inventara foruma
Član od: 29.1.2008.
Poruke: 20.700
Zahvalnice: 439
Zahvaljeno 4.091 puta na 3.803 poruka
|
![]()
ja igram outlast 2 ono sve neki mrak ništa se ne vidi samo iskoče i ubiju me
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Intel Inside
Član od: 1.11.2005.
Lokacija: From the murky depths I come...
Poruke: 28.668
Zahvalnice: 1.653
Zahvaljeno 11.184 puta na 7.153 poruka
|
![]()
Pa ti onda nemoj da igraš horor igru u kojoj je mrak glavni feature...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Starośeđelac
|
![]()
Drugi dio je, uostalom, za mamine klince. Čuj, trčkaranje po živopisnom selu, brežuljci, šumice, i to je nekom strašno.
Deder probaj original, gdje nemaš kud bez ispod kreveta ili u ormar :p |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Deo inventara foruma
Član od: 29.1.2008.
Poruke: 20.700
Zahvalnice: 439
Zahvaljeno 4.091 puta na 3.803 poruka
|
![]()
prvi deo sam prešo dvaput
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Deo inventara foruma
Član od: 29.1.2008.
Poruke: 20.700
Zahvalnice: 439
Zahvaljeno 4.091 puta na 3.803 poruka
|
![]()
pa da davno je bilo već sam i zaboravio
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Deo inventara foruma
Član od: 24.2.2006.
Lokacija: Nis
Poruke: 3.038
Zahvalnice: 723
Zahvaljeno 946 puta na 594 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Deo inventara foruma
Član od: 14.3.2008.
Lokacija: EHCPCGG
Poruke: 12.191
Zahvalnice: 4.376
Zahvaljeno 3.321 puta na 2.295 poruka
|
![]()
Bioshock: Spliceri koji se konstantno respawnuju.
Far Cry 2: Outpostovi koji su uvek puni stražara koji te jure 90% vremena dok se voziš mapom. Očistiš ih - kad se vratiš opet su tu. Bilo koji Assassins Creed: tailing i "walk with me" misije. Halo: Assault on the Control Room. Misija koja počinje tako dobro a završava se očajno. Doduše The Library ipak drži prvo mesto. Halo 2: Užasni boss fajtovi. Ovu listu bih mogao da pišem danima... Mora čovek da nauči da živi sa propustima u dizajnu. Čak i najbolje igre često imaju objektivno velike mane ali im se prašta jer briljiraju na drugim poljima. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Deo inventara foruma
Član od: 5.2.2012.
Lokacija: Kumova slama, planeta Zemlja
Poruke: 3.515
Zahvalnice: 3.940
Zahvaljeno 2.134 puta na 1.186 poruka
|
![]()
Meni je uzasno gde god se neprijatelji respawnuju. Jedino u Dark Souls mi to ne smeta. Dead Island na primer nisam mogao da igram zbog toga. A za divno cudo u Dying Light ne. Inace me uzasava. Nisam neki ljubitelj HnS igara zbog toga u poslednje vreme, mada sam igrao dobre (Path of Exile, Grim Dawn)
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku filpan na korisnoj poruci: | ||
Leonida (2.6.2018) |
![]() |
#18 |
Veteran
Član od: 3.1.2006.
Poruke: 829
Zahvalnice: 305
Zahvaljeno 214 puta na 125 poruka
|
![]()
I dalje ne mogu da se pomirim sa činjenicom da u GTA V ne može da se čučne.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
bug, dizajn, igre, pc game, problem |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Nintendo Switch | Emix | Konzole | 1424 | 27.3.2025 19:01 |
"Qzmizam" - Da li su igre umetnost? | iurisvulgaris | „Ja, igrač!” | 590 | 7.12.2012 23:33 |
Ultimate Fight igara - prva sezona | Patton | O igrama uopšte | 102 | 9.5.2009 0:08 |