![]() |
![]() |
|
Šta da kupim? Saveti oko kupovine novog ili nadogradnje starog računara |
![]() |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
![]() |
#1 |
Član
Član od: 3.11.2005.
Poruke: 316
Zahvalnice: 30
Zahvaljeno 26 puta na 10 poruka
|
![]()
Ja sam imao 2 problema
1. sa firmom monitor, kupio sam pre oko godinu dana, mozda malo jace, TV karticu pinacle pctv studio (dobio sam stereo i dan danas ne znam kako i zasto) koji ne radi. Stalno blokira, kad skeniram kanale, kad snimam... Bilo sta. Odem ja na reklamaciju, kad imam sta da dozivim. Ladno serijski broj sa kartice nije isti kao na kutiji!!! SN sam proverio na garanciji i kutiji ali mi nije palo na pamet da gledam i samu karticu. Jos su me optuzili da hocu da im uvalim neciju karticu!!!??? A ladno stiker je isti kao i onaj od njihovog dobavljaca. Posle sat vremena svadje oni kao prihvate da je testiraju i kao sto sam i predpostavio KOD NJIH RADI SAVRSENO!!!??? ![]() ![]() ![]() 2. kupio sam pre godinu dana mp3 plejer u drugoj firmi (necu da im pominjem ime jer su ispali korektni) koji se za godinu dana 2 puta kvario na isti nacin. Ukupno je bio na servisu 4 puta jer su ga 2 puta vracali kao ispravnog bez duzeg testiranja. Garancija istice u decembru i ja sam skoro siguran da ce se kvar ponoviti, ali ovog puta van garantnog roka. Moje pitanje za sve prisutne je: Da li postoji neki zakon ili bilo sta koji bi ovo sprecio i zastitio kupce tj. u mom slucaju sta ja da radim kad opet crkne, a nemam garanciju??? HVALA na strpljenju ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Starosedelac
|
![]()
Нек те не буни тв картица, ја имам Pinnacle PCTC Vision и много ме је намучио и такође сам га купио у Monitor-у.Није ми налазио неке канале, звук би се чуо и кад је програм искључен, програм би се сам палио
![]() Па спомињали су скоро неки закон о заштити потрошача, ал' реалност је нешто друго, најсигурније је да тражиш што бољу фирму у коју имаш поверење. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banned
|
![]()
Imtel je zakon. Proverena firma koja posluje ni manje ni vise nego 30 godina. A imao sam lepo iskustvo i sa MB Soft-om. Zasto ne reci to.
@Cvrcak I sta si radio sa tom TV karticom iz Monitora? Nisi valjda pristao na to da si hteo da uvalis tudju karticu? I kako to kod njih radi savrseno? Oni moraju da ti kazu zasto ona kod tebe ne radi savrseno. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Starosedelac
Član od: 25.10.2005.
Lokacija: Kragujevac - The Soul of Serbia
Poruke: 1.318
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 28 puta na 20 poruka
|
![]()
******, pamet u glavu pa sledeci put ne kupuj kod takvih lopova. I ja sam imao slicno isqstvo. Sto se toce S/N-a kartice i kutije u pravu su. Samo sto ti nikako nisi mogao da znas da ce na tako kvaran nacin da te *****u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Član
Član od: 3.11.2005.
Poruke: 316
Zahvalnice: 30
Zahvaljeno 26 puta na 10 poruka
|
![]()
@Cvrcak I sta si radio sa tom TV karticom iz Monitora? Nisi valjda pristao na to da si hteo da uvalis tudju karticu? I kako to kod njih radi savrseno? Oni moraju da ti kazu zasto ona kod tebe ne radi savrseno
Pa nista, drzim je u racunaru iako je ne koristim. Zao mi je da je bacim ![]() Napisao sam da smo se raspravljali sat vremena i da su na kraju ipak pristali da je "provere". Na kraju mi je neki kreten koji tamo radi rekao "lose si instalirao windows"!!!??? ![]() ![]() ![]() Zamisli molim te! Ajde da stavimo na stranu sto imam racunar vec 10 godina (ravno), sto studiram ETF smer RTI i sto citam sk od '97 ![]() A sta je sa tim sto sam ja trazio i platio PCTV studio a dobio stereo??? Nije valjda to isto (znam da nije, bio sam na sajtu proizvođača i video da su to 2 različite stvari) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Član
Član od: 3.11.2005.
Poruke: 316
Zahvalnice: 30
Zahvaljeno 26 puta na 10 poruka
|
![]()
Da, zaboravio sam da dodam da sam PCTV studio uzeo na preporuku I/O porta!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Novi član
Član od: 15.8.2007.
Poruke: 4
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
![]()
Zakon kaze:
5. Prigovor (reklamacija) Član 22. Potrošač ima pravo da uloži prigovor (reklamaciju) u prodajnom objektu u kome je proizvod kupljen, odnosno usluga pružena ili drugom mestu koje je u tom smislu određeno. Potrošač može ostvariti pravo iz stava 1. ovog člana uz račun (fakturu) o kupljenom proizvodu, odnosno o pruženoj usluzi. U mestima u kojima se prima reklamacija, tokom radnog vremena, mora biti prisutno lice ovlašćeno za rešavanje reklamacije. Ovlašćeno lice donosi odluku o reklamaciji odmah, a u složenijim slučajevima u roku od 15 dana. Rešavanje reklamacije ne može da traje duže od 45 dana od dana prijema zahteva za reklamaciju. Član 23. Ako se reklamacijom utvrdi da proizvod sadrži nedostatke, potrošač ima pravo da zahteva nov proizvod ili proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili da mu se vrati iznos plaćen za taj proizvod u visini cene tog proizvoda na dan vraćanja ili da mu se, uz njegovu saglasnost, otkloni nedostatak. Potrošač može ostvariti pravo iz stava 1. ovog člana pod uslovom da ovaj zahtev za reklamaciju podnese čim je otkrio nedostatak, a najdocnije u roku od 90 dana od dana kupovine proizvoda. Potrošač nema pravo iz stava 1. ovog člana ako je nedostatak na proizvodu nastao njegovom krivicom ili je otklanjanje nedostatka vršilo neovlašćeno lice. Član 53. Novčanom kaznom od 100.000 do 1.000.000 dinara kazniće se za prekršaj preduzeće ili drugo pravno lice koji potrošaču prodaju proizvode ili pružaju usluge: 9.ako ne omogući potrošaču da uloži prigovor (reklamaciju) u prodajnom objektu u kome je proizvod kupljen, odnosno u kome je usluga pružena ili na drugom mestu koje je u tom cilju određeno ili ako prigovor (reklamaciju) ne uzme u postupak i po njemu ne donese odluku na način i u rokovima, kako je to predviđeno ovim zakonom (član 22); Ovoce mozda nekome da pomogne, a nekome i da odmogne. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Deo inventara foruma
Član od: 30.11.2005.
Lokacija: Stan
Poruke: 3.102
Zahvalnice: 374
Zahvaljeno 456 puta na 282 poruka
|
![]()
I ja sam takodje imao negativna iskustva sa firmom monitor. dakle u siroookom luku oko nje...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
Član od: 24.10.2005.
Lokacija: Mirijevo, Beograd
Poruke: 1.108
Zahvalnice: 9
Zahvaljeno 95 puta na 71 poruka
|
![]()
A ja mislim da ste malo zakasnili sa odgovorom... jedno 2 god.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Deo inventara foruma
Član od: 5.12.2005.
Lokacija: No pain!
Poruke: 3.062
Zahvalnice: 299
Zahvaljeno 397 puta na 300 poruka
|
![]() Citat:
Uvek ima necega u svakoj firmi. Ja sam imao takodje negativna iskustva s kupljenim DVD-RWom kod njih i ostvarivanjem garancije na isti. Cekao jedno 45 dana i dali mi otprilike polovan 110D koji ruku na srce radi skroz ok. Da, 108D odnesen na garanciju kod njih je njima radio skroz ok. Opet uzeo sam sadasnji hard kod njih po sasvim ok ceni pre nekoliko meseci i kod njih je bio upakovan u originalnu kesu i neotpakovan naravno dok su mi u Eurolinku nudili neki zamasceni i izgrebani da bi na moje odbijanje kupovine meni neki umisljeni krele prodavao pricu da ga je on namerno otorio da bi podesio pinove. ![]() Pitam ga ja: Kako kako, sta? A on: ma to je nesto sto mora da se podesi na svakom hardu. Mislim stvarno, takve ljude treba maltretirati!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Deo inventara foruma
Član od: 30.11.2005.
Lokacija: Stan
Poruke: 3.102
Zahvalnice: 374
Zahvaljeno 456 puta na 282 poruka
|
![]()
Mene su tako maltretirali za jedno napajanje, koje je riknulo, ja im dao da vide sta je, i nisam ga ni dobio nazad, nego sam uzeo novo, a ono ostalo kod njih. Sta ces, bio sam klinac. A kad pogledam, stvarno svako misli da moze da radi sa kompovima... Takvima ni kupus na pijaci ne bih dao da prodaju...
|
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|