![]() |
![]() |
|
Aparati i oprema Mobilni telefoni i dodaci |
![]() |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
![]() |
#1 |
Starosedelac
Član od: 30.4.2006.
Poruke: 1.242
Zahvalnice: 621
Zahvaljeno 264 puta na 174 poruka
|
![]()
Cilj ove teme na ovom i na drugim forumima je da Telenor otključa sve telefone, koje je prodao zaključane, a pre 01.01.2011., jer su svi protivzakonito zaključani, i ne ispunjavaju specifikacije propisane proizvodjačkom deklaracijom.
Pokretač 1. teme je dobio unlock kodove od uvoznika, i tarifa mu je vraćena sa Prenesi 400 na prenesi 325 jer ne smeju ni da uslovljavaju prodaju jedne robe/usluge prodajom druge robe/usluge, što je ovde takodje slučaj. U telenoru je neko i posao izgubio zbog ovoga. Dakle u oktobru prošle godine je "provaljeno" da Telenorovi ugovori nisu potpuni, i da je zaključavanje koje vrše nije legalno po zakonu o zaštiti potrošača. I rekoh, hajde da zatražimo svoja prava, i da roba koja je plaćena i postala moje vlasništvo bude funkcionlna 100 posto. Stižu mi odgovori od Telenora: ![]() ![]() ![]() ![]() Pošto je pokretač teme dobio kodove od uvoznika, rekoh, možda i ne lažu, možda stvarno nemaju, da probam kod uvoznika. Od zastupnika CTa dobijam odgovore: ![]() pa malo moralne pridike, na moju opasku da me je telenor nasamario ![]() i posle nekog vremena kada sam pokazao mejl od Nokie (doći ćemo i do njega) gde oni kažu da Nokia nema veze sa zaključavanjem ![]() Idemo dalje ... ... ... Dakle, Telenor tvrdi da nema unlock kodove, i daje svoje razloge zaključavanja, a jedan od njih je i PRAKSA u drugim zemljama, a ne spominje da je praksa da u drugim zemljama kodovi mogu i da se dobiju nakon isteka obaveze .... No, idemo dalje... pokušavamo sa servisom, ovlašćenim, jer je telefon neispravan, ne ispunjava sve iz proizvodjačke deklaracije .... od servisa dobijam odgovor ... ![]() ![]() ![]() Jedino oni kažu da operater zaključava telefone . Pošto i uvoznik i operater tvrde da telefoni dolaze zaključani, i da oni nemaju ništa sa tim, obratih se i Nokiji, da vidimo šta će oni da kažu. Prvih par puta su me upućivali na operaatera, ali kada sam rekao da sam se već obraćao operateru, i kako operater i uvoznik tvrde da Nokia zaključava telefone, i kako oni nemaju unlock kodove, dobio sam sledećih pae mejlova. Ovde upućuju na operatera ![]() a zatim ![]() ![]() Dakle, NOKIA proizvode nazaključane telefone po narudžbini, a operater je posle taj koji zaključava i ubacuje brendiran softver i šta već .... Posle ovih mejlova uvoznik kaže da mi ne može pomoći, telenor mi više ne odgovara na mejlove, a njihov ugovor se značajno promenio od 01.01.2011. gde je sada sve napisano u ugovoru. Kažu da je taj ugovor u skladu sa novim zakonom o zaštiti potrošača, a mi tvrdimo da su morali da ga izmene, jer je stari bio previše "šupalj", i da je zakon o zaštiti potrošača postojao i pre, a promena im samo došla kao 1 na 11 da imaju na šta da se "izvlače" .... Dakle, neki mehanizmi su pokrenuti, čekaju se neki odgovori, Telenor je platio kaznu jer nije bilo na prodajnim mestima pre istaknuto da su telefoni zaključani. čeka se RATEL sa odgovorom na još neka pitanja .... Pre nekoliko dana se i ovo pojavilo: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Starosedelac
Član od: 30.4.2006.
Poruke: 1.242
Zahvalnice: 621
Zahvaljeno 264 puta na 174 poruka
|
![]()
Evo i jednog od odgovora koje je uvoznik poslao pokretaču teme:
![]() Pa mu je ZX odgovorio: ![]() Odgovor nije dobio . . . Ovde je odgovor od Telenora na koji se par meseci čekao odgovor čiji je telefon, i konačno su potvrdili da je telefon vlasništvo korisnika, ali opet tvrde da Nokia zaključava: ![]() Ovo je čovek koji više ne radi u Telenoru: ![]() Ovo je odgovor Telenora gde pristaju da mu zamene telefon za otključan: ![]() Odgovor od Telenora gde se pozivaju i na praksu u drugim zemljama: ![]() Fotka koja dokazuje da ranije NIJE bilo označeno na prodajnom mestu: ![]() Mejl od Roaminga koji je stigao u roku od par sati: ![]() Još jedan čovek je zatim dobio od roaminga: ![]() Biće još u toku dana . . . |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Starosedelac
Član od: 30.4.2006.
Poruke: 1.242
Zahvalnice: 621
Zahvaljeno 264 puta na 174 poruka
|
![]()
Činjenica jeste da su ZX-u otključali telefon. Zašto?
Jeste mu telefon otključao uvoznik, ali je takodje i činjenica i da mu je tarifni paket vraćen sa novog Prenesi 400 na stari Prenesi 325. To je mogao samo Telenor da odradi. Opet: Zašto? Zato što ZX nije bio u pravu? Ili je bio u pravu, pa su tako postupili. Ovde dolazimo i do toga da Telenor laže i kada kaže da kada se predje na novi paket, više ne može na stari. Iz njegovog primera vidimo da može i to, samo, ne daju .... Ne odgovara im da se razgovor plaća u sekundama, već hoće da naplate svaki započeti minut. ZX je čovek koji je pokrenuo sve ovo na dva foruma. Interesantan tekst : http://owim1.wordpress.com/2011/02/2...unlock-mafija/ Molim za vaša mišljenja, predloge, iskustva .... Poslednja ispravka: DragonSlayer (25.3.2011 u 13:48) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.4.2006.
Lokacija: Srbija
Poruke: 4.039
Zahvalnice: 1.301
Zahvaljeno 1.404 puta na 950 poruka
|
![]()
Auuu, koja svinjarija.Najbolji ovaj deo sa fotkama
![]() To sa zaključavanjem je totalna glupost, onim ugovorom se obavezujem da svakog meseca plaćam toliko i toliko, nema nikakve potrebe za zaključavanjem.Šta kad ugovor istekne, prestanu sve obaveze prema Telenoru, ja još uvek imam zaključan telefon koji o svom trošku moram da otključavam.U civilizovanom svetu.Neko tu u saradnji sa nekim skida kajmak. Inače čitao sam pre članak što si naveo na kraju, sve je lepo objašnjeno. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Starosedelac
Član od: 23.1.2008.
Poruke: 1.428
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 367 puta na 332 poruka
|
![]()
Procitao sam sve. Treba ih tuzit, pa neka sud odluci a i jedino na taj nacin moze da se utvrdi i potvrdi ko ih zakljucava i zasto. Kao sto JohnnyNT rece ugovor te obavezuje da koristis taj paket za koji si potpisao isti, ako raskines isti platices penal ili sta vec. Telefon uslolovljava korisnika da koristi njihovu mrezu i usluge u toku ugovorne obaveze, kako kazu u jednom od mejlova, cemu ugovor onda. Ako je proizvodjac naveo u deklaraciji proizvoda da je telefonski aparat "Sim Free" onda je potrosac upravu. Ti za beneficiranu cenu potpisujes ugovor na 12/24 meseci i nema potrebe da se telefoni zakljucavaju.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Deo inventara foruma
Član od: 29.1.2008.
Poruke: 20.705
Zahvalnice: 439
Zahvaljeno 4.092 puta na 3.804 poruka
|
![]()
Podrška, ionako je telefon plaćen dosta tokom 2 godine trajanja ugovora.. spremam se i ja da raskinem ugovor.. mnogo me deru i prave se pametni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Član
Član od: 9.10.2006.
Lokacija: Small Paris
Poruke: 57
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Starosedelac
Član od: 30.4.2006.
Poruke: 1.242
Zahvalnice: 621
Zahvaljeno 264 puta na 174 poruka
|
![]()
Znaš ga lično? Može li da nam baci neku izjavu ovde? Ili je vezan ugovorom o ćutanju?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Član
Član od: 9.10.2006.
Lokacija: Small Paris
Poruke: 57
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Poslacu mu link, ne znam da li je vezan ugovorom o cutanju. Meni se cini da je ovo vise pitanje za pravnu sluzbu, nego za reklamacije.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Starosedelac
Član od: 30.4.2006.
Poruke: 1.242
Zahvalnice: 621
Zahvaljeno 264 puta na 174 poruka
|
![]()
OK, hvala ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Starosedelac
Član od: 23.1.2008.
Poruke: 1.428
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 367 puta na 332 poruka
|
![]()
Znam da Telenor daje unlock code po isteku pretplatnickog ugovora ali me interesuje kakva su iskustva sa kontaktom uvoznika i ovlascenog servisa po tom pitanju? Znam par lokalnih servisera koji mogu da pribave takav kod u roku od 2 sata, verovatno su u dosluhu sa pravim ljudima. Konkretno me interesuje za HTC telefon koji je zakljucan a vidim http://www.begramservis.rs je ovlasceni servis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Starosedelac
Član od: 14.2.2008.
Lokacija: Nis
Poruke: 1.428
Zahvalnice: 213
Zahvaljeno 241 puta na 200 poruka
|
![]()
Ja sam nosio onaj Telenorov Alcatel M'Pop nekad prosle godine u jedan servis u Nisu i trazio iskljucivo kodom da mi otkljucaju telefon i zavrsio je decko posao za nekih 5 minuta, samo sto cena zavisi od modela do modela izgleda.
Imam par teorija gde nabavljaju te kodove ali nisam se nesto opterecivao time, ali mislim da nije nuzno da uopste imaju veze sa nekim od ljudi koji su povezani sa Telenorom ili rade u istom da bi mogli to da odrade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Deo inventara foruma
Član od: 14.3.2008.
Lokacija: EHCPCGG
Poruke: 12.204
Zahvalnice: 4.382
Zahvaljeno 3.325 puta na 2.299 poruka
|
![]()
Postoji neki hard+soft kombo SigmaKey koji otključava sve živo, drugar radi u servisu i preko njega samo odabere određene parametre (model telefona i slično) i on izbaci kod ili otključa preko tog USB dongle-a telefon.
Taj softver se redovno apdejtuje, valjda. Nema za najnovije telefone prvog dana ali uglavnom se provali način otključavanja brzo... Kako, ne pitajte me ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Zračenje mobilnih telefona!? | touch_master | Aparati i oprema | 7 | 18.8.2009 15:15 |
Pitanje legalnosti ROM fajlova... | Wastelander | Brbljaonica | 16 | 5.8.2008 14:03 |
Da li je moguce da su prodavci mobilnih telefona toliko neobrazovani(glupi) | Maksim Gorki | Aparati i oprema | 15 | 16.12.2007 13:53 |
Zracenje mobilnih telefona | Pantelija | Aparati i oprema | 13 | 8.2.2006 21:55 |