Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Run > Slobodni softver
Uputstvo Članstvo Kalendar Današnje poruke Pretraži

Slobodni softver Teme o softveru otvorenog koda (programi i operativni sistemi), projektima, zajednici...

Odgovor

Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 31.10.2006, 0:45   #1
Staronsky
Član

Član od: 2.12.2005.
Zahvalnice: 11
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku Staronsky Slanje poruke preko Yahooa korisniku Staronsky
Određen forumom Kubuntu 6.06 boot problem!

Pozdrav! Imam HDD od 80gb podeljen na 2 NTFS particije za Windows XP i 2 Ext3 i 1 LinuxSwap za Kubuntu! Napominjem da sam totalni pocetnik i Kubuntu sam instalirao pre par dana i jako mi se svideo,ali mi se pojavio jedan problem! Do skoro kada ukljucim kompjuter bila mi je ponudjena opcija za odabir operativnog sistema (Kubuntu ili Windows XP) ,ali od danas te opcije nema vec se Windows XP automatski ucitava bez ikakve napomene! Zamolio bih nekog strucnijeg da mi pomogne i kaze kako da vratim tu boot opciju! Takodje da ne otvaram novu temu ,zamolio bih nekog da mi pomogne oko kreiranja PPPoe konekcije u Kubuntu! Na wireless sam nakacen preko Access Pointa i integrisane mrezne "Marvel bla,bla"! Ni za DialUp se ne snalazim najbolje tj. nikako da mi proradi modem (valjda nema drajvera ) !?
Staronsky je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 31.10.2006, 9:01   #2
GoranSTX
Ex Parrot

Član od: 8.12.2005.
Zahvalnice: 445
Zahvaljeno 1.932 puta na 1.212 poruka
Slanje poruke preko ICQ-a korisniku GoranSTX
Određen forumom Re: Kubuntu 6.06 boot problem!

Nazalost ne koristim (K)Ubuntu pa ne mogu da ti pomognem konkretnim resenjem, ali ako si voljan da istrazujes evo ti par putokaza dok neko ne postuje nesto konkretno:

Boot problem: Probaj da dignes Kubuntu sa CD-a (ili ako ima neki rescue mod) pa popravi GRUB (to je valjda default boot manager)
Kod:
$man grub