![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||
Idi do univerziteta i domarki reci da si došao zbog posla. Prihvati ponuđeni posao (opcija u beležnici), a zatim se raspitaj za ubijenog čarobnjaka. Uđi u spavaonicu, pretvori se u vukodlaka i pogledaj tablu. Pregledaj sve ormančiće i u poslednjem pogledaj knjige. Prođi dalje i razgovaraj sa čuvarem. On će ti reći da je čarobnjak otrovan. Idi do trgovačkog esnafa i vrataru pomeni frazu: „Dead Men’s Pointy Boots”. Vratar će tada pristati da priča o ubistvu trgovca. Vrati se do Von Ubervaldovih i reci Smrti šta si saznao o trgovcu. Smrt će se tada izlanuti i obavestiće te da je trgovac zadavljen. Ispred zida Patricijeve palate pretvori se u vukodlaka. Uporedi „magenta” miris serijskog ubice sa mirisom koji izlazi iz jednog bureta. Osetićeš da su isti. Idi do podruma u „Cafeu Ankh” i pogledaj listu narudžbina koja leži na sanduku pored vrata. Videćeš da jedna isporuka vina ide u Patricijevu palatu. Pajserom razvali jedno bure i uđi u njega. Nakon kraće vožnje, naći ćeš se u palati. Iz ostave uđi u hodnik i idi levo. Pretvori se u vukodlaka. Najpre oslušni razgovor koji se vodi iza desnih, a zatim iza levih duplih vrata. Nakon neočekivanog događaja naći ćeš se u svojoj kancelariji. Posle razgovora sa plaćenim ubicom, idi do Von Ubervaldovih. Uđi u biblioteku i klikni mahovinom na „Index Card”. U beležnici će se pojaviti novi pojam: „The Sewers”. Ispitaj i taj pojam u kartoteci i na mapi će se pojaviti lokacija ulaza u kanalizaciju. Uđi u kanalizaciju i pređi na sledeću lokaciju (nije bitno koji prolaz izabereš). Pretvori se u vukodlaka i prati miris serijskog ubice još dve lokacije. Doći ćeš do lokacije na kojoj se u njenom gornjem levom uglu nalazi ulaz u jazbinu. Uđi unutra, pregledaj krhotine i naći ćeš broš u obliku bube. Nakon razgovora sa pacovom (Smrt u svetu glodara), izađi iz kanalizacije i uputi se do kafane „The Octarine Parrot”. Uđi u Safirinu garderobu i kao vukodlak registruj i analiziraj prisutne mirise. Nakon toga pokupi bočicu parfema sa stočića. Idi do palate i popni se uz zid do pronalazačeve ćelije. Popričaj sa Leonardom i Two Conkersom. Pokaži im broš i saznaćeš za postojanje kulta koji slavi boga Anu-Anu. U kartoteci biblioteke Von Ubervaldovih pogledaj šta može da se nađe pod pojmovima „Errata” i „Temple of Anu-Anu”. Idi do Nevidljivog univerziteta i uđi u spavaonicu. „Clue” ikonom selektuj pojam „Temple od Anu-Anu” i klikni na tablu. Luton će tada oktarinskom kredom ispisati tekst na tabli. Izađi iz zgrade, malo se prošetaj (obiđi nekoliko lokacija), a onda se vrati na univerzitet. Pogledaj orman u kome se nalaze knjige i videćeš da je došlo do neke promene. Obrati pažnju na knjigu koja govori u hramovima. U njoj se objašnjen način kako se otvaraju vrata od hrama Anu-Anu. Klikni brošem na knjigu o hramovima i Luton će otvoriti vratanca na njemu. Dobićeš spisak članova kulta Anu-Anu, među kojima su sveštenik Munkalf, Terma, čarobnjak Varb itd. Idi do Hrama malih bogova i Munkalfu pokaži listu. Izađi iz hrama, idi na groblje i stani pored prozora iza koga se nazire sveštenikova figura. Transformiši se u vukodlaka i klikni na prozor. Čućeš tajni razgovor i saznati da će se uskoro održati sastanak članova kulta. Vrati se u hram i popričaj sa Malaklipsom o tajnim sastancima. Pomeni mu Eratu (opcija iz beležnice), a zatim zatraži da te uvede u unutrašnjost hrama („The Inner Sanctum” - opcija u dijalog-boksu). Tamo pogledaj oltar i uđi u njega. U toku ceremonije sipaj parfem na Munkalfove cipele da bi lakše mogao da ga pratiš po mirisu. Kada se obred i sastanak u skrovištu okončaju, automatski ćeš se naći u svojoj kancelariji. Na mapi se pojavila nova lokacija - „The Sanctuary”. Idi tamo. Pogledaj crtež na zidu i zapazićeš čudan simbol. Klikni na njega i Luton će ga precrtati u beležnicu. U biblioteci Von Ubervaldovih potraži informacije o simbolu i saznaćeš da je u pitanju drevni znak („The Elver Symbol”) koji ima veze sa zlim bogom Nylonathepom. Takođe, pogledaj šta knjige kažu o Nylonathepu. U beležnici će se tada pojaviti novi simbol - oktagram pomoću koga se priziva bog. Vrati se u skrovište kulta i pogledaj mapu Ankh-Morporka. Sada je potrebno da na mapu ucrtaš lokacije onih ubistava koja su se već dogodila. To ćeš da uradiš tako što ćeš pomoću „clue” ikone preneti informacije iz beležnice na mapu (Luton će tada sam zaokružiti mesta na kojima su se ubistva dogodila). Dakle, na mapu se unose podaci o sledećim ubistvima: Mandijevo, Malakajtovo, Reginovo (prva dva čina igre), a zatim trgovčevo, službenikovo i čarobnjakovo (za njih si saznao u trećem činu). Iskoristi skicu oktagrama na mapi i videćeš da su ubistva povezana. Nakon ovog otvoriće se čak tri nove lokacije: „The Dysk Theatre” (mesto koje se nalazi u središtu oktagrama na mapi), „Dagon Street” i „The Wizard’s Pleasaunce” (lokacije na kojima treba da se dogode još dva ubistva). Idi do pozorišta i tamo pokupi plakat. Pažljivo ga pročitaj. Popričaj sa glumcem o predstavama koje su na repertoaru. Ponovo idi do Von Ubervaldovih i plakat iskoristi u kartoteci biblioteke. Saznaćeš da predstave zajedno formiraju ciklus „Osam velikih tragedija” koje je napisao jedan patuljak. Pretraži kartoteku pod pojmom „Eight Great Tragedies” i shvatićeš da svakoj tragediji odgovara po jedno ubistvo. U ulici „Dagon” pomoću pajsera razvali daske na prozoru i uđi u napuštenu prodavnicu. Pretraži ostatke na zemlji i naći ćeš kost. Pogledaj je. Vrati se u pozorište i popričaj sa glumcem o tragedijama. Stani tik uz pozornicu i pretvori se u vukodlaka. Na zidu pozornice primetićeš nekakve tragove. Vrati se u ljudsko obličje i pogledaj mesto gde se tragovi naziru. „Clue” ikonicom klikni na „Elver Sign” u beležnici, a zatim na tragove na zidu. Luton će nacrtati simbol i tajna vrata će se otvoriti. Siđi u podrum. Pogledaj oltar sa mapom grada u središtu pećine. Pojam „Eight Great Tragedies” iz beležnice iskoristi na mapi i shvatićeš da će se poslednje ubistvo dogoditi na lokaciji „The Wizard’s Pleasaunce”. Idi tamo i sakrij se u žbunje. Slobodan MACEDONIĆ |
| ||||||||||||
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |