![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| |||||||||||
Da ne bismo kvarili iznenađenja sa kojima će se igrač System Shocka 2 suočiti, rešenje koje počinjemo da objavljujemo od ovog broja sadrži samo minimalan broj potrebnih informacija za završetak igre, potpomognuto odgovarajućim mapama. Slovne oznake na mapama označavaju najvažnije lokacije (identično su obeležene u tekstu), a brojčane oznake (date i u samoj igri) su mesta vertikalnog transporta (liftovi, antigravitacioni tuneli itd.). Još nekoliko važnijih napomena: – Kad god je to moguće, treba onesposobiti sigurnosni (alarmni) sistem svemirskog broda. Ovo se postiže hakovanjem preko specijalnih konzola koje su razbacane na palubama brodova „Von Braun” i „Rickenbacker”. Za uspešno hakovanje junak treba da poseduje znanje koje se odražava kroz dve karakteristike: hacking i cyber. Što su ove osobine višeg nivoa, to je razbijanje sigurnosnog sistema, ali i zaključanih vrata ili sanduka, lakše. Nakon što se alarmni sistem nakratko deaktivira, kamere, laserski topovi i sl. postaju neaktivni, tako da se mogu lako uništiti. – „Audio log” kertridže treba obavezno skupljati i čitati njihov sadržaj, jer se samo na taj način priča System Shocka 2 može skopiti u smislenu celinu. U ovom rešenju biće pomenuti samo ključni kertridži za rešavanje određenih problema. – Za istraživanja vanzemaljskih objekata koriste se hemikalije koje se mogu naći u specijalnim skladištima. Na svakom nivou postoji bar jedno skladište ovog tipa, pa je nošenje hemijskih preparata u inventaru potpuno nepotrebno (samo zauzima dragoceni prostor). U rešenju će pored svakog objekta koji treba istražiti biti navedeno koja se hemijska sredstva koriste u tom procesu. Takođe, za istraživanje nekih objekata potrebno je imati i najviši nivo znanja (maksimalno razvijena „Research” karakteristika). DECK 2: MEDICAL/SCIENCE Med/Sci - Science Sector
Popni se liftom. Magnetnu karticu za „Science Sector” možeš naći na lokaciji B. Upotrebi je na vratima C i praktično od ovog trenutka započinje prava igra. Kroz borbu sa mutantima koji se kreću ovom palubom, naići ćeš na neistraženi organ. Ispitaj ga (Research skill 1, ne zahteva hemikalije), i učinak u borbi protiv njih će porasti za 25%. Lift na lokaciji D je u kvaru i zato moraš učiniti sve da ga popraviš. Uređaj u mrtvačnici (E) posebno je interesantan. To je bioregenerator koji, kada ga jednom uključiš, ima mogućnost da te klonira kada izgubiš život, ukoliko imaš dovoljno kredita da „platiš” tu uslugu (na ovaj način izbegavaš poruku Game Over). Idi do ulaza u medicinski sektor (F) i pokupi ispražnjenu bateriju. Na skoro svakom nivou nalazi se po jedno skladište hemikalija (G) u kojima možeš naći supstance potrebne za istraživanja. Siđi merdevinama 3 u podrum i napuni bateriju na punjaču (H). Čuvaj se laserskih topova ako prethodno nisi deaktivirao alarmni sistem. S obzirom da za sada nemaš magnetnu karticu za pristup podsektoru „Research & Development” (I), vrati se do lokacije F, ubaci napunjenu bateriju u kutiju na zidu i uđi u medicinski sektor. Med/Sci - Medical Sector
Pošto sada imaš odgovarajuću magnetnu propusnicu, otvori vrata da lokaciji I. Idi do istraživačke laboratorije doktora Votsa (P) i tamo češ ga zateći na samrti. Pretraži njegovo telo i naći ćeš dva e-mail kertridža. Iz jednog od njih saznaćeš širfu za pristup pomoćnom tunelu za vezu između prve i druge palube (R). Idi tamo i na magnetnoj bravi unesi: 12451. Siđi niz merdevine u tunel. Slobodan MACEDONIĆ |
| |||||||||||||
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |