![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Novi serijal sadržaće četiri nastavka, tačnije Hronike koje će se pojavljivati tokom sledećih par meseci. Kao što rekosmo, serijal je prvenstveno dizajniran za početnike. Sve četiri Hronike slediće avanture heroja Tarnuma, koji se mora iskupiti bogovima ispunjavnjem nekoliko Questova u njihovo ime. To je priča koja se grana kroz sve kampanje, na sva četiri diska. Igra je potezna i zahteva od igrača standardne aktivnosti, kao i u ranijim delovima Heroja: menadžment resursa, armija i izgradnju gradova. Borbe su na taktičkom nivou s jedinicima koje su obično fantastična bića poput vampira, mumija, goblina, vukova, orkova, duhova, hidri, džinova i mnogih drugih. Prva Hronika „Warlords of Wasteland” je ujedno uvod u avanture koje će uslediti. Govori o varvarinu Tarnumu, koji iz razgovora s misterioznim bardom otkriva priče o davno zaboravljenoj slavi svog naroda (miroljubivog, ali ratničkog). Taj probuđeni nacionalizam inspiriše heroja da se pobuni protiv „dahija”, predstavljenih u vidu zlih čarobnjaka koji su porobili Tarnumov narod. Druga Hronika „Conquest of The Underworld” opisuje doživljaje besmrtnog i sada poznatog heroja Tarnuma, koji je poslat od strane bogova da pomogne ćerki otetog kralja da spase svoga oca. Tarnum je sada sveti vitez, jadnjikavi paladin, koji se mora boriti protiv zlih snaga demona iz pakla. Svaki disk sadrži po osam scenarija u kampanji. Mora se napomenuti da su priče scenarija dosta privlačne i da se tokom misija veoma prijatno razvijaju u celinu, za razliku od nešto konfuznijih priča iz prethodnih delova Heroja. Naime, tokom misija ima dosta skriptovanih elemenata i pop-up prozora koji objašnjavaju i održavaju tok priče. Scenariji su nešto kraći i odvijaju se na manjim mapama. Igrivost i atmosfera mogu se učiniti sličnim originalnim HoMM III, ali kvalitet dizajna mapa sigurno nedostaje. Napravljene su na takav način da igrač skoro nikada nije ugrožen od strane neprijatelja, kompjuterskih igrača, čak i na najvišem nivou težine. U suštini, oni skoro nikada ne napadaju, već će igrač preduzimati sve opsade i ofanzive. Ovo vodi do totalno monotone i dosadne igre, a jedino možete da izgubite jslučajnom pogibijom glavnog heroja Tarnuma u nekoj od bitaka. Nedostatak izazova svodi igru na nekoliko glavnih elemenata koji bi trebalo da poboljšaju kvalitet atmosfere: konstantno pravljenje i gomilanje jedinica, kao i istraživanje mape. To, naravno, ograničava privlačnost dužeg igranja, ponovnog prelaska kampanje ili pojedinih mapa. U suštini, samo sam jednu misiju morao da ponavljam zbog toga što mi je glavni heroj poginuo tokom opsade tvrđave na koju je pošao s preslabim snagama. Da sam sačekao još par krugova i nagomilao nekoliko desetina jedinica, pobeda bi sigurno bila moja. Ali, zar konstantna izgradnja jedinica predstavlja izazov i čini atmosferu boljom? Pitam se šta je nateralo ljude iz „New World Computinga” da upropaste jednu od najboljih igara ovako lošim prozvodom. Ovo je prva igra koja koristi identičnu strukturu i izgled prethodnih delova iz serijala. Ovakvu grešku ipak je previše ponavljati četiri puta, koliko pomenuta firma planira da razvuče priču o Tarnumu i njegovim smešnim „herojskim” delima. Ako ipak želite nešto više od jedne kampanje sa samo osam misija, mnogo je bolje da nađete originalne HoMM III: Reastoration of Erathia, dodatak Armageddon’s Blade i sledeći, samostalni dodatak Shadow of Death. Tu su takođe i brojni fan-sajtovi koji nude više nego kvalitetne scenarije i zabavne kampanje. HC ipak treba izbegavati, ako niste apsolutni novajlija u Might and Magic svetu. S obzirom na popularnost ovih naslova, šanse za to su veoma male. Branislav BABOVIĆ |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
![]()
![]()
|
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |