KORAK PO KORAK<>
052002<><>

Hitchcock: The Final Cut (2)

3. poglavlje: Am I Still Missing Someone? Dead or Alive?

Prvo što ćeš čuti na početku trećeg poglavlja jesu pozivi u pomoć koje ti upućuje Robert Marvin-Džordan. On je vezan na vrhu malog krana. Popni se merdevinama na vrh većeg krana i uđi u kabinu. Pritisni levi taster i kuka će se spustiti. Izađi iz kabine i siđi dole. Priđi kontrolama malog krana i povuci polugu. Robert će ti se zahvaliti i pozvati te na još jedan razgovor. Kada on ode, uđi u kancelariju direktora filma koja se nalazi pored telefonske govornice.

U prvoj sobi povuci beli zastor na prozoru pored radnog stola. Uđi u susednu prostoriju. U naslonjači ćeš zateći mrtvog direktora filma. Klikni na telo. Pažljivo pogledaj dve bočice koje se nalaze na stolu i upotrebi nož na onoj sa zelenim čepom. Nakon toga, takođe pomoću noža, izvuci daljinski upravljač iz direktorove ruke. Upotrebi ga u svom inventaru i pritisni taster 'Space'. U levom donjem uglu ekrana dobićeš prikaz daljinskog upravljača. Klikni na zeleni taster, a nakon toga i na preostale programske tastere (1, 2, 3 itd.). Odgledaćeš nekoliko zanimljivih scena koje će ti pomoći da shvatiš šta se dešava oko tebe. Izađi iz zgrade. U tom trenutku zazvoniće telefon u obližnjoj govornici. Javi se. Ženski glas će ti zakazati sastanak u Brenerovoj kući (trošna kuća preko puta kancelarije direktora filma). Nakon razgovora iskoristi priliku i pozovi Roberta i Džeka. Informiši ih o onome što se dogodilo i ispitaj ih o svemu. Iz proreza na telefonskom aparatu izvuci drugu polovinu presečene magnetne kartice. Zalepi dve polovine koristeći lepak. Tako pripremljenu karticu upotrebi na vratima Brenanove kuće. Uđi unutra.

Vrata će se zatvoriti za tobom i automatski zaključati. Ženski glas će te obavestiti da si ulaskom u kuću aktivirao tempiranu bombu. Na predlog da se predaš odgovori odrično. Sada imaš malo vremena da deaktiviraš bombu. Na kaminu se nalazi punjeni soko. Podigni ga i pročitaj poruku koja je napisana sa donje strane postolja. Pogledaj knjige na levoj polici i nađi Platovonu „Republiku”. Obrati pažnju na korice (slovo p). Pogledaj kutiju na stolu i unesi šifru 314 (p = 3.14). Pokupi ključić iz kutije. Uzmi lopaticu koja leži pored kamina. Zaviri u žensku tašnu i klikni na ruž za usne. Uzmi merdevine i postavi ih ispred ulaznih vrata, odnosno ispod staklenog panela koji se nalazi iznad vrata. Popni se i ključićem otključaj panel (alternativa je da staklo razbiješ pomoću lopatice). Nožem preseci ljubičastu žicu. Žena koja ti je postavila zamku tada će ući u kuću. U pitanju je Konstanca, šminkerka filmske ekipe, koja se izdaje za psihijatra porodice Marvin-Džordan. Detaljno je ispitaj. Shvatićeš da ona ima čvrst alibi za sva počinjena ubistva. Kada ona ode, izađi iz kuće.

4. poglavlje: Hurry Up. Robert Is Not Dead, Yet.

Vrati se u Robertovu kuću. Ugledaćeš Džeka kako izlazi iz sobe. Popni se na sprat i otvori prva vrata levo. Razgovaraj sa Robertom o svemu i zatraži da ti dozvoli da pregledaš ostale sobe.

Najpre uđi u sobu Robertove pokojne majke Meri-Rouz (druga vrata sleva). Na fotelji ćeš naći činiju sa kineskim kolačićima sreće. Uzmi dva komada i pročitaj poruke koje ćeš izvući. Pogledaj stočić na kome se nalazi gramofon. Klikni na ploču Betovenove simfonije „Eroika” i muzička kutija će se sama otvoriti. Pogledaj pisamce koje se nalazi u njoj. Takođe, klikni na dve ploče u levom delu ormana. Jedna će izazvati novi flešbek, a druga zapravo predstavlja snimak oproštajnog govora Meri-Rouz. Pogledaj kalendar na zidu i zapiši zaokružene datume. U drugom delu sobe videćeš stalak sa umetničkom slikom. Pomeri je i ispod nje ćeš otkriti Robertovu fotografiju. Pogledaj knjige na komodi pored kreveta (Biblija i „Hirošimo, ljubavi moja”) i pregledaj šta se nalazi u ormanu. Izađi iz sobe.

Alisijin apartman nalazi se preko puta sobe Meri-Rouz. Uđi unutra i videćeš da je sav u znaku ptica. Zaviri u orman, ali tamo ništa pametno nećeš naći. Na stalku sa desne strane kreveta videćeš vranu koju si upoznao na samom početku igre. Da bi je oterao, upotrebi pištolj. Kada ptica odleti, pogledaj stalak i skini bočni čep s njega. Uzmi drvenu ribu. Pogledaj prepariranog pelikana i ubaci mu ribu u kljun. Fioka u postolju će se otvoriti. Iz nje pokupi ključ od podruma, dopisnicu i kulinarski recept. Pregledaj i knjige o ornitologiji koje se nalaze na polici. Pre nego što siđeš u prizemlje, uđi i u Džekovu sobu. Tamo, međutim, nemaš šta da tražiš. Treba samo da uočiš Bibliju koja se nalazi na krevetu, i Alisijinu sliku koja stoji na stolu. Vrati se, dakle, u prizemelje i uđi u podrum (vrata ispod stepeništa).

Siđi niz stepenice. Pogledaj knjigu na stolu i zahvalnicu na zidu iznad njega. Priđi policama ispod stepeništa. Pokupi jednu jabuku iz korpe, a zatim otvori donja vrata i uzmi vreću brašna i kesicu cimeta. Sa susedne police uzmi ultrazvučni simulator za ptice (birds machine). Pogled na gornju policu otkriće mozak u tegli. Izađi iz podruma, a zatim i iz kuće. Idi do telefonske govornice i pozovi Džeka. Nakon razgovora s njim, uđi u Brenerovu kuću, pogledaj koverat koji leži na stolu i pročitaj poruku. Pogledaj stočić pored kamina i otvori knjigu. Pokupi knjiški marker. Izađi na ulicu i prođi iza belog paravana (drvena vrata sada će biti otključana). Popni se uz brdo i dođi do crkve.

Vrata crkve su zaključana. Zato idi desno i naći ćeš se na malom porodičnom groblju. Ispod nastrašnice sa alatom videćeš testeru. Uzmi je. Pogledaj papirić koji je zakačen za drvenu gredu. Okreni se i pođi prema grobovima. U tom trenutku primetićeš žensku siluetu kako trkom ulazi u crkvu. Sledi je. Ispred oltara skreni desno i prođi kroz vrata. Naći ćeš se u podnožju spiralnog stepeništa koje vodi na zvonik crkve (seti se filma „Vrtoglavica”). Penji se gore dokle možeš. Kada ikonica u gornjem levom uglu ekrana zasvetli, upotrebi pištolj. Žena će pasti u prizemlje. Pregledaj telo i videćeš da si zapravo pucao u leš – Konstanca je već bila mrtva (ubod noža u grudi) u momentu kada si se popeo na zvonik.

Vrati se do ulaza u crkvu. Levo se nalazi ispovedaonica. Otvori desna vrata (kabina za sveštenika) i uđi unutra. Tako ćeš aktivirati smrtonosni mehanizam u susednoj kabini. Izađi napolje i otvori leva vrata. Pokupi parče braon tkanine koje leži pored sečiva. Pogledaj knjigu. Prevrni tašnu i pokupi lak za nokte i ruž za usne. Ponovo klikni na tašnu. Upotrebi nož da bi razrezao postavu. Pročitaj poruku i pokupi Konstancinu vozačku dozvolu. Dođi do oltarskog dela crkve i pogledaj sto. Sa desne strane nalazi se staklena kutija sa mehanizmom. Tri pokretna segmenta, koji se mogu rotirati oko ose, postavi u sledeći položaj, gledano odozgo prema dole: planina, kavez i tigar. Staklena vrata će se otvoriti. Klikni na postolje na kome stoji kugla i pokupi magnetnu karticu „Topaz 2”. Zatvori kutiju.

Prođi kroz vrata levo od oltara. Našao si se u crkvenoj riznici. Sa stola pokupi novčiće, a zatim priđi „džek-pot” mašini. Ubaci novčić i povuci polugu. Ponavljaj ovaj postupak sve dok ne osvojiš tri nagrade, i to: Kelerovu video kasetu, kutiju „AnDia” leka za dijabetičare i plavi dijapozitiv. Desno od „džek-pota” nalaze se dobro skrivena vrata ormana. Otvori ih i pogledaj knjigu „Alice in Wonderland”. Pokupi knjiški marker. Izađi iz riznice i stepeništem se popni do propovedaonice. Pogledaj ikonu i u prorez ubaci knjiški market. Izvadi skrivenu kutiju, otvori je i pokupi magnetnu karticu „Saboteur 2”. Klikni na pismo, raspečati ga pomoću noža i pročitaj ga. Shvatićeš da je pokojna Konstanca zapravo Alisijina majka. Takođe, pročitaj i drugo, nezapečaćeno pismo. Konačno, u oltarskom prostoru klikni na mermernu ploču u kojoj je ispisano Robertovo ime i pokupi crveni dijapozitiv i karticu „Psycho 2”. Vrati mermernu ploču na svoje mesto, a zatim izađi iz crkve.

Na izlazu će te presresti dobro poznata vrana i pozvati te da priskočiš Alisiji u pomoć. Naći ćeš se ispred prilaza močvari. Najpre idi levo i dođi do strašila. Odseci mu glavu koristeći testeru, a zatim pokupi štap na kome je ona stajala. Vrati se na prethodnu lokaciju i idi desno. Priđi Alisiji koja lagano tone u mulj i pruži joj štap. Nakon razgovora s njom naći ćeš se na prvom spratu Robertove kuće, ispred Alisijine sobe. Pokušaj da uđeš unuta, ali ona će ti reći da joj doneseš nešto za jelo. Siđi u kuhinju.

Došao je trenutak z kulinarsko umeće. Iz frižidera uzmi puter. Prođi iza frižidera i stani ispred radnog stola. Otvori rernu i klikni na metalnu tepsiju. Ona će se naći na stolu. U ormanu desno od šporeta naći ćeš tiganj. Klikni na njega i on će se pojaviti na ringli (u inventaru ćeš automatski dobiti kutlaču). Takođe, klikni i na bronzanu činiju. U inventaru iseci limun i jabuke na kriške, a zatim ih ubaci u bronzanu činiju. Klikni na istu činiju i njen sadržaj će se naći u tiganju. Sada u tiganj dodaj cimet i beli šećer (nalazi se na stolu, u maloj posudi). Tako pripremeljnu masu izmešaj kutlačom. Tepsiju namaži buterom, a zatim klikni na tiganj. Masa iz tiganja naći će se u tepsiji. Ponovo zumiraj bronzanu posudu i u nju ubaci sledeće sastojke: buter, brašno i žuti šećer (takođe se nalazi pripremljen na stolu). Promešaj testo i prespi ga na masu koja se već nalazi u tepsiji. Otvori rernu i ubaci tepsiju unutra. Okreni krajnji levi prekidač i sačekaj nekoliko trenutaka da se kolač ispeče. Konačno, otvori rernu i pokupi pitu od jabuka. Sada će te Alisija primiti u sobu.

U toku razgovora sa Alisijom doći ćeš u priliku da se sa njom poigraš asocijacija: ti joj zadaješ pojmove, a ona odgovara na njih jednom rečju koja joj prva padne na pamet. Prođi kroz sve pojmove koji se pojave u tvojoj beležnici. Na kraju će ostati pet pojmova, odnosno pitanja. Postavi ih sledećim redosledom: Daddy, Bomb, Suicide, Mommy i Robert. Izađi iz sobe i pokušaj da uđeš u Džekovu sobu. Džek će tada početi da doziva Meri-Rouz. Idi u njenu sobu i otvori garderobni orman. Pokupi haljinu i preobuci se. Vrati se u hodnik i uđi u Džekovu sobu. Nakon razgovora u tvom inventaru će se naći ključ od biblioteke. Međutim, pre nego što odeš tamo, izađi iz kuće i dođi do bazena. Skoči u vodu i plivaj prema suprotnom kraju. Negde na polovini naići ćeš na otvor na dnu. Otvori vrata i kutiju. Pročitaj tekst u kome se detaljno opisuje način na koji je ubijen Alisijin otac Volter. Vrati se u kuću i uđi u balsku dvoranu. Popni se na balkon i uđi u biblioteku (vrata levo).

Pogledaj policu za knjige. Četiri fioke iznad kojih stoji kamena bista zaključane su pomoću posebnih mehanizama. Gledano odozgo nadole, fioke otključavaš na sledeći način:

1. „AnDia” – pogledaj enciklopedije na desnoj polici i klikni na odgovarajuća slova u nazivu (A – volume 1, N – volume 3, D – volume 2, I – volume 4 i A – volume 5). Kada se fioka otključa, otvori je i pročitaj dokumente koji se nalaze u njoj;

2. „Foreign Correspondent” – iznad police se nalazi plakat na kome je prikazano porodično stablo Marvin-Džordanovih. Klikni na pravougaoni deo (podseća na poleđinu poštanske dopisnice) i udari pečat koji si na početku igre pokupio u Robertovoj kancelariji. Fioka će se otvoriti. Pokupi video traku obeleženu sa „Thornhill” i pogledaj šta se nalazi u fasciklama;

Slobodan MACEDONIĆ

 
Hitchcock: The Final Cut (2)
Šta mislite o ovom tekstu?
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera