TEST PLAY<>
062002<><>

V8 Challenge

Australijski ogranak „EA Sportsa” objavio je nedavno prvu simulaciju Aussie V8 takmičenja, nama gotovo nepoznatog, a Australijancima nezaobilaznog elementa sportske zabave. Radi se o interesantnoj varijanti brzinskih trka koje se voze na pistama poput onih u Formuli jedan, u za tu preliku specijalno modifikovanim modelima sportskih automobila.

V8 Challenge je solidno razvijena igra na prelazu između arkadne i realne simulacije, koja nudi nekoliko režima vožnje, od pojedinačnih trka, koje služe za upoznavanje s komandnim interfejsom i eksperimentisanje s podešavanjima vozila, do trka na vreme. U okviru šampionata vozi se osamnaest trka na devet staza, koje se boduju na klasičan način, osim nekoliko poslednjih, u kojima se osvaja dvostruka količina bodova, što igraču koji neznatno zaostaje za vodećim vozačima omogućava da u poslednjem trenutku napravi preokret u svoju korist. U svim režimima omogućeno je fino podešavanje balansa kočnica, vrste guma, menjača i drugih parametara, ali ne u obimu u kome je to moguće u ozbiljnijim simulacijama.

Osećaj vožnje je relativno dobar, s tim da upravljanje putem tastature stvara dosta glavobolja, pogotovo na klizavom terenu, gde je moguće uspostaviti valjanu kontrolu jedino analognim kontrolerom. U globalu, potrebno je vreme za navikavanje na fizički model, sticanje dobrog osećaja brzine i uvežbavanje „caka”, kao što su pravovremeno kočenje, izbegavanje zanošenja i slično. Grafika je pristojna, ali koncipirana na prastarom fazonu sa statičnom crtanom pozadinom, rešenju koje se u ovim igrama primenjuje još od prvog Screamera, koji je svetlost dana ugledao 1996. godine. Teksture su jasne i upečatljive, vozila dobro modelirana, pozadina relativno bogata detaljima, a posebnu pohvalu zaslužuje neponovljiv osećaj tokom vožnje na kiši. Utisak pomalo kvare neobjašnjiva usporenja koja se javljaju u svim režimima, nezavisno od broja automobila na stazi. Zvučni efekti su raznovrsni i kvalitetni. Na kraju treba skrenuti pažnju i na, za današnje uslove, iznenađujuće nisku hardversku zahtevnost i dobro razvijen multiplayer režim.

Gradimir JOKSIMOVIĆ

 
The Elder Scrolls III: Morrowind
Zoo Tycoon: Dinosaur Digs
V8 Challenge
Šta mislite o ovom tekstu?
2002 FIFA World Cup
Duke Nukem: Manhattan Project
Grand Theft Auto III
The Italian Job
Solaris 104
The Partners
Star Wars: Galactic Battlegrounds
Hotel Giant
Jane’s Attack Squadron

MINIMUM:
PentiumII/300 MHz, 64 MB RAM-a, D3D 8 MB
OPTIMUM:
PentiumII/500 MHz, 128 MB RAM-a, D3D 16 MB

74
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera