![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
Domaće SF trke najnovije generacije
SK: Šesnaestočlani tim, potpuno opremljen studio, godinu dana mukotrpnog rada, partnerski program sa AEGIA™ PhysX Technologies, samostalno razvijeni 3D engine, igra u završnoj fazi izrade... i to sve u sopstvenoj režiji, bez trunke eksternih izvora finansiranja! U čemu je tajna? Mirko: Ha-ha. Pre svega u fanatičnoj posvećenosti članova tima i neodoljivoj želji da uspešno kompletiramo ideju koja se u glavama „krčkala” godinama. Troškovi nisu zanemarljivi: najvećim delom ih za sada snosim sam, ali sam čvrsto ubeđen da će se na kraju višestruko isplatiti. Ovakav biznis model je prilično uobičajena stvar napolju: submission sistem, u okviru kojeg razvojni tim potencijalnom izdavaču prezentuje 75%+ gotov proizvod sa predlogom za učešće u finansiranju, uz ugovorom definisane premije od prodatih primeraka finalnog proizvoda čini dobar procenat game development razvojnog procesa u Evropi. Nažalost, domaće banke i domaći kapitalisti najčešće nemaju sluha za kreditne molbe naših timova tako da lokalni talenti gotovo bez izuzetka moraju da se oslone na strane izdavače. Nerešena pravna regulativa je sledeći veliki problem, ali ne bih sada da pričam o tome. SK: Prijatno smo iznenađeni činjenicom da je vaš prvi projekat futuristički racer, žanr popularan na konzolama, ali drastično zapostavljen na PC-u. Daj nam malo masnih detalja o igri. Mirko: Ultra Tubes predstavlja naše viđenje onoga kako bi moderna SF trkačka simulacija trebalo da izgleda. Veliki sam fan naslova tipa Wipeouta i Ballisticsa i prilično me iritira činjenica da sličnih igara gotovo da nema na PC platformi. Mislim da smo na pravom putu da to promenimo. SK: Detalji, detalji... Mirko: Okvirna priča je prilično kompleksna i u celosti je možete pročitati na službenom sajtu igre (www. SK: Za potrebe igre ste razvili sopstveni 3D engine. Reci nam nešto o tome.
SK: Šta planirate na polju multiplayera? Mirko: LAN/Internet multiplayer za maksimalno 16 igrača i klasične modove za ovakvu vrstu igara. SK: Želimo vam puno sreće u nalaženju izdavača i kompletiranju projekta i naravno kofere keša kada zaokružite deal i igra izađe na tržište. Mirko: Hvala. Miodrag KUZMANOVIĆ |
![]()
![]()
![]()
![]()
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
|
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |