Jedan od zapaženijih naslova u eri skrolujućih pucačina jeste Silk Worm japanske kompanije Tecmo (1988). Ova coin-op konverzija u istoriju je ušla kao prva pucačina u kojoj igrač, dok se probija kroz vojnicima gusto napakovanu neprijateljsku teritoriju, naizmenično upravlja džipom i helikopterom. Džip je naoružan mitraljezom i ima mogućnost da preskače prepreke, dok helikopter pored mitraljeza ima i ubojitiji top. Cilj je, gle čuda, uništenje kompletne okupatorske armije.
Moderni Scramble, kako su neki kritičari krstili igru, svoju popularnost duguje upravo hibridnom gameplayu. Dok se u helikopterskim misijama igra ne razlikuje značajnije od drugih side-scrolling pucačina – izuzimajući mogućnost ispaljivanja dijagonalnih hitaca ka objektima na zemlji – za komandama džipa utisak je potpuno drugačiji. Igra je zahtevnija (treba voditi brigu o avionima, kopnenim protivnicima i minama), ali i daleko zabavnija. Kasniji nivoi postaju toliko teški da se mogu savladati samo uz pomoć saigrača. Nakon velikog uspeha i odličnih ocena za verzije na kućnim kompjuterima, kompanija Random Access napravila je „poluzvanični” nastavak – SWIV (Special Weapons Interdiction Vehicle) – igru koja je višestruko nadmašila popularnost originala. Igrači su u šali akronim SWIV prevodili kao Silk Worm IV („4 puta bolji od prvog dela”). Gradimir JOKSIMOVIĆ | | |