PRVI UTISCI<>
092007<><>

Mythos (Closed beta)

Pre nekoliko brojeva (SK 7/2007) najavili smo igru Mythos. Razvoj ovog „malog” akcionog RPG-a firme Flagship Studios započeo je s namerom da se napravi online igra za kratkotrajnu upotrebu gde bi igrači, zabavljajući se u Mythosu, zapravo testirali netcode za Flagshipov „veliki” projekat – Hellgate: London. Pored uspešnog testiranja koda za svog „starijeg brata”, prijem Mythosa kod testera ubedio je odgovorne u Flagshipu da odvoje desetak ljudi za dalji razvoj ovog naslova.

Mythos je trenutno u zatvorenoj fazi beta testiranja. Mnogo toga u igri nije finalizovano, a mnogo sadržaja, npr. PvP i pravljenje predmeta od materijala koje nalazite, još nije ni ubačeno, no dovoljno je da se uvidi da ljudi koji su redefinisali ovaj žanr nisu izgubili svoj magični osećaj. Najjednostavnije rečeno, Mythos je 3D Diablo na steroidima. Ideš, sečeš/pucaš/pržiš sve pred sobom i to je sve. Naravno, ovako opisana igra ne zvuči preterano interesantno, ali nakon deset minuta igre i prvih par kvestova, Mythos svojom atmosferom i šarmom potpuno uvuče igrača i ne pušta ga satima. Još jedna instanca, još jedan nivo, još jedan kvest osnovne su misli koje vam prolaze kroz svest dok se smeškate prikovani za monitor.

Igra je smeštena u bajkoviti svet Uld koji se budi iz vekovne tame. Na vama je da pomažete brojnim likovima i grupacijama da stanu na noge dok istražujete ovaj svet. Za jedno perzistentno MMO okruženje, Mythos nudi veoma mali broj konstantnog sadržaja. Naime, sem (zasad) nekoliko habova u kojima se mogu naći prodavci i NPC-ovi koji daju kvestove, sve ostalo u igri je nasumično generisani instancni sadržaj! Kao u Guild Warsu, kada napustite ove habove, vaš lik ili vaša družina se sele na mapu koja je samo vaša, a uz to je potpuno nasumično generisana. Mnoge druge stvari u igri su samo vaše i ničije druge. Tako da čak i kada ste u tamnici sa družinom od pet članova, sav plen koji vidite samo je vaš, odnosno igra prikazuje svakom igraču samo ono što mu automatski dodeljuje. Prodavnice su takođe individualne, pa iako više igrača kupuje od istog prodavca, svaki igrač vidi artikle generisane samo za njega.

Što se tiče vašeg lika, na raspolaganju su vam tri rase i tri klase. Vaš heroj može da bude čovek, satir ili gremlin, muško ili žensko, a tu su i umerene opcije za podešavanje izgleda likova. Naravno, vremenom biće ubacivano mnogo više opcija. Klase su Blodletter (fizička borba prsa u prsa), Pyromancer (vatreni mag) i Gadgeteer (puške i tehnološka pomagala). Svaka klasa ima tri podgrupe veština koje prilično diferenciraju stil igre i gotovo da stvaraju potklase. Kao u Diablu, osnovne statistike lika su snaga, okretnost, život i mudrost, ali sa svakim nivoom dobija se samo jedan poen za veštine, tako da ulaganje u njih mora da bude promišljeno od samog početka. Zasad mnoge stvari, kao što se i može očekivati od jedne bete, nisu ni blizu završnoj fazi izrade. Mehanika pojedinog oružja još uvek je neujednačena, neki predmeti pojavljuju se ekstremno retko, a veštine variraju od prejakih preko nepotrebnih, do onih koje nelogično potiru druge.

Čak i u ovako nedovršenom izdanju, Mythos je ona odlična kombinacija bezumno opuštenog i neverovatno zaraznog gameplaya kojem je veoma teško odoleti. Flagship planira da pusti Mythos u elektronsku distribuciju do kraja godine.

Dragan KOSOVAC

 
Mythos (Closed beta)
Šta mislite o ovom tekstu?
2Moons (Open beta)
Enemy Territory: Quake Wars (open beta)
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera