Deathtrap vas stavlja pred mapu lebdećih ostrva u Inku, svaka od njih je nivo u kom se borite protiv talasa mističnih monstruma koji nadiru iz haos portala i pokušavaju da se domognu vaše Ink-kapije. Ako ste igrali neke od prethodnih igara u serijalu Van Helsing, mnogo toga će odmah da vam bude poznato. Dizajn monstruma, okruženja, interfejsa i komandi veoma je sličan onome iz drugog Van Helsinga. Sem toga, kao u Van Helsingu, ili bilo kom drugom klasičnom akcionom RPG-u, borite se protiv neprijatelja besomučnim kliktanjem i povremenom upotrebnom neke od malobrojnih veština. U duhu TD igara, zamke i tornjevi imaju specifičnu namenu i svojstva, kao i protivnici koji dolaze u talasima. Usporavanje, splash damage, dotovi, debafovi i slično sa jedne strane, odnosno letači, trkači, hileri, spawneri i ostala poznata ekipa sa druge. Ukupan broj građevina je dvadeset pet i postepeno se otključavaju na osnovu mapa koje ste prešli i štete koje ste naneli otključanim zamkama. Sem toga, svaka od njih ima još pet specifičnih unapređenja. Slična raznolikost je prisutna i kod neprijatelja kojih ima oko pedesetak vrsta (rusalke, domovoji, lesovici i slični stvorovi poznati igračima Van Helsinga). Sami talasi se ne nižu neprestano jedan za drugim već između njih sledi pauza dokom koje možete da se krećete, pravite nove ili modifikujete postojeće strukture, sve u skladu sa podacima o tome kakvi protivnici dolaze u sledećem talasu iz kojih portala će da izlaze i kojim putanjama će da se kreću po mapi. Slično Van Helsingu, i u Deathtrapu vaš lik se kreće relativno sporo. Kako aktivna odbrana mape zahteva brzo kretanje između lejnova, dizajneri su se setili da po nivoima raštrkaju teleportere što vam omogućuje brzo zapovanje između chokepointova. Sem popločanih staza kojim idu talasi neprijatelja, većina nivoa ima i neistraženu divljinu koja krije NPC stvorenja i blaga. Trik je u tome da njih možete da napadnete i lutujete samo dok je talas u toku što znači da, ukoliko želite taj dodatni plen, sporedni kvest i iskustvo, morate da privremeno napustite odbranu staza u taktički povoljnom trenutku. Ovo kreativno kretanje postaje mnogo lakše kada ne igrate solo već timski. Kooperativni multiplejer dozvoljava da se do četiri igrača obračuna sa protivnicima na istim kampanjskim mapama koje su vam dostupne tokom solo igre. Deathtrap nudi i PvP mod u kom jedan igrač kontroliše obrambene strukture kao tokom „normalnog” igranja, a drugi preuzima kontrolu nad talasima protivnika. Sem podešavanja stvorenja koja će tokom talasa da izlaze iz portala i njihovih sposobnosti, napadač takođe aktivno igra tako što preuzme kontrolu nad bilo kojom jedinicom i njenim sposobnostima. Svoje napadačke afinitete možete da pretočite i u nove mape putem jednostavnog i intuitivnog editora. Editor vam daje da lako podesite položaj haos-portala, Ink-kapija i putanja između njih, zatim terena kojim se monstrumi kreću kao i njihove sposobnosti, bilo iz postojećih ili da osmislite potpuno nove, naravno utemeljene u mehanici igre. Dizajneri igre se nadaju da će upravo igračka zajednica sa svojim nivoima obezbediti dugovečnost ovom naslovu. Deathtrap je prilično zabavna kombinacija mehanika tower defensea i akcionog RPG-a. Ako ste fan jednog od ovih žanrova velika je šansa da će igra da vam se svidi, a ako volite oba onda razmišljanja nema. Deathtrap bi trebalo da krene u prodaju početkom februara po ceni od dvadeset evra, što deluje odmereno. Najavljeni su i DLC-ovi koji će donositi nove mape, protivnike, tornjeve, zamke i, verovatno najbitnije, igračke klase. Dragan KOSOVAC |
| |||||||||||||||
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |