Lavkraftova mitologija o kosmičkom hororu i great old ones božanstvima oduvek je bila plodno tlo za igračku interpretaciju, prvenstveno zbog kombinacije uverljivog sinisterluka i odsustva potrebe da se plati licenca. Igre na tu temu standardno imaju istorijsku, gotovo „eldrič” patinu i nekoliko uobičajenih tematskih celina: oronulo ribarsko naselje koje krije strašnu tajnu, protagonistu sa skrivenim traumama i ludilo u najavi. Relativno je osveženje kad se ta tema prenese u svemir, to jest, na drugo nebesko telo. ... (ostatak teksta trenutno nije dostupan on-line) Miodrag KUZMANOVIĆ | ||||||||||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |