Nakon nekoliko manje-više nezapaženih igara, 1982. godine Activision predstavlja svoj prvi hit – Pitfall (i. Uz standardni bestijarijum u vidu zmija, škorpija i drugih akrepa, treba savladati i vodene prepreke uz pomoć zgodno postavljenih lijana ili krokodila koji naizmenično otvaraju i zatvaraju čeljusti. Većina smetala je smrtonosna pri prvom kontaktu, dok će vas kotrljajući balvani na kratko paralizovati i smanjiti bodovni saldo. U poređenju sa drugim igrama za Atari 2600 iz tog doba, Pitfall je bio praznik za oči, što je, uz zarazan gameplay, bio i osnovni razlog ogromnog uspeha. Muzika je, nažalost, izostala, ali tu su upečatljivi zvučni efekti, posebno tarzanski poklič dok se na lijani ljuljate iznad lokve živog peska. Za razliku od prvog dela, gde su se ekrani „smenjivali” samo po horizontali, Pitfall 2 uvodi i vertikalni skrol, pa ćete veći deo igre provesti istražujući pećine. Heri je u međuvremenu naučio da pliva i roni, pa se dragocenosti često kriju na dnu podzemnih jezera uz čitavu plejadu novih smetala poput električnih jegulja, otrovnih žaba i slepih miševa. Osim sakupljanja dragocenosti, sada morate pronaći i izgubljenu nećaku i lavića kako biste kompletirali igru. Darko MIHOKOVIĆ |
| ||||||||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |