KORAK PO KORAK<>
031999<><>

The X-Files (3)

Vrati se u Smolovo skladište. Ponovo pričaj sa Smolom i reci mu da je potvrđeno da je revolver korišćen u ubistvu Džejmsa Vonga. Kada Kuk i Smol odu, zazvoniće tvoj mobilni telefon. Javi se i popričaj sa Amisom. Idi kući i detektivka Astadorijan će ubrzo zakucati na tvoja vrata. Razgovaraj sa njom. U toku dijaloga primićeš poruku na telefonskoj sekretarici. Uključi kompjuter i proveri elektronsku poštu. Otiske prstiju uporedi sa onim što imaš u bazi podataka i dobićeš zanimljive razultate. Lezi u krevet. Ujutro na mapi odaberi lokaciju „Sand Point”. U hangaru nećeš nikoga zateći i zato klikni na ulaz u hodnik desno. Tada će se pojaviti Eks. Pažljivo ga saslušaj i budi iskren prilikom odgovaranja na njegova pitanja. Eks će ti na kraju predati specijalni nož „skakavac”. Kada on ode, pojaviće se detektivka. Nakon razgovora sa njom na mapi izaberi lokaciju bolnice u Goldbaru.

CD 6

Doktorki pokaži legitimaciju. Reci joj da si došao da posetiš Dejnu Skali i da je Skiner njen šef. Zatim se raspitaj o zdravstvenom stanju Skalijeve, a onda uđi u njenu sobu. Iskreno odgovaraj na Dejnina pitanja. Kada ona zapreti da će pozvati obezbeđenje, pokaži joj nož koji si dobio od Eksa. Uslediće dugačak razgovor. Posle toga idi do „groblja” vozova RR#1121. Idi do kraja kompozicije i videćeš telefonski stub. Popni se na njega i iskoristi dvogled. Pomeraj dvogled levo-desno sve dok ne uočiš vagon br. 82434. Siđi sa stuba, popričaj sa partnerkom, a zatim pronađi ulaz u pomenuti vagon. Detaljno pregledaj njegovu unutrašnjost. Izađi iz vagona i vrati se do svog automobila. Naići ćeš na beskućnika. Popričaj sa njim i pristani da odigraš igru pogađanja. Tačan odgovor glasi: video-traka (videotape). Vrati se u štab FBI-a i u svojoj kancelariji pregledaj sadržaj trake koju si dobio od skitnice. Grebovanu sliku doktora analiziraj u „ING” meniju. Nakon razgovora sa trojicom Molderovih prijatelja preko video linka, na mapi izaberi Aljasku.

CD 7

Izađi iz automobila i uđi u kuću. Popni se na sprat i pogledaj telo na podu. Povuci figuricu kostura koja visi na plafonu i pojaviće se merdevine. Na tavanu ćeš naći vezanog Moldera. Razgovaraj sa njim. U jednom momentu pojaviće se agenti državne bezbednosti. Kada Molder ode, siđi u prizemlje i izađi napolje. Sada imaš dve mogućnosti. Prva je relativno jednostavna: uzmi revolver i ubij oba agenta (moraš biti brz da te oni ne bi preduhitrili), dok je druga nešto komplikovanija: preskoči ogradu terase, uđi u šumu i umakni agentima. U svakom slučaju, koji god put da odabereš, na kraju ćeš se naći u tajnoj bazi.

Popričaj sa Skalijevom na ulazu u zgradu. Vodi računa da se kroz bazu kreću naoružani stražari koji brzo potežu oroz. Zbog toga stalno drži revolver na gotovs i budi spreman da pucaš. Kada uđeš najpre pronađi sobu u kojoj se nalazi nekakva laboratorijska oprema. Na podu ćeš primetiti štap koji emituje elektro-šokove. Uzmi ga. Tog trenutka napašće te Kuk. Dok tvoj bivši partner bude držao monolog o tome kako je sve vreme skretao istragu sa pravog puta, uzmi štap i dodirni ga njime. Kuk će pasti u nesvest. Potom nađi sobu u kojoj ćeš zateći Moldera u koga je ušao vanzemaljac. Reci Skalijevoj da beži. Kreći se kroz bazu sve dok ne dođeš do prostorije sa staklenim zidom (u njoj se nalaze nekakve crne kutije). Tu ćeš se ponovo sresti sa Skalijevom. Posle razgovora idi u kontrolni centar baze (soba u kojoj se neprestano čuje zujanje) i pritisni taster na levom zidu. Potom pronađi veliku salu unutar koje se nalazi zastakljeni prostor u vidu male sobe (karantin). U levom uglu sale nalazi se ulaz u sobicu u kojoj su smeštene kontrole za karantin. Unutra ćeš da sretneš Skalijevu. Pritisni prekidač na kontrolnom ormanu i svetla u karantinu će se upaliti. Zastakljeni prostor sa dve suprotne strane ima po jedna vrata. Otvori i jedna i druga vrata pritiskom na prekidače koji su postavljeni ispred njih.

Sledi finale igre. Pronađi Skalijevu (nalazi se u prostoriji pored velike sale) i ona će te zamoliti da joj pomogneš. Možeš da kreneš levo ili desno. Mi ovde dajemo rešenje za varijantu ako kreneš desno. Dakle, idi desno i videćeš stražara kako ubacuje ključ u bravu. Hladnokrvo ga ubij i uzmi ključ iz brave. Molder/vanzemaljac će tada krenuti za tobom. Uđi u veliku salu, a zatim prođi kroz zastakljeni prostor (uđi na jedna, a izađi na druga vrata). Čim izađeš iz „staklenog zvona” okreni se za 180° i brzo zatvori vrata za sobom. Skalijeva će zatvoriti druga vrata i Molder će ostati zarobljen u karantinu. U tom trenutku će se pojaviti Kuk. U finalnoj sekvenci dobaci Skalijevoj nož i ona će obaviti posao umesto tebe.

Slobodan MACEDONIĆ

 
The X-Files (3)
Šta mislite o ovom tekstu?
Grim Fandango (3)
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera