![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| |||||||||||
Zbog dužine avanture King’s Quest 8, rešenje objavljujemo u skraćenoj formi. Umesto taksativnog navođenja svega što je potrebno uraditi, rešenje pokriva samo ključne radnje pri čemu se, radi efikasnijeg objašnjavanja i lakšeg snalaženja igrača, tekst u velikoj meri oslanja na mape zemalja kroz koje glavni junak treba da prođe. U tom smislu najpre dajemo nekoliko opštih napomena koje važe tokom cele igre. Predmeti kao što su pečurke, kristali, magični napici i sl., koji služe za obnavljanje energije, povećanje snage, detekciju nevidljivog itd., mogu se naći na brojnim lokacijama ili se dobijaju kao nagrada nakon uspešno okončane borbe. Zbog toga u tekstu nije navedeno gde se oni mogu pokupiti, niti kada ih je potrebno koristiti, sem u specijalnim slučajevima kada od njihove upotrebe zavisi suštinsko napredovanje u igri. Novac igra bitnu ulogu u poodmakloj fazi avanture, što znači da ga je potrebno brižljivo sakupljati. Podrazumeva se da sa svim ličnostima treba voditi dijalog sve dok on ne počne da se ponavlja. Iz svega ovoga proizilazi da svaku zemlju treba temeljno istražiti, dakle, daleko detaljnije nego što je to opisano u ovom rešenju. Ovaj tekst treba shvatiti samo kao pomoćno sredstvo prilikom samostalnog igranja. Kingdom of Daventry
Severno od mauzoleja nalazi se kuća u kojoj možeš pokupiti dosta korisnih stvari, ali najvažnije su kožne čizme koje se nalaze pored kreveta. Uđi u obližnju krčmu i tamo ćeš, između ostalog, naći rukavice. Fontana u centru sela sadrži magičnu vodu koja ti vraća enegriju. Pređi preko mosta zapadno od krčme i uputi se prema vetrenjači (3). Ovde će te dočekati nekoliko goblina koje je najbolje eliminisati sa distance uz pomoć samostrela. Kada opasnost prođe uđi u vetrenjaču i pogledaj gore. Videćeš sekiru zabijenu u drvenu gredu. Gurni balu sena ispod grede, popni se na balu i pokupi sekiru. Uzmi je ruke i izađi iz vetrenjače. Napolju će te presresti plaćenik koji je došao da ti otme deo Maske večnosti koju nosiš sa sobom. Borba nije nimalo laka, ali uz pomoć napitaka koje si našao, ne bi trebalo da imaš većih problema. Po završetku borbe pokupi sve što je ostalo iza plaćenika. Idi do vodenice (4) i uđi unutra. Na galeriji ćeš primetiti kuku sa konopcem. Izađi napolje i koristeći sekiru obori drvo. Deblo će zaustaviti vodeni tok i točkovi žrvnja će se zaustaviti. Ponovo uđi u vodenicu, popni se na točak, a odatle skoči na galeriju. Pokupi kuku sa konopcem. Prati reku na sever sve dok ne dođeš do vodopada (5). Stani pored levog zida tornja i u dnu ekrana ćeš primetiti strelicu u kojoj je ucrtana kuka sa konopcem. To je znak da na toj lokaciji možeš koristiti kuku. Uzmi kuku iz inventara i klikni njome na zid. Popni se na vrh tornja i gurni kamenje sa stola. Na taj način ćeš delimično blokirati vodopad. Siđi dole (ponovo moraš koristiti kuku) i uđi u tunel iza vodopada. Na kraju hodnika gurni sveću i tajna vrata će se otvoriti. Naći ćeš se u zamku Daventri. Klikni na portret kralja Grahama i primetićeš da nešto nije u redu. Stani pored portreta i gurni ga. Pronaći ćeš ključ. Pokupi pepeo ispod jedne od sagorelih baklji, a zatim uđi u salu sa prestolom. Klikni na dve statue i na magično ogledalo. Izađi iz zamka putem kojim si došao. Popni se na brdo na severoistoku mape i dođi do ulaza u grobnicu ser Džejmsa od Daventrija (6). Razgovaraj sa duhom koji lebdi isped ulaza, a zatim pomoću sekire razvali vrata i uđi u grobnicu. Gurni poklopac sarkofaga i pokupi prsten. Izađi iz grobnice i uputi se ka jezercetu (7). Tamo razgovaraj sa jednorogom kome je veštica iz močvare ukrala rog. U blizini se nalaze ruševine starog utvrđenja (8). Pređi preko mosta i uđi u tvrđavu. Nakon što ubiješ sve napadače, istraži donji nivo tvrđave. U jednoj od soba naći ćeš lanac, a u drugoj, dva lanca. Povuci sva tri lanca i isključićeš mehanizme koji aktiviraju zamke u dugačkom hodniku u zadnjem delu utvrđenja. Na sredini tog hodnika nalaze se vrata. Otključaj ih ključem iz zamka Daventri i otkrićeš sobu sa teleportom. Nemoj ga za sada koristiti, već istraži preostali deo ruševina. Na poslednjem spratu suočićeš se sa opasnim protivnikom. Kada ga ubiješ, dobićeš kožni oklop. Idi do alhemičareve kuće (9) i sekirom razbij daske isped vrata. Uđi u kuću i uzmi recept za magiju koja daje veliku snagu. Slobodan MACEDONIĆ |
| |||||||||||||
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |