![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||
Disk 3 Prizemlje hrama sastoji se od jedne velike dvorane koja ima četiri poprečna kraka. U jednom od njih, preciznije, u onom na čijem kraju se nalaze prava ulazna vrata u hram, srešćeš prosjaka koji će te zamoliti da mu doneseš vode. Idi levo i u sledećem delu dvorane srešćeš duha. Sud sa svetom vodom pokupi sa obližnjeg oltara i odnesi ga prosjaku. On će ti ostaviti njegovu štaku. U centralnom delu dvorane nalazi se stepenište koje vodi u suteren. Prolaz je, međutim, blokiran staklenim zidom koji na neki način moraš razbiti. U uglovima dvorane postavljeni su gongovi koji imaju različite rezonantne frekvencije. Staklo ćeš razbiti ako ga dovedeš u stanje rezonantnog oscilovanja. Pronađi gong pored koga se nalazi čekić. Sada privremeno potpuno utišaj muziku u igri, a pojačaj zvučne efekte da bi jasno mogao da čuješ zvuke koje proizvode gongovi. Idi do gonga koji se nalazi dijagonalno od onoga gde si pokupio čekić i udari ga jednom. U tom trenutku začućeš zvuk koji potiče od gonga koji je ušao u rezonantno oscilovanje. Brzo idi do njega (videćeš da se nalazi u kretanju), a zatim ga udari. Ponovi ovaj postupak u kontinuitetu još dva puta (sve dok sva četiri gonga ne počnu da osciluju), a onda priđi staklenom zidu. Ako si sve dobro i dovoljno brzo uradio, staklo ćeš zateći u stanju intenzivnog vibriranja. Udari ga čekićem i ono će pući. Siđi u suteren, a zatim se popni uz stepenice desno. Prosjakovu štaku gurni u rupu u desnom stubu, zarotiraj stub i mehanizam u podu će se aktivirati. Ovde te čeka tipičan logički problem koji se javlja u testovima inteligencije. U matrici 3 x 3 prikazano je osam simbola koji imaju zajedničke karakteristike. Deveti simbol koji nedostaje, moraš izabrati iz grupe ponuđenih simbola koji su ucrtani na obrtnom točku. Test ima četiri faze, a kada si siguran da si odabrao pravi simbol, pritisni strelicu koja povezje matricu sa točkom. Ukoliko, ipak, budeš imao problema, evo rešenja: 1. simbol - 2 x gore (ovo je pomeranje točka od početne pozicije), 2. simbol - 4 x gore, 3. simbol - 10 x gore i 4. simbol - 10 x gore. Posle ovoga obratiće ti se duh i reći da su vrata tornja otvorena. Vrati se u prizemlje dvorane i dođi do lokacije sa koje direktno možeš da vidiš zapečaćena ulazna vrata hrama. Iz te pozicije okreni se nalevo za nekih 30° i kursor će dobiti oblik strelice. Idi napred i naći ćeš se ispred vrata. Otvori ih, prođi kroz hodnik i uđi u lift. Povuci ručicu i popećeš se na prvi sprat. Uradi to još dva puta i naći ćeš se na vrhu tornja. Dođi do oltara, saslušaj duha, a zatim prelistaj knjigu koja se nalazi na oltaru. Zapazićeš dva simbola. Pogledaj postolje obližnjeg teleskopa i klikni na te simbole (drugi u prvom redu i treći u drugom redu). Na ovaj način si postavio koordinate za teleskop. Povuci ručicu na teleskopu, a zatim pogledaj kroz okular. Videćeš da se negde u pustinji nalazi oaza. Ponovo priđi oltaru i klikni na posudu sa kamenčićima. Pravila mini-igre veoma su jednostavna: u jednom potezu možeš uzeti jedan, dva ili tri kamenčića, igraš protiv duha, a pobednik je onaj ko uzme poslednji kamenčić. Igra traje do četiri dobijene partije. Kada to ostvariš, dobićeš „filozofov kamen”, predmet koji alhemičari koriste za pretvaranje olova u zlato. Mali savet: uzimaj kamenčiće tako da posle svakog tvog poteza na oltaru ostane osam ili četiri komada. Vrati se u lift i uvidećeš da on više ne radi. Pogledaj tegove, tj. vreće sa peskom. Da bi se lift povratio u operativno stanje, sve zelene vreće moraju biti u gornjem, a crvene u donjem položaju. Vreće su međusobno povezane tako da pomeranje jedne izaziva promenu položaja druge. Za one koji nemaju strpljenja da sami rasporede tegove, sledi objašnjenje. Najpre, idući sleva nadesno, klikni na sve vreće koje se nalaze u gornjem položaju, nezavisno od njihove boje. Pri tome se ne obaziri na vreće koje će se podići levo kako budeš kliktao da one u desnom delu ekrana. Pošto to uradiš u gornjem položaju trebalo bi da ostanu dve vreće - jedna crvena i jedna zelena. Prvo klini na crvenu vreću, a zatim na zelenu koja će se u međuvremenu spustiti dole. Lift će tada proraditi. Povuci ručicu i spusti se u prizemlje. Izađi iz hrama kroz otvor u zidu. Slobodan MACEDONIĆ |
| ||||||||||||
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |