TEST PLAY<>
072003<><>

Chariots of War

Prošlo je nešto manje od godinu dana otkako je „Slitherine Software” izbacio svoju niskokaloričnu poteznu strategiju Legion. Uprkos obećavajućim elementima poput zaista inovativnog sistema borbe i poveće doze istorijske autentičnosti, Legion je uspeo da zainteresuje samo manji broj hardcore stratega kojima nije smetao sadržinski deficit. Chariots of War predstavlja novi pokušaj dizajnera da nađu pravi balans između kvantiteta i kvaliteta.

Nastavak poprište istorijskih zbivanja seli temporalno i geografski, na Bliski istok 2,500 BC. Tu su se vekovima vodile ljute bitke oko tzv. „plodnog srpa”, teritorije sa izuzetno blagorodnom zemljom. Obilje naroda i drevnih civilizacija u tom regionu omogućilo je dizajnerima da modeluju preko pedeset različitih „frakcija”. Narodi su sada podeljeni u etničke grupacije, sa po jednom specifičnom jedinicom za svaku etničku grupu. Jedinica sve zajedno ima tek oko trideset, i kreću se od seljaka kojima su samo tutnuli oružje u ruke, do impresivnih bojnih kola po kojima je igra i dobila ime.

Šest ponuđenih kampanja u igri podeljeno je prema geografskom obimu – kako je cilj svake kampanje proširenje sopstvenih teritorija, fizička veličina mape određuje broj suparnika, a samim tim i težinu kampanje. Takozvana „Grand Campaign” objedinjuje sve pojedinačne scenarije i obuhvata celokupno osinje gnezdo tadašnjeg bliskoistočnog regiona, sa više desetina aktera. Osnovna mehanika igre nije se bitno promenila u odnosu na Legion, tako da će vam pošto izaberete frakciju biti data teritorija sa omanjom vojskom i nekoliko naseobina. Menadžment naselja sveden je na prost odabir novih objekata za izgradnju, što direktno utiče na razvoj vojske, prikupljanje resursa i održavanje morala sledbenika. Nove građevine mogu se postavljati samo na fiksnim mestima koje igra odredi. Ekonomski model je za nijansu kompleksniji, sa elementima trgovine i razmene dobara.

Najzabavniji deo igre donosi i jedinu inovaciju u odnosu na ostale potezne strategije. Kada se dve protivničke armije sretnu, moraćete da na taktičkom ekranu odredite raspored i kretanje vaših trupa u skladu sa dostupnim informacijama o terenu i suparničkoj vojsci. Kada bitka jednom krene, nemate više nikakvog uticaja nad njenim tokom, što verno simulira stvaran nedostatak kontrole tadašnjih vojskovođa. Engine je u biti recikliran, sa jedva nešto „masnijom” grafikom, ali je tako barem hardverska zahtevnost svedena na apsolutni minimum.

Đorđe NAGULOV

 
Colin McRae Rally 3
Moto GP 2
International Superstar Soccer 3
Gothic 2
Pure Pinball
Finding Nemo
The Hulk
Spy Hunter
The Elder Scrolls III: Bloodmoon
Casino, Inc.
Chariots of War
Šta mislite o ovom tekstu?
Will Rock
Echelon Wind Warriors
Nina: Agent Chronicles
World War II: Frontline Command

Potrebno:
Pentium 3, 64 MB RAM
Poželjno:
Pentium 3, 128 MB RAM
Veličina:
1 CD
Adresa:
www .slitherine .co .uk

63
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera