Još jedna u moru auto-simulacija je pred nama. Trke na stazi, street racing, razni modeli automobila koji se otključavaju pobedama... SCAR nam dolazi iz italijanske softverske kuće Milestone, poznate po auto-moto serijalima Screamer i Superbike. Po njihovim rečima, u pitanju je prva CARPG igra. To znači da ćemo prvi put umesto budženja svojih četvorotočkaša „budžiti” samog vozača. Nakon svakog plasmana vrednog bodovanja neće biti dodeljivan kredit ili novac za poboljšanje vozila, nego će vozač dobijati određenu količinu iskustva koju će moći da iskoristi za poboljšanje svojih osobina.Pored vozila marke „alfa romeo”, u igri će postojati velika kolekcija različitih modela i njihovih trkačkih varijacija. Što se tiče vozača, koji su i glavni adut ove igre, postoji devet osobina raspoređenih u tri grane. Kao što smo u NFS Undergroundu poboljšavali performanse auta i sređivali njegov spoljašnji izgled zbog utiska koji treba da ostavi na posmatrače, tako i ovde, pored budženja osobina vozača, imamo i mogućnost izbora njegove odeće i opreme. Oprema koju kupujete vozaču razlikuje se po bonusima koji utiču na povećanje nivoa određenih vozačevih osobina. Novi modeli odeće i opreme se, naravno, „otključavaju” pobedama. Prvo što se primećuje u vožnji jesu standardne boljke svih igara koje se razvijaju paralelno za PC, PS2 i Xbox: slabija grafika za današnje standarde, tromije kontrole i ostale sitnice. Fizika je relativno dobro urađena, oštećenja su vidljiva na kolima i odražavaju se dobro i na performanse, a interesantno je to što pored skale oštećenja automobila postoji i skala fizičkog zdravlja samog vozača. To znači da, pored prevremenog završetka trke usled potpunog ruiniranja auta, postoji šansa i da vam vozač premine usled zadobijenih povreda, bar teorijski... Igra nudi skroman izbor režima igranja, tačnije samo dva – Dynasty i Instant Action. Trke će se voziti na trkačkim stazama, ali i na ulicama Napulja, Firence, Milana i drugih italijanskih gradova. Ljudi iz Milestonea su toliko želeli da ova auto-simulacija bude u italijanskom fazonu da je sva in game muzika u stvari remiks melodija Enija Morikonea. Vladislav HERBUT | | |