Promocija igre Genesis Rising, restoran „Colonial Sun”, 18. maj U glamuroznom ambijentu restorana „Colonial Sun” sredinom maja održana je pres-konferencija i promocija prve srpske visokobudžetne igre za PC, Genesis Rising: The Universal Crusade, koja je postigla zapažen uspeh i na svetskom nivou. Genesis Rising, o kome smo u našem listu opširno pisali prethodnih meseci, u prodaji je na svetskom tržištu od marta ove godine a zahvaljujući trudu domaćeg distributera Extreme CC ubrzo se pojavio i u domaćim prodavnicama.Kako šira javnost ne zna puno o kompjuterskim igrama, ozbiljnosti ove grane zabavne industrije, novcu koji se tu vrti i domaćim potencijalima koji se mogu iskoristiti za sasvim pristojnu zaradu, beogradski studio Metamorf – razvojni tim Genesis Risinga – iskoristio je priliku da kroz predstavljanje igre upozna novinare i ostale zvanice sa mogućnostima srpske pameti u jednoj svetski priznatoj produkciji. Prisutne je prvo pozdravio Miodrag Kuzmanović, novinar našeg lista, koji se odazvao pozivu Metamorfa da vodi ovu pres-konferenciju. Još jednom je istakao svoje objektivno i izuzetno povoljno mišljenje o igri Genesis Rising i njenoj poziciji u svetskim okvirima, sa čime su čitaoci našeg lista već dovoljno upoznati. Potom je prepustio mikrofon Zorici Milošević, producentu igre i direktoru Metamorfa, te Goranu Rajšiću, scenaristi, reditelju i vođi projekta. Zorica Milošević je istakla da je uspeh Genesis Risinga dokaz da nije potrebno otići iz zemlje da bi naša pamet isplivala na svetsku površinu i ostvarila uspeh. Cilj Metamorfa jeste da postane vodeći proizvođač interaktivne zabave na Balkanu i stvori veliki broj radnih mesta za domaće stručnjake i nadolazeće talente. Metamorf je spreman da u saradnji sa umetničkim fakultetima organizuje obuku u oblasti e-arta, da nove generacije programera, game designera, animatora, levelera itd. ne bi morale da budu samouke i da bi tako uštedele dragoceno vreme. Nažalost, kao što svi dobro znamo, za napredak ovakvih projekata neophodni su razumevanje državnih institucija, ozbiljna medijska podrška i strategija na državnom nivou. Goran Rajšić je govorio o nastanku i razvoju ideje za Genesis Rising, na kojem je tokom pet godina radilo više od 80 ljudi, velikim delom iz entuzijazma da se konačno ovakav projekat napravi u Srbiji. Izdavač igre Dreamcatcher još nije dostavio podatke o prodaji Genesis Risinga na svetskom tržištu, ali se očekuje da će ti podaci uskoro biti dostupni javnosti. A Metamorf se ubrzano priprema za sledeći veliki projekat koji je na pomolu. Nenad VASOVIĆ | | 



|