Beogradski Gameyus Interactive završio je posao na donekle redizajniranoj i dopunjenoj verziji Comanche vs Hokum: Enemy Engaged, sedam godina staroj i još uvek neprevaziđenoj helikopterskoj simulaciji.U odnosu na fenomenalni original, domaći tim je „apgrejdovao” samo elemente koji su bili neophodni, ne želeći da izmišlja toplu vodu. Dinamički karakter i struktura kampanja ostali su neizmenjeni, s tim što je pored tri osnovne (Jemen, Liban i Tajvan) dodata i Severna Koreja. Živo bojište u kojem svaka akcija izaziva reakciju u smislu autogenerisanja novih misija u skladu sa situacijom na frontu, u ovoj igre potpuno je uporediva sa onom iz Falcona 4.0 (i, naravno, njegovog relativno skorog rimejka) i kao takva predstavlja vrhunac realnosti koji je dosad postignut u borbenim simulacijama letenja. Najviše izmena pretrpeo je grafički endžin, koji je kvalitetom sada prilagođen modernim računarima. Rezultat baš i nije preterano spektakularan, a pri tome pre svega mislimo na pomalo monotone terenske teksture i ne preterano ubedljive efekte upotrebe oružja. On the other hand, helikopterskih (i uopšte, ratnih) simulacija letenja poslednjih godina ima toliko malo da realni kriterijum kvaliteta i nije tako lako postaviti. Domaći tim svakako treba pozdraviti u odluci da preuzmu rad na revitalizaciji igre koja je svojevremeno postavila domaći zadatak konkurenciji. Svako ko ima makar minimalno interesovanje prema ovom specifičnom simulacionom podžanru a 2000. godinu je proveo u zimskom snu/zatvoru/vojsci, učinio bi sebi uslugu bacanjem dugačkog, teškog pogleda na Enemy Engaged 2. Miodrag KUZMANOVIĆ | | |