TEST PLAY<>
092009<><>

Fallout 3: Mothership Zeta

Peti i navodno poslednji DLC za Fallout 3 nije ispao hard-rock himna, koju raspojasani bend praši razularenoj publici koja zahteva bis: ako igru zamislite kao koncert G’n’R-a, Mothership Zeta umesto u ritmu „Sweet Childa” talasa u intonaciji „Mr. Brownstonea” ili slične stvari sa B strane kasete.

Ovo nipošto ne znači da je Zeta loša: naš najveći gradž leži u tome što je solidna, ali ne i fantastična; što je urađena u linearnom maniru Operation Anchoragea; što je drastično kraća od prethodnog DLC-a; što u vanzemaljskom mamabrodu nismo uspeli da nađemo Elvisa Prislija...

Mothership Zeta, kao i svi prethodni dodaci za Fallout 3, počinje porukom o radio-signalu: dolaskom na tačku sa koje se emituje nabasaćete na srušeni NLO, a nakon nekoliko sekundi utopićete se u plavo svetlo, obreti se na operacionom stolu usred vanzemaljske letelice u orbiti Zemlje, pasti u nesvest i završiti u ćeliji, iz koje ćete nakon kraće peripetije pobeći. Uz pomoć likova koji dele istu sudbinu, a koji uključuju i japanskog samuraja i autentičnog kauboja, smislićete akcioni plan za povratak na Zemlju, uz prethodnu sabotažu brodskih sistema i likvidaciju alijenskog komandanta... Mothership Zeta, obimno (ali ne i gigantsko) okruženje projektovano u manje-više linearnom maniru, sastavljeno je od niza paluba koje ćete čistiti jednu po jednu, uz jedinu nelinearnu varijaciju vezanu za izbor njihovog redosleda.

Pored očekivanih novina vezanih za loot, od kojih su najkorisnije fenomenalne alijenske energetske pucaljke, nalazićete i vanzemaljski epoksidni lepak kojim ćete moći da popravite bilo koje oružje, što je veoma korisno za likove koji ne mogu da prežale Gauss Rifle, koji im se od Anchoragea kiseli u inventaru sa nula durabilityja. Najveća novost ovog DLC-a, međutim, nema veze sa koncepcijom i formom, več isključivo sa vizuelnom komponentom igre. Mothership Zeta ima potpuno unikatan vanzemaljski šmek, teksture i objekte koji su svetlosnim godinama daleko od sličnih elemenata u Capital Wastelandu, što čini ovaj DLC potpuno jedinstvenim iskustvom i pravom livadom za napasanje očiju i čula lepim.

Iako su zadaci solidno osmišljeni, iako quest na momente flešuje crticama genijalnosti, celom iskustvu nedostaju detalji, fore, fazoni i crnohumorne burleske koji su zaštitni znak Fallouta (uz izuzetak audio logova prethodnih žrtava koje nalazite na brodu). Mothership Zeta jeste okruženje u kojem je Bethesda mogla da se razmaše van (idejnih) granica poznatog svemira, ali je na kraju umesto kao najveća avantura u Fallout univerzumu završila kao još jedna natprosečna, ali nipošto genijalna epizoda.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
Wolfenstein
Return to Mysterious Island 2
Fallout 3: Mothership Zeta
Šta mislite o ovom tekstu?
G-Force
Hearts of Iron III
Mata Hari
East India Company
Fairy Tales: Three Heroes
Diamon Jones and the Amulet of the World
Blood Bowl
Diabolik: The Original Sin
Summer Athletics 2009

Platforma:
PC, Xbox 360
Potrebno:
Pentium 4 / 2,4 GHz ili ekvivalent, 1 GB RAM-a, GeForce 6800+ ili Radeon X850+
Poželjno:
Intel Core2Duo, 2 GB RAM-a, GeForce 8800+ ili Radeon 3800+
Veličina:
700 MB
Adresa:
http://fallout .bethsoft .com

80
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera