Renderabilne krive Korišćenje krivih u Mayi daleko od toga da je retka pojava. Umesto pomoćnih objekata kojima iscrtavate putanju kretanja ili čijim obrtanjem oko ose pravite model, skripta o kojoj pišemo krive će pretvoriti u renderabilne elemente. Dobivši geometriju na taj način, kriva će se prikazati i prilikom renderovanja scene i pomoći vam da na jednostavan način na nju postavite kablove, žice, lijane, okvire ili bilo šta što jedna kriva može da dočara.Pre korišćenja skripte ne zaboravite da pročitate kratko uputstvo za njeno korišćenje i kako da na ekran pozovete njen GUI (zapravo mali meni). Potrebno je da u aktivnom prozoru učinite vidljivim strokes i da selektujete objekat ili grupu krivih na koje želite da primenite skriptu. Iz menija možete da uključite preview mod i da menjate debljinu krive po želji pre nego što ona postane renderabilan objekat na sceni. Kada budete zadovoljni rezultatima, ostaje vam da kliknete na Make Renderable kako biste završili ceo postupak. Skripta je laka za korišćenje i verujemo da će vam u nekom od projekata biti od pomoći. Ognjen POPOVIĆ | | |