TEST RUN<>
022012<><>

dvRenderCurve 1.1.0

Renderabilne krive

Korišćenje krivih u Mayi daleko od toga da je retka pojava. Umesto pomoćnih objekata kojima iscrtavate putanju kretanja ili čijim obrtanjem oko ose pravite model, skripta o kojoj pišemo krive će pretvoriti u renderabilne elemente. Dobivši geometriju na taj način, kriva će se prikazati i prilikom renderovanja scene i pomoći vam da na jednostavan način na nju postavite kablove, žice, lijane, okvire ili bilo šta što jedna kriva može da dočara.

Pre korišćenja skripte ne zaboravite da pročitate kratko uputstvo za njeno korišćenje i kako da na ekran pozovete njen GUI (zapravo mali meni). Potrebno je da u aktivnom prozoru učinite vidljivim strokes i da selektujete objekat ili grupu krivih na koje želite da primenite skriptu. Iz menija možete da uključite preview mod i da menjate debljinu krive po želji pre nego što ona postane renderabilan objekat na sceni. Kada budete zadovoljni rezultatima, ostaje vam da kliknete na Make Renderable kako biste završili ceo postupak. Skripta je laka za korišćenje i verujemo da će vam u nekom od projekata biti od pomoći.

Ognjen POPOVIĆ

 
Windows Media Center, XBMC 10.1, Boxee 0.9, Plex Media Center 0.9.5.2 beta, MediaPortal 1.2.2
PhotoAnim
Abbyy FineReader 11 Professional Edition
Wondershare MobileGo 1.1.0
MKVToolNix 5.2.1
OpalCalc 1.31
Sothink Logo Maker 3.2
VIDEOzilla Video Converter 3.3
dvRenderCurve 1.1.0
Šta mislite o ovom tekstu?
Flexify 2
Font Size Increase 1.0.0.6
Gismeteo 1.0.2-2

Potrebno:
Windows, Mac OS X, Autodesk Maya 2009
Veličina:
10 KB
Cena:
skripta je besplatna
Adresa:
goo .gl /SY6lo
Home / Novi brojArhiva • Opšte temeInternetTest driveTest runPD kutakCeDetekaWWW vodič • Svet igara
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontaktSaradnjaOglasiPretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opšte teme
Internet
Test Drive
Test Run
PD kutak
CeDeteka
WWW vodič
Svet igara



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera