(Closed alpha) Prva interesantna stvar u vezi s igrom AoH jeste projektovanje svih njenih sistema za casual i mid-core publiku. MOBA naslovi tradicionalno predstavljaju nišu za hard-core igrače s debelom kožom i snažnom tolerancijom na mentalni bol, a konkurencija na ovom polju je stravična, apsolutna, neumoljiva i smrtonosna. Pokušaji preotimanja publike LoL-u, DoTA 2 i HoS-u bili bi totalno uzaludni za tim koji ne raspolaže godišnjim budžetom grada Beograda, tako da momci iz COFA od početka ciljaju na drugi tip igrača, onaj koji organizaciju napada po lejnovima ne shvata kao pitanje života, smrti i spolnih odnosa s tuđim majkama... Suština igre, borba dva petočlana tima koji startuju na suprotnim krajevima mape do uništenja protivničke baze, apsolutna je MOBA klasika, tako da mehanika igre nije ništa manje „tvrdokorna” od bilo kog modernog DotA klona. Mapa (za sada samo jedna) ima tri staze koje povezuju protivničke baze i koje su načičkane odbrambenim kulama. Iz vaše i protivničke baze svako malo kuljaju kripovi koje ćete koristiti kao štit za napad na kule i napredovanje ka oponentskoj bazi. Kretanje likova i iniciranje default napada kontrolišete isključivo mišem, što je takođe apsolutna MOBA klasika, dok specijalke aktivirate prečicama na tastaturi. Ubijanjem kripova i protivničkih igrača stičete XP koji koristite za biranje i jačanje specijalnih napada pri levelovanju. U igri nema zlata, inventara niti kupovine bilo čega, po čemu je AoH sličan Heroes of the Stormu. Na mapi se povremeno spawnuju power-upovi za jednokratnu upotrebu koji variraju od privremene nevidljivosti, ubrzavanja kretanja, preko raketnog napada pa do sejanja nagaznih mina. Na mapi postoje i dve ambulantne stanice s ograničenom rezervom zdravlja za dopunjavanje, kao i dve zastave čije zarobljavanje daje različite borbene bonuse. Awakening of Heroes trenutno postoji samo u verziji za Facebook, a planirane su verzije za tablete (iOS i možda Android) i PC. Igra zahteva Unity 3D plug-in za browser i kompjuter koji je sposoban da tera bilo kakav 3D, tako da se hardverska zahtevnost može smatrati minimalnom. Igra je zamišljena kao free2play naslov, mada još nije najavljeno šta će se kupovati za pravi novac, ali to će verovatno biti heroji i skinovi za njih. Kao i većina MOBA naslova, i AoH je predviđen za igranje pet na pet, a igrače koji fale možete nadomestiti relativno sposobnim botovima. Mečmejking partije može biti ručni ili automatski, u zavisnosti od toga da li igrate s organizovanom ekipom ili solo. Ako želite da probate Awakening of Heroes, prijavite se za alpha key na njihovom oficijelnom sajtu (www. Miodrag KUZMANOVIĆ |
| |||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |