Premisa ove igre toliko je jednostavna da će mnoge razvojne timove zaboleti što se prvi nisu setili da osmisle ovako nešto. Igračkim poljem dominiraju dva kružna toka koji se na dva mesta seku (sve podseća na presek skupova). Jednim vozite vi, dok se u drugom nalazi „obično građanstvo”. Oni ne mogu kod vas – vi ne možete kod njih, pa sve što treba da učinite je da se ne sudarite na pomenutim ukrštanjima. Lakše je reći nego učiniti...Dakle, cilj igre je voziti ukrug što je to duže moguće i napraviti što veći broj prolaza kroz improvizovanu kapiju cilja. Automobilu kojim upravljate možete dodavati gas ili „narediti” da zakoči, ali morate biti svesni činjenice da se ni u jednom momentu ne možete u potpunosti zaustaviti. Mnogo veći problem predstavlja saobraćaj u drugom kružnom toku kojeg čine automobili (i kamioni) koji se kreću različitim brzinama, pa čak i suprotnim smerovima. Na početku imate samo jednog „protivnika” kojem se vrlo brzo pridružuje još jedan, pa još jedan, pa još jedan... Uspešno kompletiranje kruga donosi novčiće koji se koriste za kupovinu novih vozila. Tako možete pazariti kamionče, školski autobus, motocikl, pa čak i kamilu koju ćete hrabro zajahati i upustiti se u suludu trku za što boljim rezultatom. Igra, inače, nikad nije ista i po randomize principu vrši postavljanje uslova „na stazi”. Na raspolaganju se nalaze i noćne trke, kao i različiti tipovi terena. Doduše, oni ne utiču na mehaniku izvođenja, tj. na brzinu kretanja vozila. Vladimir PISODOROV | | |