KORAK PO KORAK<>
121999<><>

Discworld Noir (2)

U arheološkom esnafu popričaj sa Laredo Kronk o svemu, a posebno o Džasperu Horstu. Posle razgovora idi do Horsta i predloži mu da se sastane sa Laredo. Vrati se u arheološki esnaf i devojci reci da je sastanak zakazan. Ona će tada otići. Pogledaj policu za knjige i videćeš do pola izvučenu knjigu. Gurni je na njeno mesto i otvoriće se tajni prolaz iza kamina. Tamo pogledaj kontrolnu tablu na zidu. Idi do kockarnice i popričaj sa čarobnjakom (Warb). Daj mu amajliju i zatraži od njega šifru za kontrolnu tablu („Vault 51”). On će ti objasniti na koji način da prevariš alarmni sistem. Vrati se u arheološki esnaf i opcijom „Back passage” klikni na kontrolnu tablu. Energetsko polje ispred vrata će nestati. Uđi u riznicu. U svom notesu kombinuj pojmove „Azile” i „Mundy hung upside down”, i shvatićeš da „Azile” nije reč, već brojčana šifra. Klikni šifrom na sanduke u riznici i pronaći ćeš vitrinu. Pogledaj je, a zatim dijamantskim zubom raseci staklo i pokupi zlatni mač. Izađi iz zgrade i bićeš svedok sopstvenog ubistva.

3. čin

Najpre nekoliko uvodnih objašnjenja. Od ovog momenta Luton se pojavljuje u dva oblika - u ljudskom i u obliku vukodlaka. U prvom slučaju sistem igranja se ne razlikuje u odnosu na prva dva čina, ali u slučaju kada Luton postane vukodlak (transformacija je svojevoljna i izvodi se klikom na ikonu vuka), način igranja se iz osnova menja, a izvođenje u trećem, prelazi u izvođenje u prvom licu. Mirisi koje Luton oseća prikazani su različitim bojama. Kada se u tekstu rešenja naznači: registruj miris, to znači da je potrebno „pokupiti” uzorak mirisa iz okoline i smestiti ga u za to posebno namenjen prozor. Kada se kaže: uporedi mirise, treba u okviru prozora za mirise kliknuti jednim naznačenim uzorkom na drugi, ili, eventualno, na neki objekat u okolini (ovo se posebno naglašava). Upoređivanjem mirisa Luton dolazi do zaključka kome pripada koji. Pod praćenjem mirisnog traga podrazumeva se sukcesivni prelazak sa lokacije na lokaciju na kojima je detektovan isti miris (boja).

Popričaj sa Gaspodom o svim temama iz beležnice. Pokupi i pročitaj pismo koje leži pored groba. Pretvori se u vukodlaka. Prati mirisni trag ružičaste boje („magenta with flashing dots”) i doći ćeš do dvorišta Hrama malih bogova, odnosno do prozora na kome ćeš ugledati siluetu sveštenika Munkalfa. Klikni na prozor i izgubićeš dalji trag. Idi u svoju kancelariju i u njoj ćeš zateći Nobija kako pretura po tvom stolu. Popričaj sa njim („Counterweight Killings”) i saznaćeš za još tri ubistva koja su se u međuvremenu dogodila. Pokupi pajser. Pretvori se u vukodlaka i registruj mirise u kancelariji. Idi do Rodanove radionice i tamo takođe registruj mirise. Na mestu gde je stajao Malakajt, pokupi zavoje natopljene gipsom. Idi u „Cafe Ankh” i u podrumu registruj mirise. Uporedi „fuchsia” miris sa uzorcima koje imaš, a zatim na njemu iskoristi „clue” ikonicu sa opcijom „Ilsa”. Uđi u kafe i popričaj sa Samelom o novim temama (tri nova ubistva). U policijskoj stanici razgovaraj sa Nobijem i na mapi će se pojaviti nova lokacija - Merchant’s Guild. Idi do ulaza u kasino. Pokupi mahovinu pored konture tela.

Poseti Von Ubervaldove. Reci batleru da pozove Karlotu. Kada on ode, pretvori se u vukodlaka i registruj i uporedi mirise u holu. Shvatićeš da je Karlota vukodlak. Kada se batler vrati zatraži prijem kod grofa. Pojaviće se Smrt. Popričaj sa Smrti o svemu. Na kraju grofu pokaži mahovinu i on će te pustiti da uđeš u njegovu privatnu biblioteku. Odabiraj teme iz beležnice pomoću „clue” ikone i klikni njome na „Index Cards”. Ukoliko u biblioteci postoji knjiga povezana sa tom temom, Luton će je pogledati. Idi u „Cafe Ankh” na ugovoreni sastanak sa Karlotom. Popričaj sa njom i reci joj da je čudno što je njen alibi stalno vezan za Hram malih bogova. Karlota će tada pomenuti boginju Eratu. Idi do mosta gde je stradao Regin i kao vukodlak registruj mirise. Uputi se do trgovačkog esnafa i popričaj sa vratarom. Na krovu gde je Malakajt ubijen registruj i uporedi mirise. U kafani „The Octarine Parrot” popričaj sa Mankinom i pokaži mu zavoje sa gipsom. Pogledaj oglasnu tablu pored vrata i saznaćeš da je Nevidljivi univerzitet raspisao konkurs za radna mesta.

Slobodan MACEDONIĆ

 
System Shock 2
Discworld Noir (2)
Šta mislite o ovom tekstu?
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera