Prva u seriji simulacija borbi mechova, džinovskih mašina za ubijanje, smeštena u BattleTech univerzum kompanije FASA, predstavlja nam (za ono vreme) predivnu EGA grafiku, kompleksnu priču i replay value za čistu desetku. Epicentar intergalaktičkih obračuna je mladić čija je loša sudbina predmet zavere. Pred njim je pet dugih godina tokom kojih mora da izgradi čitavu armiju mechova kako bi uzvratio udarac i skinuo ljagu sa svog imena. To će učiniti pristupanjem jednoj od svima nama dobro poznatih kuća – Davion, Steiner, Kurita, Marik i Liao. MechWarrior je verovatno prva igra koja je imala implementiran sofisticirani hit location sistem: u zavisnosti od suprotstavljenih mechova i naoružanja koje nose, nije bilo svejedno da li ćete protivničku skalameriju osakatiti preciznim laserskim pogotkom u nogu ili raketom lansiranom direktno u glavu, te je prema tome bila potrebna hirurška preciznost za efikasno sproveden napad. Ako se na to dodaju zagrevanje mechova usled neekonomične i konstantne upotrebe oružja i neprijateljski AI koji nipošto nije za potcenjivanje, zaključak se svodi na to da MechWarrior spada u klasu „ekstremno tvrdi orah” . Jedini nedostatak igre ogleda se u maloj površini mapa, te se svaka pojedinačna misija može uspešno kompletirati za dvadesetak minuta. Srećom, mapa i misija ima na pretek.
Jan ČMELIK | | |