PRVI UTISCI<>
012005<><>

Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords

Kao i u slučaju KotOR-a i Haloa, KotOR II: The Sith Lords neće dugo biti Xbox ekskluziva – prvo tromesečje 2005. je ciljni datum za izlazak PC verzije (Halo 2 je još uvek potpuno neizvestan, bez obzira na pet miliona prodatih primeraka u verziji za crnu kutiju).

Šta se može očekivati od nastavka jednog od najboljih RPG-ova 2003. godine i najefektnije „Star Wars” igre u poznatom svemiru? More of the same, reklo bi se. Smešten pet godina posle klimaksa velikog rata između Sita i stare Republike, zaplet je i ovoga puta orijentisan na džedaja koji je zaboravio svoju prošlost, veštinu rukovanja Silom i svetlosnim mačem. Posledice građanskog rata su mnogobrojne, a sukob i dalje tinja jer nijedna strana nije odnela odlučujuću pobedu. Ono što je sigurno jeste činjenica da je red džedaj vitezova platio najveću cenu: sa nekoliko hiljada njihov broj je sveden na jednog. Vas. Na lik koji je, iz razloga koje ćete otkriti tokom igre, izbačen iz reda i progonjen od strane nekoliko interesnih grupa. Za Sit on predstavlja finalnu prepreku jačanju tamne strane Sile, a za kriminalne kartele – bounty koji se može dobro naplatiti...

S tehničke strane, igra doslovce sledi šemu zacrtanu originalom, uz malo poboljšanu grafiku i nekoliko novih efekata, zbog čega se u Xbox verziji javlja drastičan pad frame-ratea (jak PC neće imati problema). KotOR II je i dalje pseudonelinearna RPG avantura u kojoj se nelinearnost ogleda u konstantnim iskušenjima i balansiranju između tamne i svetle strane Sile ili odlučivanju za jednu od njih i igranja u zacrtanoj ulozi. Autori obećavaju i dosta osvrta na prethodnu igru, bilo kroz Ebon Hok koji je dobio novog gazdu (vas) bilo kroz poznate likove s kojima ćete ukrstiti put (Kart Onasi, Revanov prvi saputnik, a sada republički general) i, naravno, referentni okvir galaksije izmenjene vašim delovanjem u originalu.

Nove moći, novo oružje i oklopi su standard koji smo svi očekivali, ali se sadržinske izmene ne svode samo na to. Menjanje i prilagođavanje predmeta sada je mnogo dominantniji faktor, a workbench vam može poslužiti i za kreiranje novih predmeta od materijala koji se dobija razgradnjom ili kombinacijom drugih (u igri postoji i medicinski workbench za pravljenje bombi, med-packova i stimulanata od hemikalija koje nalazite usput). Kristali koji određuju boju svetlosnog mača sada dolaze u bar dvostruko više varijanti tako da niste ograničeni na crvenu, plavu ili žutu. Dužinski, igra bi trebalo da potraje makar 40 sati, što je gotovo identično kao u prvom delu.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords
Šta mislite o ovom tekstu?
Psi Ops: The Mindgate Conspiracy
Ghost Recon 2
The Punisher
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera