Will of Steel bi trebalo da izađe uporedo sa Act of War: Direct Actionom. Momci koji rade na igri uleću u klinč s titanom koji će njihovu igru pojesti pre doručka. Ali, to je zakon evolucije: Survival of the fittest ne štedi Srbe čak ni u igračkoj sferi.Da, Srbe! Will of Steel se razvija u Beogradu, od strane tima Gameyus Interactive. Momci su rešili da zarade na Avganistanu, Iraku i ratu protiv terora, kreirajući neresursnu real-time strategiju koja te sukobe posmatra iz američkog ugla. Igra će imati prilično dopadljivu grafiku, raznovrsne jedinice urađene sa dosta poligona po jedinici mere, 16 misija u single-playeru i mogućnost voice-controla, to jest upravljanja glasom. Demo, za početak, donosi gomilu bagova: vaše jedinice posle određenog vremena prestaju da odgovaraju na komande, posle čega morate ponovo „izaći i ući”, što ne uspeva uvek jer se ekran ponekad zamrzne pri Exitu. Akciju posmatrate iz neudobne perspektive, a pogled se ne može dovoljno odzumirati, zbog čega ne vidite dovoljno veliki deo bojišta. Grafika je solidna, a poligonalni modeli jedinica izgledaju dobro ili bolje od DrvsAk. Akcija i borbe deluju standardno. Videćemo kako će funkcionisati glasovna kontrola: možda izvadi stvar, a možda i ne. Iako igra izlazi za mesec-dva, gotovo nijedan relevantni igrački sajt nije uradio preview niti se posebno osvrnuo na igru, bez obzira na aktuelan i atraktivan scenario. Mnogo puta smo videli da ovo znači reku bez povratka... Miodrag KUZMANOVIĆ | | |